Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון שכחצי שנה אחרי שמכרתי בעל הרכב עשה תאונה. משיחה שעשיתי איתו הבנתי שרוב הנזק הוא מכאני (ולכן הרכב הוגדר טוטאל לוס, המחירון של הרכב הוא בדיחה) ואין מכה בשאסי (על הדרך הוא עשה פחחות כללית לאוטו שלא הייתה כזו דחופה אבל בהחלט הוסיפה למראה לפי מה שבעל הרכב סיפר).

 

רק רציתי להעמיד את הדברים על דיוקם, אין לי שום אינטרס ברכב, אבל לבוא ולהצהיר שלרכב יש 2 תאונות שלדה זה רחוק מאוד מהמציאות.

זה אומר דרשני, הרכב אולי זול לקניה, אבל תהיה בטוח שיש כאן בעיה במכירה עתידית, ובביטוח מקיף שכן החברות ביטוח לא ששות לבטח רכבים כאלה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולכל הטוענים שיש להם את הזכות לדרוש סכומים כאלה על דור 1, כל עוד יש פראירים שישלמו אז בהצלחה, אבל עם כל הכבוד יש גבול לכל תעלול, תנו להם להתייבש ביד 2 זה יקח חודש חודשיים אבל בסוף כולם מתקפלים, ראינו המון גיבורים (אחד הפורומים שאני הכי עוקב אחריו זה המכירות רכב שמפרסמים כאן), וכמה אנשים התקפלו בשלב מסוים כי הבינו שזה לחכות לריק ושאף אחד שפוי לא ישלם את הסכום הזה?

זה תמיד התחיל באין מה לדבר בכלל על מחירון, אחרי חודש זה היה מחירון, אחכ גמיש מעט ואז אתה מגלה שגם ב5 מתחת למחירון הוא עדיין מתקשה למכור, מצחיק שזה דפוס שחוזר על עצמו.

 

אין מה לעשות אנשים קודם כל רוצים לראות אם יש איזה פראייר. אח"כ מנסים מחירון ואח"כ מנסים באמת למכור, לפעמים הם בכלל מתחרטים על המכירה כי כואב להם בגלל על הכסף שהם השקיעו. הבעיה היא שמודעות ביד2 לא עולות כסף. מה אכפת לי לפרסם אוטו מעל המחירון, מקסימום ייפול מישהו. אם הם היו משלמים כל חודש אפילו סכום פעוט ברמה הפסיכולוגית הם באמת היו מנסים למכור ולסגור עסקה. מה אכפת להם לא להתגמש האנשים האלה לא כאלה לחוצים למכור ולכן לא אכפת להם. כנראה הם גם לא קנאים לפרטיות שלהם שכל הזמן יבלבלו להם את השכל על הרכב. יש את התיאוריה שאולי הם רוצים להתחיל מגבוה כדי לא לרדת נמוך מידי ואז "כאילו" בסוף להגיע לעמק השווה... אבל לך תסביר לבנדאם שהוא חי בסרט

בחור רצה על אלפא 147 2.0 10 מעל המחירון כי זה "אוטו נדיר" עזוב ריפודים קרועים יד 7 ו260K. אין מה לעשות יש אנשים שלא רוצים למכור. לפעמים אתה חלק מהתהליך ההבנה של המוכר שהוא חי בסרט. בסופו של דבר יורד האסימון והם יורדים לקרקע או שמגיע פראייר.

פורסם

לדעתי כל המחירים המוגזמים נובעים מחוסר רכבים ספציפיים בארץ. עם רכב כמו קליאו למשל היה נפוץ כמו מזדה 3 אז לא היתה שום בעיה לקנות אחד במצב מצויין במחיר מצויין. אבל ברגע שיש רק 2 אפשרויות: לקנות במחיר יחסית נמוך אך יד גבוה, ק"מ גבוה, פגיעות שלדה , לא מטופל וכוי.

