Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני בן 17 לאחרונה הוצאתי רישיון ולמשפחתי אין מכונית ככה שאני נאלץ לקנות גם רכב מכספי.

הייתי רוצה לדעת איזה אופציות יש לי כשהתקציב הוא בערך 10K כשגיר ידני עדיף בהחלט.

אני מחפש רכב שאני אוכל לנסוע איתו בכיף ושאני לא אצטרך להיכנס איתו כל יומיים למוסך , חשבתי על כיוון

הדיאטסו אפלאוז שאומרים שהן אמינות וזולות להחזקה במיוחד הידניות. שמתי עין גם על סובארו DL שמחיר המחירון שלהן

זול יותר בכ3K מאשר האפלאוז , השאלה האם ההפרש משמעותי בביצועים וכדאי להשקיע את הכסף הנוסף הזה , בכל מקרה

אני פתוח להצעות על רכבים אחרים.

הרכב ישמש אותי ואת אמא שלי , היא להגעה לעבודה ואני בערבים ובסופ"ש , אולי עם נסיעה ארוכה לכיוון הצפון\דרום

פעם בחודש או משהו שכזה.

אגב , אני לא ארצה לקנות רכב אוטומטי מכמה סיבות. העיקרית שבהן היא שדודים שלי משפצי גירים אוטומטיים במקצועם

והם טוענים כי לא כדאי להתקרב לגירים אוטומטים ברכבים לפני שנת 2000 בערך.

 

בתודה , אריאל.

פורסם

יש כאן מלא שרשורים בדיוק כמו שלך.

 

תבחר כל אוטו, לא משנה סוג ודגם. תבדוק, ואם הוא במצב טוב תקנה.

אני אישית הייתי ממליץ על רכבי פיג'ו\סיטרואן כי אני קניתי, ואני מרוצה מאוד.

 

* אל תשכח לשים בצד 5 לביטוח ועוד לפחות איזה 2-3 למקרה של צרה.

פורסם

היינו לנו DL רכב מאוד מאוד אמין,אבל מנוע חלש,והיום הוא כבר מיושן.

אני הייתי מחפש פונטו,אפלאוז גם אמינה,אולם מאוד רגישה למי ברז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן הבנתי שיש להן את הבעיה של העיוות צינורות מים כשמתמשים במי ברז ככה שצריך לבדוק טוב את ההיסטוריה של הרכב מהבחינה הזאת. דגם ספציפי מומלץ של האפלאוז יש? כי הבנתי שמשנתון מסוים יש גם הזרקת דלק במקום קרבורטור.

פורסם
תודה , יש עוד משהו כללי שאני צריך לדעת?

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת ולהפנים היטב לפנקי קבלת ההחלטה על עצם רכישת הרכב.

1. רכב שירכש תמורת 10,000 ש"ח יהיה רכב ישן ושחוק, ולכן צפוי לתקלות. יהי עליך להקדיש לכך זמן וכסף, בד"כ באופן בלתי צפוי.

2. אחזקת רכב מצריכה תקציב שוטף בסדר גודל של 1500 ש"ח לחודש (כולל דלק, טיפולים, רישוי וביטוח). התקציב המדויק יכול להיות קצת פחות או הרבה יותר, בהתאם לסוג הרכב, מאפייני הנסועה, סוג הביטוח וכמות וסוג הטיפולים והתקלות.

3. אם מדובר ברכב שיסיע בדרך כלל 1-2 אנשים בהחלט אפשר להסתפק ברכב יותר קטן וחסכוני.

4. פחות חשוב דגם הרכב ויותר חשוב מצבו והטיפול שזכה לו.

5. אם יש ביכולתך לדחות קצת את הרכישה ולחסוך עוד כמה אלפי שקלים מצבך יוטב מאוד. ברור לי שכנהג טרי אתה מתהב, אבל לעתים כדאי לצנן את ההתלהבות לטובת ההנאה מהרכב בעתיד.

6. יש בפורום אין-ספור שרשורים דומים לשלך, ני מעריך שכל יום נפתחים 2-3 כאלה. כדאילך לעיין בהם, לפחות בטווח של כמה ימים או שבועות לאחור.

 

ושתהיה לך בחירה מוצלחת !

