Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חידוש.

תמצא לי קליאו MK1 אחת בלי הגה מקולף או קירקוש בתא הנוסעים ואסדר לך סופ"ש בצימר עם משה קרסו.

 

 

יש מצב ששל הקוסם לא עבר חידוש?! :-D

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

oferh מאיפה ניתן לקנות את הספריי הזה? וכיצד משתמשים בו על הרכב? בבנין שלנו זה ניהיה מכה רצינית.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
81.7 ש"ח נכון לשער ההמרה כרגע. לפני העמלה לפיי פאל שתקרב אותי הרבה יותר ל100 ש"ח.

 

חישבתי לך.

עם העמלה זה יוצא 83.844 ש"ח.

משכנתא זה קל

פורסם

הלו הלו! קיבלת את הרכב נקי!

 

לא מאמין שכבר עברה שנה.

קראתי לאישתי שתבוא לראות את הקליאו שהיתה לנו...חיוך מלא געגוע עלה על פניה.

יופי של אוטו...מי יודע, אולי אני אקנה אותה חזרה מתישהו בתור רכב סופ"ש.

 

אני רק לא מבין איך אפשר לשים משהו בתאים הפתוחים מתחת לתא הכפפות, אצלי בכל האצה הם היו מגיעים או למושב הנוסע או לריצפה...אתה כנראה לא לוחץ על האוטו מספיק :lol:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אפשר לשאול מאיפה קנית פלסטלינה וכמה עלה?

אממ באיזה ווקס השתמשת?

יצא ממש יפה חיצונית.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
הלו הלו! קיבלת את הרכב נקי!

 

לא מאמין שכבר עברה שנה.

קראתי לאישתי שתבוא לראות את הקליאו שהיתה לנו...חיוך מלא געגוע עלה על פניה.

יופי של אוטו...מי יודע, אולי אני אקנה אותה חזרה מתישהו בתור רכב סופ"ש.

 

אני רק לא מבין איך אפשר לשים משהו בתאים הפתוחים מתחת לתא הכפפות, אצלי בכל האצה הם היו מגיעים או למושב הנוסע או לריצפה...אתה כנראה לא לוחץ על האוטו מספיק :lol:

 

עוד כמה חודשים יכול להיות שאצטרך למכור אותה(לצערי הרב!) בעקבות נסיעה ארוכה לחו"ל.

תתכונן8)

 

אפשר לשאול מאיפה קנית פלסטלינה וכמה עלה?

אממ באיזה ווקס השתמשת?

יצא ממש יפה חיצונית.

 

השתמשתי בפלסטלינה של מגווירס, קניתי מאיביי. הווקס שהשתמשתי בו הפעם היה הווקס ניסיון שמקבלים במתנה עם הקיט פלסטלינה. לא רע בכלל.:wink:

פורסם
oferh מאיפה ניתן לקנות את הספריי הזה? וכיצד משתמשים בו על הרכב? בבנין שלנו זה ניהיה מכה רצינית.

כל חנות לחיות מחמד לדעתי תחזיק משהו כזה. תוודא שאתה קונה מוצר שמיועד לשימוש מחוץ לבית ולא מוצרים לשימוש בתוך הבית שהם יותר עדינים. אני שם את הג'ל על אזור המגבים ונראה שזה עובד טוב (לא ב- 100% אבל ללא ספק מקטין את התופעה בצורה ניכרת).

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
יופי של אוטו...מי יודע, אולי אני אקנה אותה חזרה מתישהו בתור רכב סופ"ש.

באיזשהו מקום, אני חושב שהמשפט הזה הוא סוג של משאת נפש נסתרת של כל חובב רכב שבשלב כלשהו נפרד מרכבו, תהא הסיבה אשר תהא.

מתוך כל כלי הרכב שהיו לי, למעט הקטנוע האחרון (קימקו), אם היתה לי הזדמנות לרכוש בחזרה את אלה שמכרתי, יש מצב די ריאלי שהייתי הולך על זה, בהנחה שאני יכול להתעלם מהשיקולים הכלכליים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...