Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד הסרטים של פעלולי רכב המדהימים שראיתי, משהו ממש מדהים,

כחו:

1) משהו כמו 4 מכוניות סאאב 9000

2)מוזיקה של אופרות .

3)מגרש נסיעה ענק וארוך.

4)נהגים מטורפים .. (שלדעתי הם יותר אומנים מאשר מטורפים)

 

ותראו מה יצא :

 

http://kaktos.co.il/~theshark/saab.asf

 

מה דעתכם ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

בהחלט אמנות...

 

הכל נראה אפשרי (עם המון המון אימון) פרט לנסיעה של שני גלגלים ימניים/שמאליים

פורסם

ממש הסאאבפוניה ה-9..

 

אגב, מה היה קטע עם הקבריולט האדומה? לא הבנתי על מה היא נסעה ולמה היו הצילומי תקריב. פספסתי משהו?

פורסם

חחח איזה סרטון יפה.

מוזיקה נפלאה ביצועים מרשימים מכונית המ....לא משהו.

 

בטח בין המכוניות היה מגנט או משהו :lol:

סרטון מדהים

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

 

אגב, מה היה קטע עם הקבריולט האדומה? לא הבנתי על מה היא נסעה ולמה היו הצילומי תקריב. פספסתי משהו?

לא הבנתי גם...

פורסם

 

אגב, מה היה קטע עם הקבריולט האדומה? לא הבנתי על מה היא נסעה ולמה היו הצילומי תקריב. פספסתי משהו?

לא הבנתי גם...

 

וגם אני לא הבנתי....

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

לפי דעתי הקבריולט האדומה נסע על השיניים שמפוצצים את הצמיג שנוסעים א בכוון הנכון

יש את זה בכניסות לחניות. :?:

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

כל מילה מיותרת..........

 

קצת נתונים:

 

Saab 9000 Turbo

שנת 88

1333 ק"ג

2000 16V

175 כ"ס @ 5300 סל"ד

27.8 קג"מ @ 3000 סל"ד

6.9 למאה - 216 קמ"ש

הנעה קידמית כמובן

5 הילוכים

 

 

הופעת אורח:

Saab 900 Cabriolet

שנת 88

1285 ק"ג

אותו מנוע...

 

7.5 למאה - 203 קמ"ש

 

 

אגב, הקטע עם הנסיעה על הגלגלים השמאליים / ימניים - תענוג !!!

פורסם

מזראטי מפגין קישורים

 

בקשר לסרט הוא ישן ויפה מאוד

 

ונסיעה על שני גלגלים יש סרט שעשו ערבים עם גיפ

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ואו זה פשוט מדהים.....

אני מניח שהנהגים הם נהגים מקצועיים עד מאוד כדי לבצע כאלו פעלולים.

למה היום אנו לא רואים ביצועים כאלו? :D

×
×
  • תוכן חדש...