Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן ניסינו למכור רכב.

לפני שבועיים פנה אלינו אדם שרצה לקנות את הרכב , כמובן שהוא לקח את הרכב לבדיקה סיפרנו לו שאנו מוכרים את הרכב עקב בעיות שיש ברכב .

בבדיקה נמצא שיש בעיות במנוע וכל רגע יכול להיות פיצוץ , המנוע גמור והרכב מסוכן לנסיעה , בנוסף לבעיות אחרות שהיו ברכב כמו ציריה טורבו וכו .. , הופתנו מהבדיקה ידענו שיש בעיה אבל לא כל כך חמורה , כל זה אומת גם בבדיקה נוספת שעשינו לרכב במוסך מורשה של היבואןשאנו מטפלים ברכב בו , קיבלנו הצעת מחיר לתיקון של כמעט 16 אלף ש"ח.

הרכב נמכר לאותו אדם במחיר זול.

לפני שבוע במקרה ראינו את הרכב עומד במגרש בירושלים אחרי צבע ופחחות וניקיון יסודי , מישהו שלא היה מעורב במכירה שבעל המגרש לא מכיר ניגש לבעל המגרש ושאל אותו על הרכב .

התשובות שקיבלנו " הרכב במצב מצויין לא צריך להשקיע עליו שקל "

הרכב יד X מה שברור כשקר מוחלט , אפילו ששאלנו שוב ושוב הוא התעקש.

בקילומטרז הוא לא שיקר , אולי עוד לא הספיק לאפס.

שאלנו לגבי בעיות במנוע או בטורבו , " הטורבו הוחלף לפני 8-6 חודשים אני לא זוכר בדיוק ". " המנוע כמו חדש , הכול תקין פשוט לקחת ולנסוע " "יש הרבה תוספות רכב " את האמת פירקנו את התוספות מהרכב לפני שמכרנו אותו .

כמה אתה דורש . 40K זה המחירון ? " כן זה המחירון" , ליתר דיוק המחירון הוא 32K .

 

 

שוב פעם מוכחת הטענה שסוחרי רכב לא ישרים , שומר נפשו ירחק .

 

פרטים נוספים בפרטי .

פורסם

אולי לא דייקו בכל הפרטים וגם זה לא בסדר, אבל מאין לך לדעת שלא תיקנו אי אילו דברים במכלולי הרכב.

לך זה עולה 16,000 ויותר.

במקרה הגרוע, זה עולה לסוחר את העמלה של הגנב. במקרה הטוב הוא קנה חלקים בחמישית מחיר באיזו פירוקיה והחליף לבד או במוסך מדרכה.

זה בסדר להזהיר - זה לא בסדר להכפיש כשאין לך עובדות מלאות.

להסיק מסקנות מאי אילו דיוקים, לתמונה כוללת, יכול להתברר כטעות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא פרסמתי את שם הסוחר או המגרש.

 

התקשר אליו זה שהיה מעורב במכירה ושאל אותו על הרכב.

התשובה היתה " צבעתי את הרכב , לא החלפתי את הטורבו או את הציריה , החלפתי רצועת טימינג "

 

כך שהוא בודאות משקר.

 

הוא יודע שהטורבו גמור , ובטח שלא החליפו אותו לפני 6חודשים.

הוא יודע בדיוק מה היד של הרכב , ומשקר במצח שנחושה.

והוא יודע בודאות מה עוד צריך לתקן ברכב , הרי לקח אותו לבדיקה .

 

בטח שהרכב לא במצב מצויין !! אי דיוקים ?

פורסם

ברור שמגרשי קומבינה כאלה מרוויחים בעיקר מרכבים גמורים כמו שלך.

 

אבל מה -

בד"כ הם מחזיקים מוסכים סופר זולים. אמרת ירושלים - אמרת תיקונים בשטחים.

 

הרכב החביב שלך יצא למוסך אבו חאפר ובניו בכפר ליד רמאללה ועבר שם תיקון בחלקים משומשים במקרה הטוב וגנובים במקרה הרע.

 

מבטיח לך שלא שילמו 16 אלף ש"ח על התיקון :twisted:

 

עשו מה שיכלו על מנת לשפר באופן זמני את כל התקלות ועכשיו הרכב מלוקק ומוכן לפראייר הבא.

