Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע צמיג שני ב-199 באוטודיפו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ראיתי את המבצע הנ"ל בעיתון, מדובר בצמיגי goodyear אך הדגם אינו מצויין במודעה.

 

מישהו יודע מה הדגם של הצמיג? האם המבצע כדאי?

 

תודה.

פורסם

הייתי שם אתמול, בשיקלול ממוצע לצמיג קיבלתי מחירים הרבה יותר טובים בפנצ'ריות מובילות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

צמיג שני ב200 אבל כמה הראשון?

כשאני בדקתי לפני 3 חודשים בערך גם היה את המבצע הזה ובסוף קניתי בפנצריה כי המחיר לזוג יצא יותר זול.

קובי

פורסם

אני אישית עבדתי באוטו-דיפו עד לפני כשבועיים, אכן המבצע על גודייר, על כל הדגמים,

אך שים לב שהצמיג הראשון יכול לעלות גם 500 שקל.. ממה שראיתי שמה, המבצעים

יותר טובים לאנשים שצריכים צמיגים גדולים שעולים 800+ לצמיג.

 

ממה שראיתי שמה.. עם המבצע שלהם זה יוצא פלוס מינוס כמו פנצרייה רגילה (לרוב יותר יקר באוטודיפו)

פורסם

אתה באמת מקבל צמיג שני ב 200 שקל אבל על הראשון אתה משלם יופי יופי.

אתה משלם מחיר מחירון מלא כשבפנצ'ריה רגילה יש הנחה על המחירון של בערך 40 אחוז.

פורסם

אני גם כן ראיתי את הפרסומת הזאת והתקשרתי לאוטודיפו כדי לברר מחירים.

 

על האוטו שלי יש צמיגים במידה: 205/50/16

 

תתכוננו להתפלא לרע על המחירים:

 

צמיג ראשון: 1190

צמיג שני: 199

צמיג שלישי: 1190

צמיג רביעי: 149

סה"כ: 2728

 

אחרי קצת מיקוח, המוכר הנדיב הסכים לתת לי הנחת המועדון, שמוריד את המחיר של צמיג אחד ל...: 1130!!!

 

כששאלתי אם יש משהו מיצרן יותר זול, הוא ההציע לי קומהו (שדרך אגב במידה הזאת תוצרת סין ולא קוריאה!) בסביבות ה-900!!!

 

בקיצור, לפחות במידה שלי המצבע לא מבצע בכלל.

 

בסוף קניתי זוג צמיגי דנלופ בפנצר'יה מקומית. תאריך ייצור תחילת פברואר 2011, אין יותר טרי מזה!

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

פורסם

 

בסוף קניתי זוג צמיגי דנלופ בפנצר'יה מקומית. תאריך ייצור תחילת פברואר 2011, אין יותר טרי מזה!

 

מאיפה קנית? אני מחפש מישהו שיכול להשיג לי צמיגים כמה שיותר טריים, וצמיגים בני חודשיים זה אידאלי.

פורסם
אני גם כן ראיתי את הפרסומת הזאת והתקשרתי לאוטודיפו כדי לברר מחירים.

 

על האוטו שלי יש צמיגים במידה: 205/50/16

 

תתכוננו להתפלא לרע על המחירים:

 

צמיג ראשון: 1190

צמיג שני: 199

צמיג שלישי: 1190

צמיג רביעי: 149

סה"כ: 2728

 

אחרי קצת מיקוח, המוכר הנדיב הסכים לתת לי הנחת המועדון, שמוריד את המחיר של צמיג אחד ל...: 1130!!!

 

כששאלתי אם יש משהו מיצרן יותר זול, הוא ההציע לי קומהו (שדרך אגב במידה הזאת תוצרת סין ולא קוריאה!) בסביבות ה-900!!!

 

בקיצור, לפחות במידה שלי המצבע לא מבצע בכלל.

 

בסוף קניתי זוג צמיגי דנלופ בפנצר'יה מקומית. תאריך ייצור תחילת פברואר 2011, אין יותר טרי מזה!

 

לפני שמוציאים שם רע לשם עסק כזה או אחר יהיה זה מן הראוי ונבון להשוות למקום אחר. האם תוכל בטובך להואיל ולומר לי כמה היו אותם צמיגים בדיוק עולים במקום אחר? האם תוכל לומר לי על איזה פירמה צמיגים אתה בכלל מדבר שהציעו לך מחיר של 2728 ש"ח?

האם תואיל בטובך לומר לי כמה שילמת עבור 4 צמיגי הדאונלופ?

אין שום הבדל בן צמיג בין שנה לבין צמיג בן חודשיים בתנאי ששניהם אוחסנו בתנאים נאותים.

למען הסר ספק אני לא עובד בתעשיית הצמיגים ולא בשום עסק כזה או אחר העוסק בצמיגים בצורה כזו או אחרת. אני פשוט אוהב הגינות, דיוק ויושר כאשר שמים עובדות על השולחן. במיוחד כשזה קשור לפרנסה של מישהו ושמו הטוב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לפי המידה והמחירים כנראה מדובר ב צמיגי GOODYEAR OPTIGRIP.

