Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנתיב המהיר מצמצם לך את הנתיב


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא השארת הרכב בחניון וכניסה ע"י מערך השאטלים שלהם יכול להיות מעניין עבורי, השאלה כמה יעיל זה יהיה. לא בא לי לחזור לימי המכות בתחנה מרכזית ב"ש על מקום בקו 44.

זה נכון שכרגע הנסיעות בשאטלים הן בחינם ? (ואם כן, מישהו יודע עד מתי ? )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה נכון שכרגע הנסיעות בשאטלים הן בחינם ? (ואם כן, מישהו יודע עד מתי ? )

 

זה נכון וזה למעשה לב הפרוייקט וכך זה ישאר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוסעים בנתיב האגרה ממנים למעשה את השאטלים.

 

אומנם לפי תנאי המכרז השאטלים הם בחינם, אבל במדינת ישראל כל דבר ניתן לשינוי. יתכן ובעתיד הזכיין יבקש לגבות תשלום כלשהו והמדינה כהרגלה תאשר זאת, כי אם הזכיין ירוויח יותר כסף, הוא גם ישלם יותר מס.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול נסעתי ליד הנתיב המהיר וראיתי במו עיני את הצמצום של נתיבי איילון משלושה לשניים בעת היציאה ממנו. מעניין שהדבר גורם להאטה משמעותית על התנועה בנתיבי איילון גם בשעות בהן אין עומסי תנועה (נסעתי שם בצהרים). אמנם לא עצרתי, אבל הצטרכתי להאט ל-30 קמ"ש בערך.

 

ממש נראה שמתכננתי הפרויקט קלטו בשלב מסוים שאם לא יגדילו את הפקקים בבוקר, אנשים יגיעו למסקנה שלא שווה להשתמש בנתיב - אז הם מצאו פתרון נהדר להגדלת הפקקים...

 

אגב, רק אני חושב שבמובן מסוים זה פשוט מטומטם שהשקיעו 350 מיליון שקלים בבניית נתיב אחד ומערך שלם של חנייה, שאטלים, מערכות חיוב אלקטרוניות וכדומה - בשביל 2-3 שעות, חמישה ימים בשבוע? הרי בשאר הזמן הנתיב שומם!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם אני עברתי שם אתמול בשעה לא עמוסה בעליל (15:00 לערך). אני מודה שחלפה בראשי המחשבה לעשות שימוש בשאטל, אבל משום מה העדפתי לשמור את האופציה לפעם אחרת.

על כל פנים, חסרונו של הנתיב השלישי בכניסה לאיילון מורגש היטב, והכי גרוע זה שאין כל שילוט שמזהיר על כך שיש נתיב אחד פחות, או שיש ופשוט לא שמתי לב אליו. עקב היעדרו של השילוט, פתאום מצאתי את עצמי מבצע תמרון התחמקות מאוטובוס שנסע לפניי בנתיב הימני ביותר ונאלץ לעבור לנתיב שלי, פשוט כי שלו נסגר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שלט אחד (!) בצד ימין של הכביש שמשורטטים עליו 3 נתיבים עם חץ ימינה בימני וחיצים ישר באמצעי והשמאלי.

זה הכל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיך לנסוע בשאטלים כמעט מדי יום, בשבילי כאחד שמגיע וחוזר כמעט תמיד בשעות העומס, אין לו חניה שמורה ויש לו תחנה קרובה לעבודה - הנתיב המהיר מתגלה כאופציה פשוט מצויינת.

יצא לי גם לעלות על הנתיב תוך תשלום בעמדות שבחניון (מזומן), שישה ש"ח עבור חסכון של לפחות 40 דקות, משתלם לגמרי.

 

אני קורא לכולכם, תשארו בפקק! ככה האגרה זולה ויש לה תמורה (לראות את נחילי המכוניות העומדות :lol:).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

דיברתם על חוסר שויון, ועל פגיעה בנוחות, וגם על זה יש דעות לכאן ולכאן.