או להוסיך כמה אלפים אבל לקנות רכב שמור שלא דורש ישור קו/או השקעה מיידית כלשהיא, לדעתי עדיף להוסיף כי קמצן משלם פעמיים. אפשר למצוא גרוטאה, להחזיק אותה חודשיים ואז למכור (לעבד כסף על תיקונים וגם על מחירה מוקדמת) ולכתוב בכל פורום אפשרי שקליאו זה רכב גרוע, לא אמין, יקר לתחזוקה.

פקטור נוסף הוא כל מיני נותני עצות שלדעתם תצא סופר פראייר אם תשלם מעל מחירון.אגב להם אף פעם לא היה ולא יהיה רכב דומה.

לסיכום: בהצלחה ברכישת מזדה 3.

 

נ.ב: בזמנו חיפשתי רכב מסויים, ביקרתי בכל הארץ ראיתי 6 מכוניות לפמי שקניתי. אתם מוזמנים לקרוא לי פראייר כי שילמתי מעל מחירון אבל לדעתי זה היה שווה באותו רגע וגם עכשיו.

פורסם

חבר זה לא להוסיף כמה אלפים מעל המחירון, אנחנו מדברים כאן על אנשים שרוצים 15-20 אלף מעל המחירון, סלח לי אבל שום רכב לא שווה סכום כזה מעל המחירון ולא משנה כמה הוא נדיר וכמה הוא יפה וכמה הוא טוב ואפשר להמשיך עד מחר.

 

חלילה קנית רכב בסכום כזה למחרת הוא נגנב אתה חושב שאת הביטוח זה מענין כמה שילמת מעל המחירון ?

 

ואם וכאשר בא האידיוט (סלחו לי אין שם תואר אחר לאדם כזה) שמשלם רצוי וראוי שהרכב יראה במצב תצוגה, שאין שקל אחד לשלם במוסכים כדי ליישר איתה קו ואתה חושב שזה המצב? אתה טועה

 

אז לפי מה שאתה אומר אני גם צריך לשלם מעל המחירון וגם צריך ליישר לה קו ? שילכו לחפש.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

או להוסיך כמה אלפים אבל לקנות רכב שמור שלא דורש ישור קו/או השקעה מיידית כלשהיא, לדעתי עדיף להוסיף כי קמצן משלם פעמיים.

 

גם אנשים שרוצים 15-20 מעל אפשר להגיע איתם לפתרון שמתאים לשני הצדדים. אבל אי אפשר לשבת בו זמנית על 2 כיסאות, לקבל הכל ולא לשלם כלום.

גם אתה כשיהיה לך רכב שתשמור אליו ,יהיה במצב תצוגה ללא שום בעיה, תרצה מחיר גבוה ממחיר שמבקשים אחרים על דגם דומה אך במצב בינוני מטה.

פורסם
חבר זה לא להוסיף כמה אלפים מעל המחירון, אנחנו מדברים כאן על אנשים שרוצים 15-20 אלף מעל המחירון, סלח לי אבל שום רכב לא שווה סכום כזה מעל המחירון ולא משנה כמה הוא נדיר וכמה הוא יפה וכמה הוא טוב ואפשר להמשיך עד מחר.

 

חלילה קנית רכב בסכום כזה למחרת הוא נגנב אתה חושב שאת הביטוח זה מענין כמה שילמת מעל המחירון ?

 

ואם וכאשר בא האידיוט (סלחו לי אין שם תואר אחר לאדם כזה) שמשלם רצוי וראוי שהרכב יראה במצב תצוגה, שאין שקל אחד לשלם במוסכים כדי ליישר איתה קו ואתה חושב שזה המצב? אתה טועה

 

אז לפי מה שאתה אומר אני גם צריך לשלם מעל המחירון וגם צריך ליישר לה קו ? שילכו לחפש.

 

לפי התגובה שלך,רואים שכל חייך נהגת על רכבים רגילים.

 

כשבבעלותך יהיה רכב ספורט,ותשמור ותלקק,ותשקיע את הטוב ביותר,והמחירון הטיפשי של לוי יצחק יחליט שהוא שווה רק חצי ממה

שהוא באמת שווה (ראה ערך STI 2002) אתה תבין את הדרישה לסכומים שהם לפעמים מחירון כפול 2.