לפי הפרסום באתר TIRES4U, המחירים לדגם הנ"ל נעים בין 662 ש"ח (ב"ש) ועד ל 845 ש"ח לצמיג יחיד בהרצליה בפנצ'ריות שעובדות עם האתר:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=246406&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E0%F8%E4%22%E1

 

האמת, המחירים שקיבלת באוטו דיפו הם לא יותר יקרים מהפנצ'ריה בב"ש, אשר נתנה מחירים הכי זול(1324 ש"ח לזוג).

אולי אפשר למצוא מחיר יותר זול לדגם הזה בצמיגיות שלא עובדות עם האתר, אבל בכל מיקרה המחירים של אוטו דיפו לא בשמיים.

בכללי, GOODYEAR OPTIGRIP זה צמיג לא זול .

 

זה שהלכת וקנית צמיגי DUNLOP (וגם לא ציינת את הדגם) לא נותן שום אינדיקציה למחירים על GOODYEAR OPTIGRIP במקומות אחרים.

אגב, הדגם הזה של GOODYEAR מצויין!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני קניתי מהם 4 צמיגי GOOD-YEAR EAGLE NTC ואני מאוד מרוצה. הצמיגים שקטים, נוחים ואוחזים היטב בימי החורף כשהרכב אוהב לכשכש בצמיגיו (בעיקר הקדמיים במקרה של המאזדה). אגב הם תוצרת גרמניה והיו בני 4 חודשים כשהורכבו על הרכב שלי.

המידה היא 195/60/15 והמחיר היה קרוב ל-2000 שקלים אך אינני זוכר במדוייק, גם אז היה מבצע דומה אבל קניתי בגלל הצמיג ולא בגלל המבצע. בפנצ'ריה שמכרה את אותם צמיגים היה פער של 100 שקלים לטובת הפנצ'ריה אבל משום שזה היה דחוף לי אז כבר החלפתי באוטו דיפו.

 

שבת שלום.

פורסם

מתי תפנימו שכ-ל מבצע על צמיגים צריך לקחת בערבון מוגבל?

 

צריך להבין: בין מחירי המחירון של הצמיגים למחירי השוק אין קשר. זו רק דרך ליצור "מבצעים" יש מאין. בקיצור - המבצע לא חשוב, המחיר הסופי - כן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היה לי BMW בזמנו וגם הציעו לי "מבצע" כזה. מחיר של צמיג הראשון היה כזה ש+200ש"ח זה היה מחיר רגיל לשני צמיגים. אכן, אלה היו צמיגי קומהו תוצרת סין. בערך באותו מחיר בפנצ'ריה מכובדת (יבואן צמיגים) רכשתי צמיגים תוצרת יפן ללא ה"מבצע".

הצמיגים שבמבצע לא התאימו לרכב לפי קוד משקל (המוכר אמר לי שבגלל שהרכב ישן זה לא חשוב) וקוד מהירות (אלה היו צמידים של 180 והמוכר אמר לי שגם ככה אני לא נוסע במהירות כזאת, אז אני לא צריך יותר מזה). הצמיגים היפניים והטריים שקיבלתי מפנצ'ירה היו למהירות 240, קוד משקל מתאים וכמובן איכותיים מאוד מיצרן מכובד תוצרת יפן. כמובן שבפנצ'יה הוא אמר לי שמאוד חשוב להקפיד על קוד של מהירות ומשקל.

 

מושר השכל: "מבצע" כזה לא תמיד יותר משתלם מלקנות בפנצ'ריות. אני מבין שללקוח ממוצע נעים פסיכולוגית אם אומרים לו שהנוא קונה בהנחה - הוא מאמין שבמקום אחר יהיה יקר יותר (הטריקים של חלק מרשתות).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גם לי יש מילה טובה על אוטודיפו בעניין הזה.

ידידה שלי רכשה לפני מס' חודשים רביעיית GOOD YEAR טרייה לחלוטין (צמיגים בני 3 חודשים!) במחיר גבוה מעט יותר מפנצ'ריות יפו שהציעו צמיגים נחותים משמעותית.

 

כל שבוע אוטודיפו משנים את המבצע, המחיר נשאר כמעט זהה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מאיפה קנית? אני מחפש מישהו שיכול להשיג לי צמיגים כמה שיותר טריים, וצמיגים בני חודשיים זה אידאלי.

 

קניתי מ: א. עידו צמיג באשקלון.

 

אני אציין כאן כי לא היו לי קומבינות דרך חברים/משפחה או קשר כלשו עם העסק והייתי לקוח חדש אצלו. השירות היה מצויין, וסגרתי את הכול טלפוני (מחירים, הזמנה, לו"ז) עם בעל הבית עצמו.

 

עוד משהו נחמד -- הוא היה צריך להזמין לי את הצמיג פרטני וקיבל בהתחלה 2 צמיגים מתאריך 2009. הוא סירב למכור לי אותם, החזיר אותם חזרה והתעקש במשהו יותר טרי ובסוף קיבלתי פברואר 2011 8)

 

מדובר בצמיג דנלופ DZ101.

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

×
×
  • תוכן חדש...