Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest ספורטמוטורי
פורסם

מי שקונה רכב מסוחרים מטומטם,נקודה.

 

בפורום יש מידע די מספיק כדי להוכיח לכל קונה שמסוחרים לא קונים,גם אני חוויתי את זה על בשרי לצערי הרב.

 

סוחרים הם רק נזק.

פורסם

בכל מקרה כל בנאדם שפוי שקונה רכב יבדוק אותו קודם כל..ובמיוחד אם זה מסוחר...אותו בנאדם שיבדוק אותו יגלה בדיוק אותו דבר אבל תכלס כן הוא חתיכת נוכל ושקרן.

פורסם

לספורטמוטורי

את שני הרכבים שלי קניתי מסוחרים כיוון שלא מצאתי אותם מיד פרטית.(2 אלפא 156 2000 סמ"ק,ידני)

בלי להכיר אותי קבעת שאני מטומטם? לא מכובד ולא רציני.

אם נפלת בקניה אצל סוחר,כנראה שלא עשית את כל הבדיקות הנדרשות.

קניתי את הרכבים בידיעה ברורה שאני קונה מסוחר,ולכן נזהרתי שבעתיים,זה הכל.

להבא ,המנע מלחלק ציונים לאנשים שאתה אפילו לא מכיר.

אם כבר מישהו מטומטם, נראה שזה אתה כיוון שאתה זה שנפלת בקניה מסוחר.

בשורות טובות

אילן

סלע

פורסם
אבל תכלס כן הוא חתיכת נוכל ושקרן.

 

זה מה שנקרה לתת לחתול לשמור על השמנת. מי שאשם כאן הוא לא הנוכל אלה המערכת, דהיינו המדינה שלא רק מאפשרת, אלה גם מעודדת אותו להיות כזה. מדוע לא קיים מאגר מידע מקיף על הרכבים המורשים לנוע בכבישים הציבוריים? כי הרי הרכב הוא לא רק נחלת הפרט אלה גם לחלת הכלל, וכך גם נקבע בפסיקה של המדינות הנאורות. לבזבז על מיני רשויות מיותרות יש כסף אך על דבר חשוב מעין זה אין? מדוע המאגר המצומצם שישנו ברשות חברות הביטוח איננו זמין לציבור? שמה רווחיהם ממסחר בטוטל לוסטים חשובים לרגולטור יותר מאשר חייהם של האזרחים? אזי כל הדמגוגיה הרמה בנושאים של בטיחות בדרכים נשמעת לא רק הזויה אלה גם מגעילה. מדוע האכיפה של עבירות רכוש בתחום הרכב כמעט ולא מעניינת את הפרקליטות (על כל 100 תביעות אזרחיות בנושא ישנה בקושי תביעה פלילית אחת)? אזי באווירה של הפקרות כמעט מוחלטת כל אחד מאיתנו חייב להיות גם טכנאי רכב, גם פחח, גם חשמלאי, גם שמאי, גם חוקר פרטי, גם עורך דין ומה לא. ומי שלא מסוגל שילין רק על עצמו ולא על הנוכל התורן.

פורסם

א פ, אתה קצת מגזים. אני מאוד מסכים עם אמיר שליט, הסוחר קצת מיפה את המציאות.

 

אני חושב שפותח שרשור לא יכול לבוא בטענות לסוחר, מכיוון שהוא לא בדק את מצבו האמיתי של הרכב. יכול מאוד להיות שסוחר החזיר אותו למצב טוב מאוד באחד המוסכים הזולים שהוא מכיר. עם איזה חלקים הוא עשה את זה - זו כבר שאלה אחרת, אבל לפני שיודעים, אני לא חושב שנכון יהיה ללכלך ככה סתם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין לי שום טענות לסוחר !!! להפך אני גם לא מפרסם את שמו.

מכרנו את הרכב במצב גרוע באופן ודאי , חוץ מהבעיה במנוע היו עוד הרבה בעיות שידענו עלהם.

עלויות התיקון של הדברים שהם לא המנוע הם יותר מ2 שליש מהמחיר של התיקון .

סתם אני מביא סיפור שיכול לפתוח את הענייים לכמה אנשים , שאולי מחפשים רכב משומש במגרשים של סוחרי רכב.

