Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חושב שבמקרים כאלו משטרה תעזור וגם תביעה כי אין לך הוכחות שזה הוא שעשה את השריטה.

עד שלא תהיה לך הוכחה לדעתי אין מה לעשות כל כך.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

אני לא יודע בוודאות שזה הוא , אבל הוא היחיד שמדביק לאנשים מדבקות על החלונות באופן קבוע , ורב על החניות שלא שלו.

גם אני אמרתי אולי זה לא הוא , מכיוון שבמכוניות אחרות הוא רק שם מדבקות ולא שרט, מצד שני את הרכב שלי החדש הוא לא מכיר ואת האחרים הוא ידע שהם שכנים בבניין.

אני לא יודע אם אילך למשטרה נראה לי באמת שלא יעשו כלום .

החשש שלי הוא שעכשיו אני יתקן את הרכב , ומחר בבוקר אותו אדם יעשה זאת שוב.

 

חשבתי אולי לשים את הרכב שוב ולראות מה יקרה מרחוק , אבל אז שוב הרכב שלי בסיכון .

מצלמות זה בעייה צריך מקור מתח נגיד מחשב נייד בתוך רכב אחר ואז לחכות , אבל שוב מה אהפוך את הרכב שלי לפיתיון והוא ינזק שוב.

 

מה לעשות ?

פורסם

עדכון

היום הלכתי עם הרכב למוסך 350 + מע"מ עלות התיקון צובעים רק חלק קטן מהדלת והשאר לא , הוא אמר לי שזו שיטה חדשה לצביעה מכיוון שהצבע ובמיוחד צבע כהה הפך להיות יקר והם למדו שיטה חדשה באירופה לצביעה שלא מצריכה לצבוע את כל הדלת

 

אני רוצה לתקן את זה מכיוון שכל בוקר שאני רואה את השריטה ואני מדבר על שריטה באורך 50 ס"מ לפחות אני מתעצבן ומקלל את זה שעשה את זה , כך שאני רוצה שזה יהיה מאחורי

לשכוח מכל הסיפור ולהמשיך את החיים בלי עצבנות

 

תודה על העצות

כנראה יש אנשים שהקנאה אוכלת אותם

דרך אגב פגשתי במקרה את זה שחשדתי שזה הוא , אני לא כל כך בטוח שזה הוא יכול להיות גם שסתם מישהו שראה את הרכב וצבת לו בלב למרות שאי אפשר האמין לאף אחד היום, ואני לא יכול להוכיח כלום המשטרה גם אם תביא להם תמונות וידאו ועדויות לא יעשו כלום .

בכל מקרה אתם יודעים מה אני מאחל לאותו אחד שעשה את זה " כל טוב ", ,אני לא דתי במיוחד או משהו כזה אבל הרשעים סופם רע ומר וזה לא בידנו.

פורסם
עדכון

היום הלכתי עם הרכב למוסך 350 + מע"מ עלות התיקון צובעים רק חלק קטן מהדלת והשאר לא , הוא אמר לי שזו שיטה חדשה לצביעה מכיוון שהצבע ובמיוחד צבע כהה הפך להיות יקר והם למדו שיטה חדשה באירופה לצביעה שלא מצריכה לצבוע את כל הדלת

 

אני רוצה לתקן את זה מכיוון שכל בוקר שאני רואה את השריטה ואני מדבר על שריטה באורך 50 ס"מ לפחות אני מתעצבן ומקלל את זה שעשה את זה , כך שאני רוצה שזה יהיה מאחורי

לשכוח מכל הסיפור ולהמשיך את החיים בלי עצבנות

 

תודה על העצות

כנראה יש אנשים שהקנאה אוכלת אותם

דרך אגב פגשתי במקרה את זה שחשדתי שזה הוא , אני לא כל כך בטוח שזה הוא יכול להיות גם שסתם מישהו שראה את הרכב וצבת לו בלב למרות שאי אפשר האמין לאף אחד היום, ואני לא יכול להוכיח כלום המשטרה גם אם תביא להם תמונות וידאו ועדויות לא יעשו כלום .

בכל מקרה אתם יודעים מה אני מאחל לאותו אחד שעשה את זה " כל טוב ", ,אני לא דתי במיוחד או משהו כזה אבל הרשעים סופם רע ומר וזה לא בידנו.

אתה יכול לפרט יותר על השיטה האירופאית הזו?יש לי גם חריטה מאוד יפה של מפתח שאני רוצה להעלים..
פורסם

לפי מה שאני יודע, יש שיטה שצובעים רצועה מסויימת על השריטה, ואז עושים פוליש ולקה לכל האיזור,

כך שזה מטשטש מאוד את ההבדלים של הצבע וכך גם השריטה כוסתה וגם אין הבדל צבע.

הבעיה היא שצבע שהוא לא חדש או שהוא דהוי, יהיה קשה מאוד לעשות את זה בלי הבדלי גוון.

