Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתפריט היום:

שטיפה

פלסטלינה

ווקס

ספריי לפלסטיקים

ניקוי ג'אנטים עם מים וסבון

ניקוי בקבוקי בולמים

ניקוי צמיגים

שאיבה של כל השטיחים+הרצפה של האוטו

שאיבה של כל המושבים

ניקוי אלקנטרה עם מגבונים לחים

טיפול לעור עם חלב עורות

ניקיון יסודי לרצפת הרכב עם STP tuff stuff

וכמובן שאיבה וניקיון גם לתא המטען.

 

בקטנה... רק 4 שעות בלי הפסקה עבדתי על האוטו :D

 

P1110016.jpgP1110013.jpgP1110014.jpgP1110012.jpgP1110011.jpgP1110010.jpgP1110008.jpgP1110007.jpgP1110004.jpgP1110005.jpgP1110021.jpgP1110022.jpgP1110023.jpgP1110024.jpgP1110025.jpg

P1110020.jpg

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האוטו יפה , נקי הכל סבבה .

אבל מה בדיוק פרוייקט פה? לא הסברת איך , מה , למה ,כמה .

זה תמונות של קליאו נקיה ולא פרוייקט .

אין לפני אין אחרי , הסברים , הדגמות , טיפים , המלצות , בקשות , שאלות .

מה אתה רוצה שנעשה ? :shock:

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

חבל שאתה משתמש בספריי לפלסטיק במקום בחומר ייעודי שלא יגרום נזק לפלסטיק הצרפתי בארצנו הקטנה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

רגע, זה התמונות של לפני או אחרי? :lol:

 

סתם סתם, עבודה יפה מזמן לא ראיתי אוטו כ"כ נקי (ואני בדרך כלל נוסע ברכבים שנת 10-11 :shock:)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם אני מזהה נכון היא הייתה של כספר.

 

שמורה ונקייה, כל הכבוד על ההשקעה.

לא יודע מה נעשה עד עכשיו, אבל בגלל הציפוי העדין יחסית של החלק העליון בדשבורד של הקליאו (מתקלף...)

הייתי נמנע ככל האפשר לרסס עליו חומרים.

אלא רק סמרטוט לח בעדינות להוציא את האבק ולהשאיר אותו נקי.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
חבל שאתה משתמש בספריי לפלסטיק במקום בחומר ייעודי שלא יגרום נזק לפלסטיק הצרפתי בארצנו הקטנה.

 

אני משתמש בsun of a gun לפלסטיקים.

זה רע?

זה חומר שאני מכיר מצויין ממגוון האופנועים שהיו לי בעבר.

אני מרוצה סה"כ

 

יש לך המלצה למשהו אחר?

 

 

אם אני מזהה נכון היא הייתה של כספר.

 

שמורה ונקייה, כל הכבוד על ההשקעה.

לא יודע מה נעשה עד עכשיו, אבל בגלל הציפוי העדין יחסית של החלק העליון בדשבורד של הקליאו (מתקלף...)

הייתי נמנע ככל האפשר לרסס עליו חומרים.

אלא רק סמרטוט לח בעדינות להוציא את האבק ולהשאיר אותו נקי.

 

זיהית נכון8)

היא אצלי כבר שנה.

 

אני לא נוגע בדשבורד עם שום דבר מלבד סמרטוט לח וגם זה רק כשהוא צובר אבק.

פורסם

ממש אפשר לאכול מהרצפה :-)

כל הכבוד נראה טוב, באמת חבל שאין תמונות לפני ואחרי.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

משימיש הרכב נראה מעולה, כל כך מבריק מצוחצח ונוצץ.

בקרוב אצלי (ביום חמישי!!!)

:-P

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כל הכבוד על ההשקעה.

עשית את זה ביום שישי האחרון נכון?

יצא לי לעבור לידך וראיתי אותך מזיע, באמת כל הכבוד!

באסה שאחרי רבע שעה התחיל לרדת גשם :lol:

 

התחלתי בשישי והגשם עצר אותי באמצע.(ממש לא אחרי רבע שעה.. משהו כמו שעה וחצי לתוך התהליך)

היום עשיתי שוב הכל מהתחלה+ריבית8)

פורסם

סתם אוטו מגעיל.

סוף סוף קליאו בצבע הנכון! כבר נמאס לי מהכסופות האלה.

מזהים את האקזמפלר השמור של קספר, טוב לדעת שהיא בידיים טובות.

אני לעומתך בבעיה, לא עובר יום אחרי שאני מנקה את האוטו וכבר יש עליו סימני חתולים ושריטות של הנאצים הקטנים (אני מוכן להישבע שאחד מהם ניסה לעשות צלב קרס) על מכסה המנוע.

שריטות שיורדות עם ווקס אבל דיי, כמה ווקס אפשר לעשות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
סתם אוטו מגעיל.

סוף סוף קליאו בצבע הנכון! כבר נמאס לי מהכסופות האלה.

מזהים את האקזמפלר השמור של קספר, טוב לדעת שהיא בידיים טובות.

אני לעומתך בבעיה, לא עובר יום אחרי שאני מנקה את האוטו וכבר יש עליו סימני חתולים ושריטות של הנאצים הקטנים (אני מוכן להישבע שאחד מהם ניסה לעשות צלב קרס) על מכסה המנוע.

שריטות שיורדות עם ווקס אבל דיי, כמה ווקס אפשר לעשות?

 

כ-י-ס-ו-י

:wink:

פורסם

באסה לשים כיסוי כשיש לך חניה מקורה, במיוחד שהכיסוי לא חף מפשע וגם כן הורס את השטיפה ומשאיר שריטות קטנות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...