Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן :)

קודם כל רציתי להגיד שהקומפוננט יתחבר למגבר lightning audio 4 ערוצים של 200RMS, ויתחבר אליו גם סאב ופאנל של

6850 פיוניר.

 

עכשיו את הקומפוננט אם אני אקח, שמעתי המלצות על מורל פולס, שווים? לבנתיים יעבדו ללא מגבר עד שאני אקבל כמובן החודש הקרוב בע"ה.

או שלקחת 6/9 לאחורה כי מנסיון עבר שיש לי עם ה 6980IE של קנווד מאוד אהבתי אותם, וגם נתנו הספק יפה של 90 RMS.

 

אם אני לוקח קומפוננט אני צריך לעשות הרכבה ובניה בדלתות מקדימה.

 

וכמובן אשמח להצעות ממכם :)

Opel Adam S 2017

פורסם

תבדוק קודם כל מה הגודל הרמקול שיכול להיכנס אצלך בדלתות, 4" 5.25" 6.5.

 

תברר לפני שאתה קונה אצל מתקין מה צריך בשביל לחבר את ה6וחצי לדוגמא בדלתות שלך, לך על קומפוננט ולא על 6*9.

 

בתקציב שלך יש לך את מורל פולס ומורל טמפו קומפוננט, אחלה בחירה לתקציב שלך.

 

רמקול יותר גדול יותר עוצמה יותר קטן יותר איכותי ממליץ שתגיע ל6וחצי, מחר יש מפגש פורם מרכז אתה יכול להגיע ולשמוע מלא מערכות שונות ולמצוא כיוון למה שאתה אוהב.

 

מקס.

פורסם

לגבי ההתלבטות בין קומפוננט לבין 6X9 התשובה מבחינתי היא חד משמעית :

 

אם יש\יהיה סאב במערכת אז הבחירה היא קומפוננט.

 

אם לא יהיה סאב במערכת אז הבחירה היא 6X9.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יהיה סאב במערכת, הקטע הוא לבנתיים עד שאני אחבר את הכל רציתי להביא קומפוננט ולהרכיב מקדימה בדלתות, ראיתי שיש עיגול כזה לכנראה חיתוך ובניה והרכבה של חלקים שם...

 

הסאב שיהיה הוא של קנווד לא זכור לי הדגם המדוייק אבל לא משהו יותר מדי מפוצץ, אבל מכבד בהחלט לאחר שמיעה, באיזור ה 150RMS אם איני טועה, אבל בין ככה או ככה המגבר לא מספיק חזק בשביל להעיף את זה, מדובר על lightning audio 200rms וארבעה ערוצים...

 

תודה!

Opel Adam S 2017

פורסם

שולם רב!

הייתה ברשותי סופר לנסר, ואכן יש צורך בחיתוך הפנאל ובנייה על פח הרכב.

קח בחשבון שהפח במקום הנתון הולך בזווית ולכן עדיף לעשות בנייה מפיבר (יצא יותר אסטטתי)

 

בברכה דן

פורסם

תודה על התגובה! כן מאחורה איפה שה 6*9 ראיתי כבר שיש צורך בחיתוך, בכריזמה של אבא שלי זה אותו הדבר אז שמנו פלטות מעץ סנדוויץ' מאחורה ועליהם הלבשנו את הרמקולים במידה הזו, עשינו חיתוך קטן כדי שהמגנט יכנס ובהחלט שומעים נחמד לגמרי.

 

אצלי אני התכוונתי לעשות אותו הדבר, או לשים בדלתות מקדימה קומפוננט מורל 6.5

Opel Adam S 2017

פורסם

בזמנו שמתי גם מקדימה וגם מאחורה, התכוונתי לבניה בדלתות.

אני מדגיש ואומר לך שוב ללא בניה מפיבר העסק יצא לא יפה ואפילו מכוער.

ללא שום קשר לרכב הנל תמיד עדיף לשים קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה.

פורסם

הבנתי אותך.

תודה רבה אגב על התשובות :)

כמה בערך עולה בניה והתקנה של רמקולים בדלתות מנסיונך?

 

אגב הסאב המדובר הוא

KFCW3010 Kenwood ממה שבדקתי...ואם זה משנה :p

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...