 

מי שקונה רכב כזה לא חושב על אם הרכב יגנב או יושבת או יטבע בים.

אתה קונה ביקר ואם שמרת אתה גם מוכר ביקר.

 

השוק עובד לפי היצע וביקוש,כשעלו לכביש 60 קליאו ספורט דור ראשון,שליש הושבתו,שליש עם פגיעות שלדה והשליש האחרון מתחלק לחצי במצב סביר וחצי במצב מעולה+,אין שום סיבה לדרוש מחירון,מדובר ברכב נדיר,ואם הוא במצב טוב אז על אחת כמה וכמה - ההיצע נמוך והביקוש גדול - מה שמביא לעליית מחירים.

 

הגישה של אני לא משלם והמוכרים חיים בסרט זו גישה של מי שקונה מאזדה 3 או טויוטה קורולה.

 

בהצלחה עם "החיפושים אחרי הרכב המושלם במחיר המושלם".

פורסם

אתה צריך להבין שיש אידיוטים שרוכבים על הגל שיש לשים 10K יישור קו על האוטו והוא רוצה 10K מעל המחירון על מה ? על זה שהאוטו נדיר ?

אין בעיה רוצה מעל המחירון תקבל אבל תן אוטו ששווה מעל המחירון, אני בעצמי מחפש כרגע דור 2, ומחכה עד שתגיע אחת ששווה את המחיר שדורשים,

 

לגבי הגישה לך תסביר את זה לבחוור הנחמד מהפורום שמנסה כבר שנה למכור קופרה 2008 (שבאמת אםן היה לי את הכסף הייתי רץ לשים עליה את הידיים שלי), והוא עד היום לא מבין איפה הוא טעה ולמה הרכב לא נמכר, זה התחיל מעל המחירון איפה זה נגמר? תשאל אותו.

יש לא מעט מקרים כאלה, צריך גם מזל בעת רכישת/מכירת רכב, ותאמין לי שסמ1 של מזל עדיף על קמ של שכל.

 

נ.ב בקרוב מאוד אתה תופתע לגבי, אבל "אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין"

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
לפי התגובה שלך,רואים שכל חייך נהגת על רכבים רגילים.

כשבבעלותך יהיה רכב ספורט,ותשמור ותלקק,ותשקיע את הטוב ביותר,והמחירון הטיפשי של לוי יצחק יחליט שהוא שווה רק חצי ממה שהוא באמת שווה (ראה ערך STI 2002) אתה תבין את הדרישה לסכומים שהם לפעמים מחירון כפול 2.

מי שקונה רכב כזה לא חושב על אם הרכב יגנב או יושבת או יטבע בים.

אתה קונה ביקר ואם שמרת אתה גם מוכר ביקר.

השוק עובד לפי היצע וביקוש,כשעלו לכביש 60 קליאו ספורט דור ראשון,שליש הושבתו,שליש עם פגיעות שלדה והשליש האחרון מתחלק לחצי במצב סביר וחצי במצב מעולה+,אין שום סיבה לדרוש מחירון,מדובר ברכב נדיר,ואם הוא במצב טוב אז על אחת כמה וכמה - ההיצע נמוך והביקוש גדול - מה שמביא לעליית מחירים.

הגישה של אני לא משלם והמוכרים חיים בסרט זו גישה של מי שקונה מאזדה 3 או טויוטה קורולה.

בהצלחה עם "החיפושים אחרי הרכב המושלם במחיר המושלם".

 

לידיעתך היום יש מחירון של יד2 שהוא נקבע על פי היצע וביקוש והוא תמיד יותר גבוה מהמחירון של לוי יצחק.

העובדות הן שהאנשים האלה לא מוכרים. אני עוקב אחרי המודעות ביד2 כבר כמעט חצי שנה ואני רואה את אותן המכוניות

באותן המחירים לפעמים חודשים שלמים בלי תזוזה. אגב רכב נדיר זה לא בדיוק ייתרון זה חיסרון כי יותר קשה למצוא חלפים.

אנחנו לא קונים פה רכבי אספנות שאלמנט "הנדיר" משחק תפקיד למחיר אלא רכבי ספורט שיושבים 10 שנים על הכביש.

