Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואו זה פשוט מדהים.....

אני מניח שהנהגים הם נהגים מקצועיים עד מאוד כדי לבצע כאלו פעלולים.

למה היום אנו לא רואים ביצועים כאלו? :D

למה אתה אומר שהיום לא רואים ביצועים כאלו?

תגיע יום שישי למפגש, תראה באלנו מרימה הנדברקס.

פורסם
ואו זה פשוט מדהים.....

אני מניח שהנהגים הם נהגים מקצועיים עד מאוד כדי לבצע כאלו פעלולים.

למה היום אנו לא רואים ביצועים כאלו? :D

למה אתה אומר שהיום לא רואים ביצועים כאלו?

תגיע יום שישי למפגש, תראה באלנו מרימה בלם-יד.

 

חחחחחחחחח ...

דווקא ראיתי בארץ משהו כזה, רק על טרקטורון :/...חחח..

איזה אחד , בפארק שמעון פרס בחולון (ימית 2000) לקח טרקטורון והביא שמה ביצועים בחנייה משהו סוף הדרך .. נסע חצי חניון+על שני גלגלים צידיים..

אחריי זה נתן קצת גז, עשה ווילי, ואז עבר לשני גלגלים צידיים שניים.. משהו נחמד (אם כי מסוכן כי היו הרבה אנשים שמה .. :/ ...

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
מזראטי מפגין קישורים

בקשר לסרט הוא ישן ויפה מאוד

 

ונסיעה על שני גלגלים יש סרט שעשו ערבים עם גיפ

 

לינקים :idea: , אנחנו לא יודעים עברית עד כדי כך טוב... :?

פורסם

טוב אז ככה יש ברשותי סאאב 9000 95 ו94 יצא דגם בשם גריפין והם עשו לו סרט דומה מישהו יכול להסיג את הסרט הזה

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

פורסם
כל מילה מיותרת..........

 

קצת נתונים:

 

Saab 9000 Turbo

שנת 88

1333 ק"ג

2000 16V

175 כ"ס @ 5300 סל"ד

27.8 קג"מ @ 3000 סל"ד

6.9 למאה - 216 קמ"ש

הנעה קידמית כמובן

5 הילוכים

 

 

הופעת אורח:

Saab 900 Cabriolet

שנת 88

1285 ק"ג

אותו מנוע...

 

7.5 למאה - 203 קמ"ש

 

 

אגב, הקטע עם הנסיעה על הגלגלים השמאליים / ימניים - תענוג !!!

 

איך הביצועים של הקבריולט פחות טובים עם מנוע זהה ופחות משקל?

פורסם
ממש הסאאבפוניה ה-9..

 

אגב, מה היה קטע עם הקבריולט האדומה? לא הבנתי על מה היא נסעה ולמה היו הצילומי תקריב. פספסתי משהו?

מראים כמה האוטו יציב. הגלגל הקדמי שמאלי מתפוצץ והרכב משמיך ישר למרות שהנהג לא מחזיק בהגה

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

×
×
  • תוכן חדש...