Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

ברשותי סאב של קיקר cvr12 אבל אני לא מצליח להנות ממנו כפי שציפיתי.

ברשותי שתי מגברים jbl GTO1004 הנפוץ ומגבר נוסף די ישן בעל שתי ערוצים מתוצרת REDSOUND USA

חיברתי אותו לשניהם,ובשניהם לא קיבלתי תוצאות טובות (הסאב כמעט ואינו נשמע או שנעלם בחלק מהזמן)

אני יודע ממה שאמרו לי שהסאב חזק אבל אינו נציל.רציתי לבקש המלצה למגבר מונו שיוכל להגביר לי את הסאב בצורה טובה כך שאוכל להנות ממנו.

 

תודה מראש,

שי

 

דבר עם טל (דיפורס) וחברים שלא מפסיקים להמליץ על הJBL הזה

 

מעניין שעכשיו שיש לך צרות היחידי שמנסה לעזור וגם בכל זאת ממליץ על המגבר הזה כברירת מחדל למגבר שנותן תמורה מלאה לכסף הוא אודיו קינג - שאפו וכל הכבוד לגבי זה.

 

תזכירו לי כמה הספק הCVR דורש? על נתון נצילות גרוע.

תזכירו לי כמה הספק "כביכול" הJBL הזה מספק בגישור?

 

 

אפרופו - תתחיל לשים לב לשאלות שאתה נשאל ע"י סרול כי הוא כנראה בכוון הנכון...

 

תן לנו לדעת בדיוק -

 

איזה סוג רכב מדובר?

האם יש הפרדה של גב מתכת במושב האחורי או שהמושב האחורי שלך עם גב "רך" ומאפשר מעבר אוויר.

האם יש חורים במגש האחורי של הרכב?

מה נפח התיבה? האם יש לה פורט ואם כן מה המידות שלו?

בדקת כיווני מערכת בHU? (רדיו דיסק) האם במקרה יתכן וישנה הנחתה על היציאה של הסאב?

בדקת במגבר שאתה לא במקרה על HPF בסאב? - תנסה לתת לסאב LPF על 80 הרץ בתור התחלה ותראה מה קורה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי- אם קראת את כל השרשור- הסאב שלו מחווט ל- 8 אוהם. המגבר הזה נותן באזור ה- 150 ב- 8 אוהם. איך לדעתך CVR בתיבה אטומה נשמע ב- 8 אוהם?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

גרוע לא פחות ממה שהוא ישמע על המגבר הזה ככל הנראה גם ב4 אוהם...



 

אלא אם כן הCVR הזה לא יכול לעבוד בכלל ב4 אוהם - עד כמה שזכור לי זה סאב שני סלילים של 4 אוהם נכון?

 

ממה שאני זוכר CVR זקוק להספק גבוה בכדי לעבוד טוב - משהו בסביבות החצי קילו וואט - תוסיף לזה מגבר שהיו עליו כמה וכמה דיווחים שסאב לא מתרומם עליו טוב וגם מנסיוני האישי עם שלושה חברי פורום שניסיתי לכוון להם את המערכת וגם על גיין מלא הסאב עדיין היה עמום.

 

אם JBL ושילוב של סאב וופר כבר הייתי הולך על מונובלוק שלהם מסדרת CS - יש לי נסיון נהדר איתם, למען האמת אני עובד עם אחד כזה עד היום - תביטו בחתימה שלי.

 

לCVR הייתי הולך לפחות על ה600.1 אם לא על 1200.1

מונובלוק מסדרת GTO גם יהיה טוב - אני לא אוהב ספציפית את ה1004 וה75.4 -> אני אשמח לשמוע מערכת אחת שהם עובדים עליה והתוצאה היא טובה או לפחות סבירה - יש צדיק בסדום?

 

דבר שני הייתי בודק טוב טוב את מידות התיבה כי הרבה מאוד פעמים גם נוטים להאשים מגבר בצרות שנגרמות מתיבה לא מתאימה וCVR וחברה שלא יודעים להתאים סאב לתיבה זה לא משהו חדש, לא מתוך טיפשות אלא פשוט מחוסר ידיעה -> בלי רצון להעליב את פותח השרשיר זו פשוט המציאות.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אולי פספסת את התחרות בעפולה שבסטאפ שזכה שם בקטגוריית ה SQ היה מוגבר עם המגבר הזה, אבל בקטנה.