 

בקיצור... לנו יש סבלנות :twisted:

פורסם
אגב רכב נדיר זה לא בדיוק ייתרון זה חיסרון כי יותר קשה למצוא חלפים.

:twisted:

 

אל תדאג, קרסו מחוייבים להביא לך חלפים עוד הרבה שנים, את הדברים הקטנים גם ככה מזמינים מאיביי.

הפכתם את הקליאו ספורט לפרארי F40. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתה צריך להבין שיש אידיוטים שרוכבים על הגל שיש לשים 10K יישור קו על האוטו והוא רוצה 10K מעל המחירון על מה ? על זה שהאוטו נדיר ?

אין בעיה רוצה מעל המחירון תקבל אבל תן אוטו ששווה מעל המחירון, אני בעצמי מחפש כרגע דור 2, ומחכה עד שתגיע אחת ששווה את המחיר שדורשים,

 

לגבי הגישה לך תסביר את זה לבחוור הנחמד מהפורום שמנסה כבר שנה למכור קופרה 2008 (שבאמת אםן היה לי את הכסף הייתי רץ לשים עליה את הידיים שלי), והוא עד היום לא מבין איפה הוא טעה ולמה הרכב לא נמכר, זה התחיל מעל המחירון איפה זה נגמר? תשאל אותו.

יש לא מעט מקרים כאלה, צריך גם מזל בעת רכישת/מכירת רכב, ותאמין לי שסמ1 של מזל עדיף על קמ של שכל.

 

נ.ב בקרוב מאוד אתה תופתע לגבי, אבל "אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין"

 

קודם כל,אני מאחל לך למצוא את אשר נפשך חפה בו,מכל הלב.

 

לגבי הבחור עם הקופרה,היא באמת נראית שמורה במיוחד,הבעיה היא שיש לא מעט קופרות למכירה.

למשתנה המזל יש פה תפקיד חשוב מאוד,אבל בסופו של דבר לכל דבר יש דורש.

 

מתי לדעתך יש לשלם מעל המחירון? מה הקריטריונים?

ראיתי את הבדיקה של הקליאו שחשבת לרכוש,והבדיקה לא הייתה נוראית בכלל,כמה דברים לא היסטריים שצריך לסדר.

עוד כמה דברים שהם "מחלה" של הקליאו ובכללי אתה חייב תמיד לזכור שמדובר ברכב שמוגדר "ספורטיבי" והוא בין 9 שנים כמעט.הדבר היחידי שהיה מחשיד הוא הפרשי הקומפרסיה,ואת זה המליצו לך כל העולם ואחותו לבדוק בשיטה של פעם.

 

להזכירך, רכב שאין מה לסדר בו,יש רק בסוכנות.

פורסם

מה הקריטריון ? לא יודע כל רכב לגופו, אבל נניח לצורך הענין אקח את הקליאו שבדקתי בתור דוגמא.

הזעות שמן שהיו שם - הבוחן אומר לי בפירוש זה לא איזה כסתח זה משהו שצריך לטפל בו ולעקוב באדיקות אחרי חוסרי שמן, משיחה טלפונית עם גבעהוא אומר שמדובר בסיפור שמתחיל ב1-1.5K - אבל הוא אמר שקודם צריך להסתכל ולבחן מה המצב באמת שם ובטלפון שום דבר לא באמת בטוח.

 

המושבים היו קרועים, הריפוד בגג נפל, בדרך לבדיקה נדלקת מנורת CHEK ENGINE עם מנורת ESP (כאילו הESP מבוטל), הילוך 2 בעת הבדיקה הראשונית לפני הבדיקה במכון יום לפני לקח לו 2 נסיונות לשלב את ההילוך לא יחסתי לזה חשיבות עד שזה הוזכר בבדיקה. זה כבר מתחיל להשמע כאילו אני מתעלק על הת'רד ויש כאן סטיה מהנושא עצמו אלי, אבל ליבי עם המחפש דור 1 שאין כרגע שום היצע ביד 2, פרט לכסופה מחיפה שצריך לראות מה הסיפור שלה (לא דיברתי עם המוכר).