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש כמה דברים שאתה צריך לדעת ולהפנים היטב לפנקי קבלת ההחלטה על עצם רכישת הרכב.

1. רכב שירכש תמורת 10,000 ש"ח יהיה רכב ישן ושחוק, ולכן צפוי לתקלות. יהי עליך להקדיש לכך זמן וכסף, בד"כ באופן בלתי צפוי.

2. אחזקת רכב מצריכה תקציב שוטף בסדר גודל של 1500 ש"ח לחודש (כולל דלק, טיפולים, רישוי וביטוח). התקציב המדויק יכול להיות קצת פחות או הרבה יותר, בהתאם לסוג הרכב, מאפייני הנסועה, סוג הביטוח וכמות וסוג הטיפולים והתקלות.

3. אם מדובר ברכב שיסיע בדרך כלל 1-2 אנשים בהחלט אפשר להסתפק ברכב יותר קטן וחסכוני.

4. פחות חשוב דגם הרכב ויותר חשוב מצבו והטיפול שזכה לו.

5. אם יש ביכולתך לדחות קצת את הרכישה ולחסוך עוד כמה אלפי שקלים מצבך יוטב מאוד. ברור לי שכנהג טרי אתה מתהב, אבל לעתים כדאי לצנן את ההתלהבות לטובת ההנאה מהרכב בעתיד.

6. יש בפורום אין-ספור שרשורים דומים לשלך, ני מעריך שכל יום נפתחים 2-3 כאלה. כדאילך לעיין בהם, לפחות בטווח של כמה ימים או שבועות לאחור.

 

ושתהיה לך בחירה מוצלחת !

 

בקשר לתחזוקה שוטפת של הרכב , אני לוקח את זה בחשבון. אני עובד וזה בראש סדר העדיפיות שלי עכשיו.

ביחס לכך שאפשר להסתפק ברכב קטן יותר , כשאמרתי שרק אני ואמא שלי ננהג עליו התכוונתי מבחינת הנהיגה עצמה , אנחנו עדיין משפחה של חמש נפשות. בקשר לאולי לחכות עוד כמה חודשים ולחסוך עוד קצת כסף , הבעיה היא שאני בנקודה בעייתית בתקופה הזאת מבחינה כלכלית , גם אם אני אחסוך עוד כמה אלפי שקלים אני עדיין אעדיף להביא רכב יותר זול ולחסוך את שאר הכסף לטיפולים ברכב\דברים אחרים.

 

בכל מקרה , תודה רבה אני מעריך את הזמן שאתם משקיעים כאן בכדי לענות לאנשים.

פורסם
הבעיה היא שאני בנקודה בעייתית בתקופה הזאת מבחינה כלכלית , גם אם אני אחסוך עוד כמה אלפי שקלים אני עדיין אעדיף להביא רכב יותר זול ולחסוך את שאר הכסף לטיפולים ברכב\דברים אחרים.

 

אני חושב שהמשפט הזה ממש קריטי. אם מצבך הכלכלי אינו יציב לגמרי אל תכנס להרפתקה של רכישת רכב, במיוחד ישן, כיון שמדובר בבור ללא תחתית. כאשר ציינת את אמא שלך הבנתי שעלות התחזוקה אמורה להיות של המשפחה, אולי עם השתתפות שלך, אבל כפי שכתבתי קודם, אחזקת רכב היא הוצאה גדולה וחבל להסתבך אתה כאשר מצבך הכלכלי אינו שפיר. אתה עלול להגיע למצב שלפני הבית תעמוד גרוטאה ש"תאכל" לך הוצאות שוטפות (ביטוח, רישוי) ותמתין לחסכונות של כמה חודשים לצורך תיקון, או - יותר גרוע - התיקון לא יהיה כדאי ותמכור אותה בכמה מאות שקלים לפירוק תוך שתפסיד את החסכונות המעטים שיש בידך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דייטסו אפלאוז ב 8000 ש"ח ראיתי ביד 2 נראה לי מתאים לצעיר בן 17 :-) תהרוס אותו בכייף רק תשמור על החיים שלך ותסע בזהירות.

כותב רק מה שניסיתי וחוויתי.

×
×
  • תוכן חדש...