Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה של שעה כמעט מכוניתי נמחצה בידי שני אוטובוסים ארוכים שחשבו שכולנו נהיה בחברותה בשני נתיבים (היו 3 נתיבים , ואחר-כך 2 לפני רמזור).

באותו רגע לחצתי על הבלם כדי לא להמחץ (חברה שלי מסכנה-נבהלה) וכמעט נכנסו בי.

 

בהמשך, רוכב אופניים החליט שהוא נוסע בכביש. אני אחריו, גולשים במהירות איטית. פתאום הבחור מחליט ליפול.

מזל ששמרתי מרחק.

 

כמעט קטנוען אחד הוריד לחברה שלי את היד, כי הוא היה בדרך למשלוח פיצה! (יאממי).

 

וכל הפקקים ! איזה פקקים ! נמאס כבר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בהמשך, רוכב אופניים החליט שהוא נוסע בכביש. אני אחריו, גולשים במהירות איטית. פתאום הבחור מחליט ליפול.

שמוליק

 

לא נשמע לך קצת מוזר שפתאום רוכב אופניים יפול מעצמו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בהמשך, רוכב אופניים החליט שהוא נוסע בכביש. אני אחריו, גולשים במהירות איטית. פתאום הבחור מחליט ליפול.

שמוליק

 

לא נשמע לך קצת מוזר שפתאום רוכב אופניים יפול מעצמו?

 

נו תומר, אל תהיה קטנוני.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בקיצור שמוליק מה שניסו להגיד לך זה, תוריד את הלב הזה מאחורה ותעביר לקדימה או לצדדים. זה שמאחורה ממילא לא ירצה להיכנס בך כי הוא יהיה אשם אז אין לו מה להתיחס ללב

זה שלפניך או מצדדיך לא יהיה אכפת לו לדפוק אותך ולהגיד שאתה אשם, לכן הלב יעזור לך יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שמוליק היום שלך לא יוצא דופן מיום של כל נהג נורמאלי בכבישים .

גם אני היום כמעט התרסקתי לגדר הפרדה בגלל מיצובישי שהחליטה שאני לא קיים.

ואם לא הייתי שם לב הייתי נכנס ברכב שעבר באדום .

כמובן שלא דיברנו על עוד בחורה שהחליטה שזכות קדימה בכיכר היא זכות ולא חובה.

 

אין מה לעשות - לשים לב וליהיות עם אצבע על הדופק כל הזמן.

פורסם

כמעט קטנוען אחד הוריד לחברה שלי את היד, כי הוא היה בדרך למשלוח פיצה! (יאממי).

 

שמוליק

 

ולמה חברה שלך מוציאה איברים מהחלון?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתה לא לבד.

היום בכיכר סטרומה בחולון מכוון סוקולוב הייתי לקראת הדק' האחרונות של שיעור הנהיגה שלי, התכוונתי להכנס לכיכר כחוק וכדין, עצרתי עצירה מלאה, העברתי לראשון והתחלתי בגלישה איטית לכיוון הנתיב על מנת להמשיך את הנסיעה.

פתאום משום מקום יצאה מונית מרצדס (כנראה מרח' יהודה הלוי-מי שמכיר) ונכנסה בנתיב היחיד שיש שם, תוך כדי שהוא מנסה לדחוק אותי לפינה. כמובן שלא ויתרתי לו. ולבסוף אחד הגלגלים שלו כנראה נכנסו לתעלת ניקוז כי פתאום הרכב שלו שקע קצת.

אני אומר לכם, מזל שהקורולה היא מכונית דיי צרה, אם הייתי עם רכב קצת יותר עבה (להלן: הסמלון שלי :lol: ) הוא היה "משפשף" אותי.

 

נהגי מוניות - רק שאתה עולה לכביש אתה מגלה באמת מי הם :evil:

פורסם
כמובן שלא ויתרתי לו. :evil:

מה אני אגיד לך- עצוב שכך נהגים מתחילים לומדים נהיגה :roll:

אני יודע שזה מעצבן שנהגים אחרים עושים מה שבה להם על כבישי ארצנו ומצפצפים על נהגים אחרים אבל לפעמים צריך לאכול את זה בשקט ולוותר על האגו- החיים שוים הרבה יותר מזה.

דעתי האישית.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
כמובן שלא ויתרתי לו. :evil:

מה אני אגיד לך- עצוב שכך נהגים מתחילים לומדים נהיגה :roll:

אני יודע שזה מעצבן שנהגים אחרים עושים מה שבה להם על כבישי ארצנו ומצפצפים על נהגים אחרים אבל לפעמים צריך לאכול את זה בשקט ולוותר על האגו- החיים שוים הרבה יותר מזה.

דעתי האישית.

דני.

 

מסכים איתך דני,

אבל יש לי עוד תהייה -

איפה לעזאזל היה המורה שלך בזמן זה ?

מילא שהתלמיד "ישחק אותה גבר ולא יוותר", אבל אם המורה מתעלם מזה/מעודד את זה, זה כבר פי 10 יותר גרוע.

 

כפי שניתן לראות בדוגמא זו - הריקבון הוא מהיסוד.

 

FIAT_TEMPRA, פעם הבאה, עשה לעצמך טובה וותר (למרות שזה האינסטינקט הישראלי וזה קשה לפעמים)

פורסם

לא התכוונתי שעשיתי איתו רייס באזור הומה אדם. נהג המונית הזה ניסה להכנס בכוח וצפר לי כאילו אין מחר. היו לי שני אופציות: לעלות על המדרכה (אי תנועה שיש שם) או להמשיך בנסיעה אל תוך הצומת כדי שהוא יעבור.

 

אין פה שום אינסטינקט של "הרגל ישראלי". זה פשוט המחשבה הכי נכונה לאותו רגע. אני לא אתחיל בתמרוני התחמקות שהם גדולים עלי בכמה רמות ואעלה על מדרכה תוך כדי סיכון הולכי רגל (שאותם שכחתי להזכיר בהודעה הראשונה) בגלל ש"מר נהג מונית" רוצה למהר לקליינט הבא.

כל עוד הוא לא מזכיר רכב בטחון או מפעיל סירנות למינהם (כובע לא נחשב) הוא לא שווה שאני אכנס למצבים שיהיה לי קשה לצאת מהם.

ותאמין לי, אין לי שום רצון לשחק אותה "גבר" בכביש, זה לא משחק.

×
×
  • תוכן חדש...