Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים אני בעל פאסאט 2003

1.8T

בנזין

 

לפני כמה ימים לאחר התנעת הרכב

חשתי ברעידות באוטו ורעש מנוע קצת שונה שלא היה בעבר

לאחר כמה ימים חשבתי כמו בעבר בתקלה דומה שהייתה לי שמדובר בסליל הצתה ולכן הזמנתי סליל כזה אומנם לא מקורי אבל זהה

למקורי לאחר הרכבתו הנעתי את הרכב ולא הרגשתי שום שינוי בהתנהגות

בבדיקה שעשיתי לשמוע אם יש ניצוץ מצאתי שיש עוד סליל הצתה שרוף

לכן קניתי עוד סליל הצתה והרכבתי על האוטו

כלומר החלפתי 2 סלילים בנוסף לכך יש לי סליל אחד באוטו שתקין למרות שהוא ישן ועוד אחד תקין שהוא בן שנה

 

לאחר ההנעה שוב האוטו עובד על טורים כמו שצריך אבל יש רעידות שבאות והולכות בנסיעה לא מרגישים את הרעידות ולא נראה לי מרגישים הבדל בכח

המנורה הכתומה נדלקה של הצא'ק אינג'קט איך שלא רושמים את זה

לאחר ניתוק המצבר למשך 15 דקות הנעתי האוטו שוב עם התקלה אך ללא המנורה

 

האם הגיוני שהבעייה נגרמה מפלאג והיא זאת ששרפה את הסליל ?

או שזה סיפור שונה לגמרי?

אם זה הפלאג אשמח לשמוע הצעות פשוטות לבדיקת תקינות

החלפתי פלאגים לפני בערך חודשיים + לפלאגים של בוש

ואין עליהם שמן או משו לפחות ממה שרואים מבחוץ ..

 

 

בתודה

כפיר

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

מה הדגם של הפלאגים ששמת?

הקויילים ברכב הזה ידועים כבעייתיים שים אך ורק מקורי או של BERU בגירסתם האחרונה.

ואומרים צ'ק אנג'ן (בדוק מנוע בתרגום חופשי)

 

דובינה אין חוטי הצתה במנוע הזה

פורסם

לא זוכר שמתי סלילי הצתה של חברה לא מוכרת

בגלל שהסלילים לא מקוריים הבעייה נמשכת ?

אין מצב שיש פלאג אחד לא תקין?

כי בנסיעה אין שום בעייה והרכב נוסע לא כמו לפני החלפת הסלילים .

 

לגבי הפלאגים שמתי בוש לא זוכר בדיוק איזה

אבל אני מאמין משו שמתאים לרכב

נסעתי עם האוטו כמה חודשים לאחר החלפת הפלאגים עד לבעייה

 

(לא קרה לאחר תדלוק

לא יודע אם קשור או לא החלפתי בטיפול לפני כחודשיים + פילטר דלק)

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

תראה אני לא יכול להגיד בוודאות שזה בגלל קויילים סיניים כי אני לא בטוח מה הבעיה אצלך, אי אפשר לאבחן דרך התכתבות.

אבל בשתי דקות אפשר לדעת בוודאות מאיפה מגיעה הבעיה עם חיבור מחשב וסריקת תקלות.

אגב הפלאגים שמתאימים לרכבך הם או של בוש או NGK הדגם הוא PFR6Q

 

בנסיעה אתה מרגיש שהתחלת הנסיעה היא קצת קשה ואחרי זה הרכב משתחרר?

פורסם

לא

הרכב בסדר גמור מאיץ כמו שצריך

לא הרגשתי שינוי לא ניתן לעלות על הפלאג המקולקל במידה וזה באמת הבעייה ללא מחשב ?

על ידי ניתוק של סלילי הצתה לפי סדר מסוים ?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אפשר לעלות על קוייל תקול,

אני הצלחתי לזהות קוייל שהלך לעולמו ע"י הריח שלו פשוט תוציא אחד אחד ותרחרח.

 

אם המנוע עובד לא על 4 צילינדרים ומקרטע, שהמנוע מונע נתק קוייל אחד אם הרכב ירעד יותר הקוייל שניתקת תקין, אם הוא נשאר כמו שהוא סימן שהקויל לא תקין.

פורסם

ככה בדקתי את הקוויל ועליתי על 2 לא תקינים

השאלה

אם זה לא פלאג?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

החלפת לבד פלאגים?

עם כמה אלקטרודות הפלאג שהורכב ?

אני הייתי שולל את האופציה של הפלאגים בכך שהייתי בודק אותם ויזואלית + איזה דגם מורכב.

למרות שנסעת איתם חודשיים לא נראה לי ששמת מתאימים.

פורסם

לא הרכבתי אותם לבד הרכבתי במוסך הם של בוש אבל לא יודע את הדגם

במידה ועכשיו עשיתי בדיקה וכל הסלילי הצתה הכוהלים תקינים

 

אז הסבירות שאחד מהפלגים או יותר לא תקינים היא גבוהה ?

אם כן מחר אני יחליף עצמאית את הפלאגים עם כלים הדרושים אם אני יזהה פלאג לא תקין

מאיפה הכי כדי לקנות באיזור פ"ת ת"א פלאגים במחיר שפוי ?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

חבר קנה לי את זה אצל ערבי אחד עם חנות חלפים ל

VW

לא חשוב איפה

עלה כל פלאג נראה לי משו כמו 50

ש"ח והתקנתי את זה במוסך לא לבד

 

הפלאגים יצאו מקופסאות חדשות של בוש אני קונה מאותו אחד כל הזמן אביזרים וחלפים

ושיש משו לא מקורי הוא אומר מבדיקה ויזואלית ולא מקצועית הם נראים מקוריים

אולי לא מתאימים כמו שאמרת אבל מקוריים אני כמעט בטוח ב 99 אחוז

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

הפלגים הקודמים שהיו לא אצלי

הם היו של NGK

לא יודע אם דגם תואם או לא אבל עלו ממש זול משו כמו 25 שקל לאחד

לפי מה שאני זוכר והחלפתי אותם בטיפול גדול שעשיתי לאוטו לא מסיבה אחרת

 

שוב החלפתי סלילי הצתה

עד לפני החלפת הסלילים האוטו השמיע לי קול של סובארו

וממש רעד ולא היה ניתן לנסוע איתו מטר

עוד משו ששמתי לב יוצא מכיוון המנוע כמו עשן לבן חלש

כאילו של שמן שנשרף

והאגזוז מוציאה אוויר לא רציף כזה כמו בדרך כלל

מגמםבגלל הרעידות

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...