אם זה רכב ששווה מעל המחירון, אז אני מפסיק לחפש וסוגר את הבאסטה עם טויוטה ליסינג או מזדה.

 

לענין היישור קו, יש דברים שצריך לטפל בהם ללא דיחוי בכדי למנוע נזק גדול יותר, ויש דברים שיכולים לחכות לטיפול השנתי וכדומה, אצל כל אחד עובר הגבול במקום שונה, יש אחד שיקח את הרכב כבר ביום הראשון ויחליף כל בורג על השניה שהוא העביר בעלות ויש אחד שימתין עם זה מעט ולכן המונח יישור קו מושתת על תפיסת עולם של הקונה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אם זה רכב ששווה מעל המחירון, אז אני מפסיק לחפש וסוגר את הבאסטה עם טויוטה ליסינג או מזדה.

אז אתה יכול להפסיק לחפש. תשמור על זמנך. תתחדש על המזדה/טויוטה.

Veni Vidi Vici

פורסם
מה הקריטריון ? לא יודע כל רכב לגופו, אבל נניח לצורך הענין אקח את הקליאו שבדקתי בתור דוגמא.

הזעות שמן שהיו שם - הבוחן אומר לי בפירוש זה לא איזה כסתח זה משהו שצריך לטפל בו ולעקוב באדיקות אחרי חוסרי שמן, משיחה טלפונית עם גבעהוא אומר שמדובר בסיפור שמתחיל ב1-1.5K - אבל הוא אמר שקודם צריך להסתכל ולבחן מה המצב באמת שם ובטלפון שום דבר לא באמת בטוח.

 

המושבים היו קרועים, הריפוד בגג נפל, בדרך לבדיקה נדלקת מנורת CHEK ENGINE עם מנורת ESP (כאילו הESP מבוטל), הילוך 2 בעת הבדיקה הראשונית לפני הבדיקה במכון יום לפני לקח לו 2 נסיונות לשלב את ההילוך לא יחסתי לזה חשיבות עד שזה הוזכר בבדיקה. זה כבר מתחיל להשמע כאילו אני מתעלק על הת'רד ויש כאן סטיה מהנושא עצמו אלי, אבל ליבי עם המחפש דור 1 שאין כרגע שום היצע ביד 2, פרט לכסופה מחיפה שצריך לראות מה הסיפור שלה (לא דיברתי עם המוכר).

אם זה רכב ששווה מעל המחירון, אז אני מפסיק לחפש וסוגר את הבאסטה עם טויוטה ליסינג או מזדה.

 

לענין היישור קו, יש דברים שצריך לטפל בהם ללא דיחוי בכדי למנוע נזק גדול יותר, ויש דברים שיכולים לחכות לטיפול השנתי וכדומה, אצל כל אחד עובר הגבול במקום שונה, יש אחד שיקח את הרכב כבר ביום הראשון ויחליף כל בורג על השניה שהוא העביר בעלות ויש אחד שימתין עם זה מעט ולכן המונח יישור קו מושתת על תפיסת עולם של הקונה.

 

יש פה עוד כמה דברים שלא הוזכרו קודם.

באופן כללי אפשר לקבל מושג למצב הרכב מהסתכלות כללית, אתה מדבר על מושבים קרועים וגג נפול,

זה בערך נותן כיוון ראשוני על איך האוטו תוחזק. זה שנדחקה נורת הchek engine בנסיעה מראה שכנראה המוכר

איפס תקלה לפני שהגעת והיא פשוט נדלקה שוב.

 

אז לא כולן כאלו, יש כאלו שתופסים טרמפ על המחיר שאחרים מבקשים ויש כאלו שבאמת מגיע להם.

ד״א איזה צבע הרכב שבדקת?

פורסם

לא יודע מה בקשר לקליאו ספורט, אבל אני מחפש פונטו HGT, המחירון של שנת 01 עומד על 21K בפועל אנשים מבקשים

35+ על רכב שלא ממש ספורטיבי:shock: זה בעניי ממש דפוק לשלם מחיר כזה.


×
×
  • תוכן חדש...