המגבר הזה מעולה, זה שאנשים לא משתמשים בו נכון- זה משהו אחר, גם אם תחבר אותו למונו של ג'נסיס שייתן ל- 150 וואט זה לא יספיק.

וCVR לא צריך 1200 וואט כדי להישמע טוב, גם לא 600.

בתיבה אטומה- מונו של 400-500RMS יספיק בהחלט, בתיבה פתוחה גם ה CS שנותן 300+ יגביר אותו יפה מאוד. יותר מזה והוא מחזיר את נשמתו לבורא.

 

אני מסכים איתך לגבי התיבה- למרות שפה פותח השרשור אמר שהוא לא מעוניין בתיבה גדולה יותר/ פתוחה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול

 

300.1 נותן 200RMS ב4 אוהם... 300 ב2 אוהם... זה גבולי מאוד לCVR בגלל זה המלצתי מראש על ה600.1

 

המגברים שציינתי - עוד לא ראיתי אותם הולכים טוב עם סאב ביחד.

 

את התחרות בעפולה אני זוכר, הגעתי בסוף של הSQ לצערי ומה שהמגבר הזה הרים היה מוראל טמפו או פולס נכון? זה שידוך נבון למגבר הזה, אבל CVR...

 

אפילו אינפיניטי קאפה המגבר הזה לא הצליח להרים - מנסיון עם חבר פורום וותיק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התיבה שלו אטומה- באטומה ה CS לא מספיק.

יש את הלייטנינג אודיו 500, רוקפורד (רק לא הפריים הזה) ואם ידו משגת ל JBL 600 אז מה טוב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול הCS זה JBL... 600 יש גם בCS וגם בGTO

 

הCS אמורה להיות סדרה פשוטה יותר בפועל נראה שמדובר בסדרה שנותנת תמורה מדהימה למחיר שלה.

 

ואם כבר יש לו סאב של קיקר למה לא להתאים למגבר הזה מונובלוק של קיקר... שהם אנדרייטד שזה חסר פרופורציות למה שהיצרן מדווח עליהם...

 

ה300.1 של קיקר בפועל נותן קרוב ל400 בעוד שה400.1 שלהם נותן יותר קרוב ל500 ב2 אוהם ולא מדובר במגברים יקרים במיוחד.

 

אבל קודם כל שינסה לבדוק את ההגדרות.

אח"כ שינסה תיבה אחרת.

 

ורק אח"כ הגברה אחרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה- 300.1 הוא בהחלט חזק מאוד ומגביר את ה CVR באופן יפה. ובכל זאת, לתיבה אטומה, עדיף את ה 400.1.

כשאמרתי CS, התכוונתי לאותו אחד שיש לך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מצטרף לשאלה.

גם לי יש את אותו הסאב וגם כן מחובר לGTO1004

בהתחלה הייתה לי תיבה 28 ליטר אטומה ובגלל שלא הייתי מרוצה מהעוצמה החלפתי לתיבה פתוחה 60 ליטר.

ועכשיו מבחינת עוצמה הכל מצוין אבל הצליל לא מדויק ומרוח

מה עליי לעשות? (קניתי את הרכיבים האלו לאחר שקיבלתי הרבה המלצות עליהם ,אבל השילוב לא יסתדר אצלי לטובה כנראה :cry:)

הרכב קולט 93'

 

בתודה מראש, ברוך

פורסם

גיל- בנד פאס נותן יותר עוצמה- אך לא תמיד יותר דיוק.

בגדול- לסאב הזה קשה להיות גם עוצמתי וגם מדוייק.

אם אתה רוצה ממנו דיוק ועוצמה- תחזיר אותו לתיבה הקודמת, וגביר אותו עם מגבר חזק יותר ממה שה JBL נותן בגישור, מונובלוק של 400RMS לפחות.

או שתחליף סאב לאחד נציל יותר, כמו הרץ אנרג'י למשל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הCVR בפני עצמו הוא רחוק מאוד מלהיות סאב מדוייק - הוא צעד אחד לפני שאתה קונה סוס מבוהל אה ז"א L5

:-D

 

להכניס את הסאב הזה לתוך תיבה עם נפח גדול מידי זה כמו לשתות קומפוט שזיפים חם בתוך בית אבות פולני קר (אני מדבר מנסיון - הייתי בטיול שורשים בילדותי, חלום בלהות שאני עדיין חווה מידי פעם לפעם :? )

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...