לפותח השרשור, מקווה שזה אכן יתוקן ושהצבע יחזור למצבו המקורי.

לצערי יש בארץ יותר מידי חולירות, שסתם בשביל ההנאה, או מצרות עין, פוגעים ברכוש של אחרים.

לי לדוגמא יש שריטה שמישהו עשה לכל אורך הרכב, ואני לא מתקן את זה, כי ברור לי שלא רחוק היום ויבוא

מנוול חדש, ויתרום מיצירותיו המופלאות לצבע הרכב.

פורסם
לפי מה שאני יודע, יש שיטה שצובעים רצועה מסויימת על השריטה, ואז עושים פוליש ולקה לכל האיזור,

כך שזה מטשטש מאוד את ההבדלים של הצבע וכך גם השריטה כוסתה וגם אין הבדל צבע.

הבעיה היא שצבע שהוא לא חדש או שהוא דהוי, יהיה קשה מאוד לעשות את זה בלי הבדלי גוון.

לפותח השרשור, מקווה שזה אכן יתוקן ושהצבע יחזור למצבו המקורי.

לצערי יש בארץ יותר מידי חולירות, שסתם בשביל ההנאה, או מצרות עין, פוגעים ברכוש של אחרים.

לי לדוגמא יש שריטה שמישהו עשה לכל אורך הרכב, ואני לא מתקן את זה, כי ברור לי שלא רחוק היום ויבוא

מנוול חדש, ויתרום מיצירותיו המופלאות לצבע הרכב.

אכן זאת השיטה , פחות או יותר.

פורסם

גם אני חוויתי מקרים דומים אך לא שריטות,אבל פאנצ'רים ועוד דברים דוחים כן.

גם כשחברה שלי החנתה אצלי בבניין דאגו "לפנק" את הרכב שלה בכל מיני הפתעות.

התייאשתי ובדיוק היום דיברתי עם בחור אחד לגבי מעגל מצלמות ברכב,מצדי שיעלה גם 3000,4000 אלף שקל, אני שם לזה סוף מבחינתי,כשאני אראה את הבן אדם למשטרה אני בטוח לא אפנה.

לאנשים אין גבול לחוצפה ורכוש של אנשים אחרים,גם את אותו הפאנצ'ר עולה כסף לתקן,תחשבו אתם קמים בבוקר צריכים להגיע לעבודה,צבא,לימודים ואתם מתוכננים לפי לו"ז מסויים ופתאום אתם מגיעים לרכב ורואים את כל הבלאגן שעשו לכם.

יש אנשים שלא מגיע להם פשוט להתקיים.

פורסם

נזכרתי במקרה הפוך. לפני 5 שנים ראיתי איזה כלבה ששמה בנונשאלנט את הצ'רוקי על מעבר חציה ליד שבט הצופים וילדים צצו לכביש בלי שיראו אותם. ראיתי את זה ובקשתי ממנה להזיז את האוטו, היא כמובן אמרה שזה לדקה והמשיכה לדרכה. כעבור כעשר דקות עברתי במעבר חציה הזה תוך כדי שאני מעביר מפתח לכל האורך הירוק של האוטו. אין לי אפילו נקיפה של מצפון עד היום. הבעיה שאני לא חושב שהיא למדה.

פורסם
נזכרתי במקרה הפוך. לפני 5 שנים ראיתי איזה כלבה ששמה בנונשאלנט את הצ'רוקי על מעבר חציה ליד שבט הצופים וילדים צצו לכביש בלי שיראו אותם. ראיתי את זה ובקשתי ממנה להזיז את האוטו, היא כמובן אמרה שזה לדקה והמשיכה לדרכה. כעבור כעשר דקות עברתי במעבר חציה הזה תוך כדי שאני מעביר מפתח לכל האורך הירוק של האוטו. אין לי אפילו נקיפה של מצפון עד היום. הבעיה שאני לא חושב שהיא למדה.

 

 

בושה וחרפה .

אתה פשוט עבריין קטן תהיה הסיבה מה שתהיה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר , ציערתה אותו , גרמת לו להוציא כסף = גנבתה מימנו , בגדתה באמון שיש בן אנשים ,ועדיף שאחד כמוך לא יהיה חבר פה.

 

תתביייש לך .

 

אתה כבר יודע מה מאחלים לך פה בפורום.

פורסם
נזכרתי במקרה הפוך. לפני 5 שנים ראיתי איזה כלבה ששמה בנונשאלנט את הצ'רוקי על מעבר חציה ליד שבט הצופים וילדים צצו לכביש בלי שיראו אותם. ראיתי את זה ובקשתי ממנה להזיז את האוטו, היא כמובן אמרה שזה לדקה והמשיכה לדרכה. כעבור כעשר דקות עברתי במעבר חציה הזה תוך כדי שאני מעביר מפתח לכל האורך הירוק של האוטו. אין לי אפילו נקיפה של מצפון עד היום. הבעיה שאני לא חושב שהיא למדה.

