Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עם ניר צבי?

חייב להצטרף להמלצה על ניר צבי, הבשר הכי טוב.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בפעם הראשונה שקניתי שם זה עלה 75 וחשבתי ששווה לנסות. היה פצצה. כמו אנטריקוט של 130 לקילו.

בפעם השניה היה גרוע על גבול הלא אכיל.

 

כן, יש הבדל באיכות הבשר.

הרמה אינה אחידה, לעיתים הוא מצויין, אך בקנייה הבאה אתה עלול לקבל נתח גרוע שמזכיר בשר מעובד נחות.

-

פורסם

אני חובב בשר רציני.

ניסיתי חלק גדול מהמקומות שרשומים כאן.

מו ומו שבמקור מרחובות לא רע בכלל.

 

אני רושם את ההקדמה הזו כי ההמלצה הבאה שלי תישמע קצת מוזר.

לא מזמן קניתי אנטריקוט מיושן מהשופרסל, 99 שקל לקילו, קניתי כי הוא היה נראה טוב, בצבע הנכון, במירקם, בהכול.

ממש לא נעים להגיד את זה אבל זה היה אחד הטובים.

פורסם

קניתי לא מעט ב"אבו חילווה" ביפו. הרבה לקוחות מקומיים. לא זול, גם לא יקר במיוחד, בשר טוב מאוד. לרוב המקום די עמוס עם קונים, הם עובדים חזק מאוד.

גם כל מה שקניתי עד עכשיו מחינוואי בקרליבך התברר כמוצלח.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מאוד ממליץ על "הבשרים של זלמן "(מה שידוע לוותיקים כאיטליז זלמן גלקופ) בשדרות ירושלים 20, יפו.

 

אנטרקוט ושאר בשרים משובחים שמיושנים ממש כמו שצריך.

 

הוא גם ספק הבשר הסיטונאי של מיטב מסעדות תל אביב.

 

תמסרו למשה ד"ש, תכינו את הארנקים...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פששייי חתיכת רשימה הבאתם פה

 

חלק מהמקומות אני מכיר, ומה שלא , אני אכיר בקרוב

אני יכול להמליץ על ניר צבי, בשר מעולה עם דגש על אסאדו

 

שמעתי שיש מישהו במושב ליד האיר פורט סיטי שמוכר אנגוס מעולה במחירים סבירים, מישהו מכיר ?

פורסם

אני רושם את ההקדמה הזו כי ההמלצה הבאה שלי תישמע קצת מוזר.

לא מזמן קניתי אנטריקוט מיושן מהשופרסל, 99 שקל לקילו, ניתי כי הוא היה נראה טוב, בצבע הנכון, במירקם, בהכול.

ממש לא נעים להגיד את זה אבל זה היה אחד הטובים.

מצטרף להמלצה אחרי כמה וכמה סטייקים איכותיים במחבת.

 

אני לא בטוח אם המקור הוא בשר טרי (לדעתי קפוא-מיושן),

אך התוצאה הסופית מעולה.

-

פורסם

לא מזמן קניתי אנטריקוט מיושן מהשופרסל, 99 שקל לקילו, קניתי כי הוא היה נראה טוב, בצבע הנכון, במירקם, בהכול.

ממש לא נעים להגיד את זה אבל זה היה אחד הטובים.

 

קודם כל, אדום-אדום זה מותג טוב (אות זה קיבלתי ממנהל מותג מתחרה).

 

הבעיה היא, מה אתה מקבל מתוך סה"כ הבשר שיש. כאן בא לידי ביטוי היחסים שלך עם הקצב. אני מכיר מסעדה סופר משובחת לבשר, שקונה את הבשר מטיב טעם. זה לא אומר שתקבל את אותה איכות כשתקנה בשר מהקצבייה של טיב טעם בסופר.

ממליצים פה למשל על אבו-חילווה (רבים, לא רק כאן). גם הוא קונה את הבשר שלו מספק, ולא מגדל פרות בחצר...

 

בשורה התחתונה, לדעת לבחור צריך, ומי שמשתמש כבד בבשר אדום, רצוי שייפתח מערכת יחסים קרובה עם קצבייה שיודעת מה לבחור ומה לתת (וכזו שאם לא טוב לך, אתה מחזיר ונוזף, שלא יחשבו שאתה בכיס).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זלמן ביפו כן מגדל עדרי בקר ברמה"ג (אם זכור לי נכון, הבת התחתנה עם אשכרה קאו-בוי מרמה"ג).

 

מדובר בחלק קטן ויקר להחריד מהבשר שהוא מציע למכירה.

 

האיכות מדהימה ובהתאם המחיר אבל אפשר בהחלט להנות גם מהבשר היותר זול אצלו.

 

פעם אחרונה קניתי אצלו פריים ריב מדהים על העצם של בקר ישראלי מרמה"ג, אומנם נפרדתי מ 380 ש"ח אבל היה בשר ברמה שלא פוגשים כל יום.

 

 

בקשר לאדום-אדום, מסכים לחלוטין עם עיקרי דבריך, אפשר לקבל שם בשר לא רע ואפשר לקבל בשר פיגולים, הכל תלוי ברמת הידע, ההשקעה והשביזות של הצוות.

 

ההבדלים בין הסניפים וההבדלים אפילו באותה מחלקה במשמרות שונות הוא כזה, שאם לא יצרת איזה מערכת יחסים עם קצב ספציפי במחלקה ורכשת ממנו כבר מספר פעמים בשר שהיית מרוצה ממנו, לא הייתי ממליץ לרכוש ולצפות על-עיוור לסחורה איכותית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש אולי גם המלצות באזור חיפה?

 

בהחלט כן.

"רק בשר" החדש, במושבה הגרמנית (איפה שהייתה מסעדת "השדרה" ולפניה "1872").

עד ה16.2 - כל התפריט ב50% הנחה! (אוכל בלבד)

אנטריקוט מושלם.

קבב מעולה, פילה טוב, סינטה סביר.

יקר בצורה לא ראלית למחירים כאן באיזור (מחיר מלא 37-43 ש"ח ל100 גרם אנט'), אבל כרגע אחרי 50% אתה מקבל 20 ש"ח ל100 גרם אנטריקוט מדהים (יש להם שלושה סוגים, אני מדבר על הפרימיום).

וכנראה, ממה שהבנתי, שהארוחות העיסקיות שלהם (א-ה, 12:00-17:00) גם 50% הנחה על הבשרים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אתמול דברתי עם הבעלים, המבצע הוארך עד ה28.2, מהסיבה הפשוטה שצוות המלצרים עדיין לא מלא, אז מבחינתם הם עוד בשלבי הקמה.

טעים טעים.

 

ד"א, נכון לאתמול התברר שנתח הקצבים טוב אך לא יותר.

 

ובנוסף, 15 ש"ח ליין הבית (סביר -, פיוז'ן של סגל) ללא הגבלה. (באמת ללא הגבלה. אתה מקבל 2 ליטר לשולחן, ומשם כאוות נפשך)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
יש איזה סימוכין לזה?

שלא יעשו לי עיניים מחר כשאני בא...

 

 

נו, מי בסוף עשה לך עיניים? המארחת או הפרה?

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...