Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה, אני עומד לקבל שבוע הבא רכב חדש מהחברה (שברולט ספארק) וכבר חודש אני שובר את הראש מאיפה אני משיג מסך אל.סי.די שיהיה גם ג'י.פי.אס, גם דיבורית בלוטוס וגם אפשרות חיבור מצלמת רוורס

 

ראיתי את הפריט הבא באחד מאתרי המכירות:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG1FF10FD

 

השאלה שלי האם מערכת כזאת תתאים לרכב כמו שברולט ספארק

והאם מישהו יכול להמליץ לי על מערכת אחרת שהוא מכיר? מקום אחר לרכוש אותה? או מערכת זולה יותר וטובה יותר??

 

זה דיי דחוף לי מכיוון שהרכב עתיד להגיע בימים הקרובים

 

תודה רבה רבה לעוזרים ושבת שלום!

:)

פורסם

כל חנות מערכות תוכל להזמין לך מתאם דאבל דין לספארק שלך

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

מבדיקה מהירה באינטרנט ראיתי שמדובר סביב ה-500 שקל (לפחות) בשביל המתאם הזה..

מה שאומר שיחד עם המערכת יצא לי בסביבות ה-3 אלף שקל, לא עדיף כבר להביא את הקומודו של סלקום?

 

או אולי יש לכם הצעה למערכת מולטימדיה שתעניק לי את אותו המגוון רק במערכת חיצונית שלא דורשת הרכבה?

(סטייל הקומודו)

פורסם
כל חנות מערכות תוכל להזמין לך מתאם דאבל דין לספארק שלך

 

לפי מה שאני ביררתי אין מתאם כזה בארץ, אם מישהו מצא כזה בארץ אני אשמח לדעת מהיכן

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

בכל אופן, מישהו יודע על מערכת שיכולה להציע כמעט את אותם הדברים אך ללא צורך בהתקנה (ז"א ע" הצבת זרוע כלשהי על הדשבורד לדוגמא?)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שמע... כנס לאיביי קנה ב 80 דולר את הכיסוי (ללא צביעה ולא חרטא ברטא)

יקח בין שבועים לשלוש עד שיגיע אליך (חכה בסבלנות) , אל תשכח לבקש מהמוכר שירשום מחיר נמוך על הקופסא בכדי שלא יעצר במכס (שירשום עד 40 דולר)

בכל אופן , קנה את הפאנל הזה ותהיה מבסוט...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GPS-Dash-All-One-Center-Fascia-10-11-Chevy-Spark-/170654538105?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27bbcd9979

 

 

וכמו כן , תחליף את הפלטה מאחורה לפלטה שתוכל להכניס בתוכה 6X9 או 6.5 ותוריד את הרמקולי חרטא שיש מאחור של ה 5X7

 

 

אתה הולך לשים גם סאב ומגברים?

פורסם

המידה של הרמקולים מאחורה בספארק היא 6X4

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

×
×
  • תוכן חדש...