 

על הזכות לקניין שמעת ?

אם היא עברה עבירה תעיר לה ואל תגרר אחריה , מה היה קורה אם היא הייתה עושה לך את אותו הדבר ?

הצלחת לעצבן אפילו אותי , ואני רגוע יותר מפיל בויפאסנה . :evil:

הבוז לך.

 

 

פורסם
נזכרתי במקרה הפוך. לפני 5 שנים ראיתי איזה כלבה ששמה בנונשאלנט את הצ'רוקי על מעבר חציה ליד שבט הצופים וילדים צצו לכביש בלי שיראו אותם. ראיתי את זה ובקשתי ממנה להזיז את האוטו, היא כמובן אמרה שזה לדקה והמשיכה לדרכה. כעבור כעשר דקות עברתי במעבר חציה הזה תוך כדי שאני מעביר מפתח לכל האורך הירוק של האוטו. אין לי אפילו נקיפה של מצפון עד היום. הבעיה שאני לא חושב שהיא למדה.

 

what goes around comes around

 

רצית לחנך, כשבעצם אתה הוא זה שצריך חינוך.

פורסם
אני חונה בבניין שחונים בוא רק דיירים קבועים.

 

לצערי היום שחניתי בחנייה אחד השכנים שרט לי את הרכב במפתח וברח.

 

הלכתי לאחד השכנים שידוע שיש לו אינטרס בעניין , טוען שהוא זה שבנה את הבניין וכל החניות שייכות לו , למרות שמכר אותם לדיירים , בעבר מידי פעם היו מדביקים מדבקות על הרכבים שחנו לא לפי טעמו.

אני יודע ושיחה עם אב הבית של הבניין שהוא דיבר איתו שעה לפני ואמר לו לשים מדבקה בצורה שלא ניתן להוציא אותה.

 

דיברתי איתו כמובן שבן אדם אמר שהוא לא יודע מי זה.

 

האם יש מה לעשות ?

משטרה !!

 

חונים בו* ולא "בוא". אתה מתגורר בבניין אשר חנית בחנייה שלו?

מי זה הבחור הזה ולמה הוא טוען שהוא בנה את הבניין? ומה קשור בין זה שהוא בנה את הבניין לבין זה שהחניות שייכות לו?

מי הוא בעצם שהוא מחליט איפה אנשים בבניין צריכים לחנות? ועל מה ולמה הוא לוקח את החוק לידיים ומדביק מדבקות ושורט רכבים?

תקליט אותו (זה לא באמת הולך במשטרה, אבל תנסה) כשהוא צועק, כועס, ומודה במעשים שלו.

תיקח עוד שכן או שניים שמסכימים איתך וגם להם קרה איתו משהו שכזה שיהיו עדים, ותתבע אותו.

 

שיהיה המון בהצלחה.

פורסם
בושה וחרפה .

אתה פשוט עבריין קטן תהיה הסיבה מה שתהיה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר , ציערתה אותו , גרמת לו להוציא כסף = גנבתה מימנו , בגדתה באמון שיש בן אנשים ,ועדיף שאחד כמוך לא יהיה חבר פה.

 

תתביייש לך .

 

אתה כבר יודע מה מאחלים לך פה בפורום.

 

טוב. ניסיתי לרמוז בצורה עדינה שסתם ככה שכנים לא שורטים לך את הרכב. תחפור קצת במה קדם לעניין. זה לא חייב להיות קשור לחניה אלא יותר ליחסים שלך עם השכנים.

פורסם
טוב. ניסיתי לרמוז בצורה עדינה שסתם ככה שכנים לא שורטים לך את הרכב. תחפור קצת במה קדם לעניין. זה לא חייב להיות קשור לחניה אלא יותר ליחסים שלך עם השכנים.

 

אני רק יכול הוסיף שאת הפדיחה שלך כבר עשית ולא בפורום אלה במציאות.

ללכת לעשות נזק ולפגוע באדם אחר זה פשוט להיות אדם רע ולא מוסרי , משהו בסגנון הישראלי המכוער שרק חושב על עצמו.

במקרה שלך אפילו אתה הולך אחרי זה ובגאווה מספר לחברה , הרצחת וגם ירשת ?

אתה בעצם מוכיח שאתה לא למדתה מהמקרה כלום וכנראה זה האופי שלך , היא למדה שיש אנשים רעים וקנאים.

וזה כן פגע בי בצורה אישית שיש אנשים כמוך בחברתנו חבל מאוד.

 

חבל לך להתנצל ולהצדק , הוכחתה מי אתה כבר אז.

 

 

אני יכול לאמר שבמקרה שלי אני לא מכיר את השכן , מדובר בבנין גדול מאוד ,לעולם לא רבתי עם השכנים או משהו כזה, אני חושב שכל הסיפור הוא קנאה.

בניגוד אילך אני לא אילך וישרוט לו את הרכב למרות שאני יודע שזה הוא.

×
×
  • תוכן חדש...