Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סאב של קיקר cvr12 אבל אני לא מצליח להנות ממנו כפי שציפיתי.

ברשותי שתי מגברים jbl GTO1004 הנפוץ ומגבר נוסף די ישן בעל שתי ערוצים מתוצרת REDSOUND USA

חיברתי אותו לשניהם,ובשניהם לא קיבלתי תוצאות טובות (הסאב כמעט ואינו נשמע או שנעלם בחלק מהזמן)

אני יודע ממה שאמרו לי שהסאב חזק אבל אינו נציל.רציתי לבקש המלצה למגבר מונו שיוכל להגביר לי את הסאב בצורה טובה כך שאוכל להנות ממנו.

 

תודה מראש,

שי

פורסם

ניסית להפוך לסאב קוטביות (פאזות) ?

איזו תיבה יש לסאב? פתוחה או אטומה? איה נפח היא?

באיזה רכב מדובר?

מה תצורת הסלילים של הסאב?

מה התקציב שלך למונו?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן ניסיתי להפוך אך עדיין אין שינוי.

תיבה אטומה 35 ליטר והרכב המדובר הוא הונדה האצ'בק 96'.

קיוויתי לא לעבור את גבול ה700-800 ש"ח אבל אני פתוח להצעות ובקשר לתצורת הסלילים,אז קצת איבדתי אותך שמה (אני עדיין לא כל כך מתמצא במושגים :-) )

פורסם

הרכב שלך הוא האצ'בק אז אין בעיה של אקוסטיקה.

תעבור לתיבה פתוחה של משהו כמו 55-60 ליטר, זה ייתן לך שיפור גדול.

אתה צריך לדעת מה ההתנגדות של הסאב שלך, שני סלילים של 4 אוהם ואז ההתנגדות הסופית היא 2 או 8 אוהם, או שני סלילים של 2 אוהם ואז ההתנגדות הסופית היא 4 או 1 אוהם. לפי זה נוכל להמליץ לך על מגבר.

 

התיבה תתן שיפור יותר גדול ממונובלוק לדעתי, אבל גם וגם זה יותר טוב :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בדקתי 2 סלילים של ארבע אום, ובקשר לתיבה אני מעדיף שלא תיהיה יותר מדי גדולה,כמו שאמרתי מדובר בהאצ'בק והתיבה כיום כבר תופסת יותר מחצי בגאז' :-D

פורסם

2 סלילים של 4 אוהם אומר התנגדות סופית של 2 או 8 אוהם.

ב- 8 אוהם הסאב נשמע מאוד חלש, ב- 2 אוהם המגבר שלך נמצא בסיכון כי הוא לא יודע לעבוד בהתנגדות הזזו.

תבדוק באיזו דרך הסאב מחובר, בטור(8 אוהם) או במקביל (2 אוהם). אם בטור- כנראה שמונובלוק באמת ייתן לך את מבוקשך. אם במקביל- נתק את הסאב מיד. בכל מקרה, מונו ייתן לך את השיפור.

אתה פתוח ליד שניה או רק חדש?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קודם כל תודה.

ואם אפשר עוד שאלה, יש לי קומפוננט מורל טמפו קדימה ו6X9 JBL GT5-963 מאחורה.

הקומפוננט מוגבר על ידי מגבר וה6X9 רדיו דיסק. אני עדיין לא מגיע לאיכות כמו שציפיתי ואפילו לעוצמה.

יש משהו שאני יכול לעשות.?

 

תודה רבה

פורסם

השאלה לאיזו איכות אתה מצפה להגיע עם רכיבים בינוניים כמו שיש לך(לא מתכוון לפגוע או משהו)?

מה שאתה יכול לעשות זה לנסות לכוון מחדש את כל הרכיבים או לקנות מונובלוק לסאב ולחבר את ה6 על 9 שלך למגבר 4 יציאות יחד עם הקומפוננט זה ישפר בטוח את העוצמה הכללית והשליטה על הסאב תהיה יותר טובה בהרבה עם מגבר יעודי כמו מונו.

פורסם

אני לא מתכוון להגיע לאיכות כמו של רכיבי HIGH END כמובן

אבל אני יכול להגיד שיוצא לי לשמוע באופן יומיומי 6X9 ישנים והאיכות סבירה+ וחבל שהשקעתי מה שהשקעתי.

אפילו על העוצמה אני מדבר...אני צריך להגביה די הרבה את הרמקולים כדי שישמעו טיפה'לה חזק.

יש אפשרות לסדר את זה או להשאיר את זה AS IS ?

פורסם

נחמד לראות שיש פה עוד אנשים :-D

 

בכל מקרה,הסאב אצלי מחובר בטור (8 אום כמו שאמרת).

אין לי בעיה עם יד שנייה ,אבל בגלל שאני אילתי ואין לי פה ממש אופציות של יד 2 אני כנראה ילך על חדש(לא הגיוני לסוע עד למרכז כדי לקנות מגבר משומש ולחסוך 200-300 ש"ח,ככה לפחות אני חושב).

×
×
  • תוכן חדש...