אבל מה עם סיכון חיי אדם ?

 

לקראת סופו של הנתיב המהיר, והמפגש שלו עם עם הכביש הרגיל (שצומצם ל-2 נתיבים), ישנו קטע של כמה מאות מטרים ללא שוליים בכלל.

 

הרי ברור לחלוטין שמישהו יתקע שם עם רכבו מסיבה טכנית (תאונה / כשל טכני / סתם פנצ'ר).

מדובר בקטע כביש מהיר.

ללא שוליים.

בעיקול ימינה.

 

לא כדאי להתקע עם פנצ'ר בנתיב הימני בעיקול ימינה, במהירויות שהתנועה זורמת שם.

ברור שזה יקרה, וברור שתאונה קטלנית שם לצערנו היא רק ענין של זמן.

 

לצערי עוד נגיד "הכתובת היתה על הקיר".

 

הכותרת היתה:

הנתיב המהיר מצמצם לך את הנתיב

צריך להיות - הנתיב המהיר מסכן לך את החיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להתוכח עם העובדות. הפקק שהיה מתחיל בנתב"ג התקצר לגנות. לעומת זאת זמן הנסיעה מגנות נראה כי התארך במעט.

 

לפקק תנועה יש חיים והווי יחודי. לכל פקק אופי משלו, איזה נתיב יותר מהיר, באיזה מקום כדאי לעבור נתיב אם בכלל?.

לפני השינוי באופן מובהק הנתיב הימני היה מהיר יותר. היום עדיין לא מצאתי שיטה (למעט החלטות ע"פ תנאי הדרך וחלונות של הזדמנות להתקדם עקב נהגים שעסוקים בכל מה שלא צריך כמו איפור, עיתונים או אימיילים).

 

בכללי נראה שמעבר לנתיב השמאלי לקרת ההצרה ל 3 נתיבים מניבה התקדמות טובה יותר. בנוסף ההזדמנות להשתחל מוקדם לנתיב השמאלי עם חיבור הנתיבים טובה. עם זאת הנתיב השמאלי נתקל בעומס עם השילוב של איילון צפון המגיע מחולון.

 

מזל שיש WAZE - לימים עמוסים

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והכי גרוע זה שאין כל שילוט שמזהיר על כך שיש נתיב אחד פחות, או שיש ופשוט לא שמתי לב אליו. עקב היעדרו של השילוט, פתאום מצאתי את עצמי מבצע תמרון התחמקות מאוטובוס שנסע לפניי בנתיב הימני ביותר ונאלץ לעבור לנתיב שלי, פשוט כי שלו נסגר.

 

נכון לחלוטין. אין שם תמרור שמורה על הצרת הנתיב. קרה לי אמש מקרה שפולו שנסע בימני השתלב לאמצעי בלי לשים לב בכלל ועוד צפר לי כי הוא חשב שחתכתי אותו.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו יכול לשים את האצבע אם קיצור הפקק הוא בגלל הנתיב או בגלל איסור התנועה למשאיות?

הסמיכות בתחילת שני התהליכים אינה מקרית לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנחוץ וקיים אגב בחלק גדול מאירופה הוא סימון על הנתיב הרלבנטי של חיצים המפנים לכיוון הנתיבים שיישארו, כל זה באופן רציף ועוקב, החל מכמה עשרות מטרים לפני התמזגות הנתיבים. להבנתי תוקנה תקנה שכזו לפני מספר ימים וזה בהחלט יתרום להסרת הבילבול המסוכן הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק, הבוקר בשעה 8:30 בערך, היה פקק של אנשים ששילמו 20 שקל על הנתיב המהיר משפירים עד לקיבוץ גלויות.

הרכבים נסעו על 30-40 קמ"ש לערך.

ומנגד, בכביש הרגיל, הפקק התחיל אחרי גנות.

 

קצת עצוב לשלם 20 שקל על כלום, לדעתי במקרים כאלה לא צריכים לחייב אנשים על השימוש בכביש

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...