 

 

אני יודע שהוא לא תיקן את הרכב רק צבע אותו , מכיוון שכך הוא בעצמו אמר.

הסבר לתגובות כמו יכול להיות שתיקן בזול .

פורסם

אתה מצפה שהסוחר יספר לקונה שקנה אוטו מת בגרושים ושיפץ אותו?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

Guest ספורטמוטורי
פורסם
לספורטמוטורי

את שני הרכבים שלי קניתי מסוחרים כיוון שלא מצאתי אותם מיד פרטית.(2 אלפא 156 2000 סמ"ק,ידני)

בלי להכיר אותי קבעת שאני מטומטם? לא מכובד ולא רציני.

אם נפלת בקניה אצל סוחר,כנראה שלא עשית את כל הבדיקות הנדרשות.

קניתי את הרכבים בידיעה ברורה שאני קונה מסוחר,ולכן נזהרתי שבעתיים,זה הכל.

להבא ,המנע מלחלק ציונים לאנשים שאתה אפילו לא מכיר.

אם כבר מישהו מטומטם, נראה שזה אתה כיוון שאתה זה שנפלת בקניה מסוחר.

בשורות טובות

אילן

 

קבל את התנצלותי הכנה 8).

 

אני מתאר לעצמי שקניתה אותם מחברות גדולות ולא מסוחר פרטי שמחנה רכבים בצורה פראטית,כי אני מתכוון לסוג הזה,בכל מקרה,מתנצל אם פגעתי במישהו זאת לא הכוונה,אלא הכוונה היא להימנע מקניה כזו בעתיד.

פורסם

ספורטמוטורי, אני מעדיף להתעסק עם סוחר,מאשר לחפש רכב במשך שנה מאנשים פרטיים וכל פעם להתאכזב מחדש אחרי יום חופש וטיול בכל הארץ לאורכה ורוחבה בחיפוש אחר רכב.

 

אין לי זמן ובריאות בשביל זה.

 

יש מכוניות שמורות אצל פרטיים וסוחרים. זה מאוד נוח לבוא למגרש ולבחור. צריך להבין קצת במכוניות כדי לקנות רכב במגרש, אבל יש סוחרים הגונים שלא מסתירים פרטים. ולאומת זאת, לא חסרים סוחרים פירטיים שאין להם מגרש ועוסקים בזה באפן לא חוקי או חצי חוקי. מאז שמצאתי מגרש אמין, אין לי שום כוונה לקנות או למכור רכב מ/לפרטיים. זה נוח, מהר ובלי כאב ראש. בא, משלם כסף ויוצא מהמגרש עם רכב, או בא עם רכב אחד ויוצא עם אחר. 

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
א פ, אתה קצת מגזים.

 

כאשר מתרגלים למציאות מסוימת, מעוותת ככול שתהיה, קשה להפנים עד כמה הדברים יכולים להיות בלתי-תקינים. הייתי מזמין אותך לבדוק מהו המצב והחוקים בנוגע למסחר ברכב משומש במדינות OECD (למשל בארה"ב http://www.carfax.com) ומהי האכיפה ומהם העונשים ל"עידוד" הנוכלות בתחום ע"מ להוכח שאינני מגזים כלל ועיקר.

פורסם

למיטב ידיעתי הצנועה (אני מכיר שני סוחרי רכב מקרוב בענייני עבודה) סוחרי רכב כמעט ואינם מבצעים תיקונים ברכב. אפילו דפיקת פח קטנה הם לא יתקנו שלא לומר וינקר שבור, אחרת הם פותחים תיבת פנדורה של תיקונים אינסופיים לכלי הרכב שבמגרש שלהם.

 

מה שכן- הם (או חלקם לפחות) משקרים "חופשי חופשי" בעניין מספרי ידיים, מצב מכני, מכות שספג האוטו וכו'. מעשים שאינם שקר אבל שתורמים לאווירה הם שטיפה וניקוי יסודי כמו גם שימון שיכולים לתת הרגשה כאילו אתה בסוכנות ב.מ.וו...

פורסם
תגיד לי מה יש לך,בכל שרשור אתה צריך לשחק את ה"צדיק הטהור",די זה מזוייף ובולט לקילומטרים.

אני מבין שנהיית גם מומחה לזיופים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...