Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני טס להולנד עוד חודש ואני מעוניין לקנות שם שני סטים של קומפונטיים(שניים מקדימה ושניים מאחורה)

אחי גר שם והוא שלח לי קישור לאתר שמוכר מערכות לרכב

 

חשבתי לקנות את הדגם הבא

אשמח לקבל חוות דעת או המלצות על דגם או מודל טוב

המחירים בארץ ממש הזויים

 

http://www.kb-audio.nl/speakers/componenten-set/bm-mb62tci.html

 

כמו כן אני רוכש מגבר עם 3 יציאות :)

 

http://www.kb-audio.nl/versterkers/5-6-kanaals/mchammer-3550-watt.html

פורסם

אז ככה:

1. אני חושב שכשאתה רושם "שניים מקדימה ושניים מאחורה" הכוונה לסט אחד מקדימה וסט אחד מאחורה - כי סט מורכב מזוג רמקולים. נכון?

2. המחירים בארץ אולי הזויים, אבל אני לא בטוח שהבושמן הזה שעולה 350 שקל יותר טוב מסט טמפו שאתה יכול לקנות ב-450 שקל.

 

ואין לי מושג לגבי המגבר הזה - אבל שים לב שהוא 5 יציאות ולא 3 (זה דבר טוב)

פורסם
יש סטים של אטון המיועדים לשדרוג בגולף, אטון נחשבת לחברה איכותית (לי יש סט של אטון)

קבל קישור לסט עם מגבר

 

http://www.etongmbh.de/en/products/upgrade-audio/systems-with-amplifier/ug-vw-golf-5-f-golf-5-frontsys-with-amplifier/1/pid/153/

 

כן, אבל זה עולה 500 אירו.

ואני לא בטוח שזה התקציב של פותח השרשור.

 

בנוסף זה מתאים רק לגולף MK V.

×
×
  • תוכן חדש...