פורסם

shaulc, לפני מה שאני מבין טיפלת במוסך מורשה יבואן. יש כאלה מוסכים שכל דבר הם רוצים להחליף.

נשרפה נורה - מחליפים פנס, התקלקל מנגנון של חלון חשמל - מחליפים דלת, ניגמר דלק - מחליפים רכב (אני קצת מגזים, אבל מקווה שאת העיקרון הבנת).

אני מכיר מקרה שלמישהו איבחנו מנוע גמור כי קצת אכל שמן ואמרו יש להחליף מנוע. מוסך אחר איבחן כתקלה קטנה מאוד והמליץ להחליף פילטר ושמן - זה פתר את הבעיה. מסכנה: אתה בטוח בקשר לאבחון שקיבלת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האבחון היה כפול גם במכון בדיקה רציני , וגם במוסך מורשה יבואן .

כמו שאמרתי התקלה במנוע הפתיעה אותנו ,תיקון של המנוע היה בערך 3K כל השאר עוד 13 K.

פורסם

אולי לסוחר היה קומבינה עם מכון בדיקה. לכן אבחון יצא חמור. היה כדאי לבדוק עןד כמה מוסכים שידועים כאמינים. לדוגמא בא למוסך שרוצה להשחיל תיקון ייקר:

(ב)על הרכב: יש לי בעייה, אני כל פעם ממלא דלק ונגמר לי.

(מ)וסך לא אמין: תיראה, נזילות אין לך, זה כניראה המנוע.

(ב): אבל המנוע בסדר.

(מ): תיראה יש סימני שריפת דלק, בהייה במנוע צריך לפרק אותו מרכב.

(ב): איך אני יסע בלי מנוע?

(מ): אל תדאג, אני יסדר לך חמור בעלות מבצע של 10,000 שקל. אנחנו נקשור אותו לרכב וככה אתה תיסע. לא צריך מנוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שאול,

 

להגיד שהחלפתי טורבו עכשיו ואני מוכר, נשמע מאוד לא טוב - זה נשמע כמו להגיד תיחמנתי טורבו ואני מתפטר מהרכב.

היות ואינך יודע אם החליף או לא החליף, אפשר לצאת גם מנקודת הנחה שהטורבו הוחלף. אני כקונה מאוד לא אשתכנע שהחליפו טורבו ומוכרים. לעומת זאת אם החליפו טורבו לפני 7 חודשים, אין קשר בינו לבין המכירה.

אם הסוחר שילם 5,000 שקל על כל החלקים והתיקונים הנדרשים - הוא שילם מעל ומעבר. אל תשכח שכשאתה בא לקנות חלק בפירוקיה, אולי עושים עליך קופה קטנה, אבל הסוחר נמצא שם כמעט כל יום ומקבל מחירים נוחים מאוד.

להזכירך, הרכב שהגיע לפירוקיה נקנה לרוב בפחות מ-1,000 שקל וממנו מנצילים כל דבר אפשרי: מושבים, צמיגים, מנוע, גיר, אגזוז, מצבר, דלתות ושאר ירקות ובסוף גם את שאריות הברזל במשקל.

 

ידיים בודקים ברישיון וכן מאזכרים זאת בזיכרון דברים. סוחרים נוהגים לציין את מס' הידיים הכתוב ברשיון, כך שמדובר למעשה ביד אחת פחות ממה שבפועל. מי שלא מבין, אכן נופל במלכודת.

 

מאי אילו דיוקים ועד לקביעה שנכון לעכשיו ריכבך עדיין גרוטאה, המרחק גדול.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
שאול,

 

להגיד שהחלפתי טורבו עכשיו ואני מוכר, נשמע מאוד לא טוב - זה נשמע כמו להגיד תיחמנתי טורבו ואני מתפטר מהרכב.

היות ואינך יודע אם החליף או לא החליף, אפשר לצאת גם מנקודת הנחה שהטורבו הוחלף.

הוא אמר לנובפרוש שלא החליף , ואף ציין שידוע לו שהחליפו לפני 6 חודשים , שקר גמור לא החלפנו שום טורבו .

אני כקונה מאוד לא אשתכנע שהחליפו טורבו ומוכרים. לעומת זאת אם החליפו טורבו לפני 7 חודשים, אין קשר בינו לבין המכירה.

אם הסוחר שילם 5,000 שקל על כל החלקים והתיקונים הנדרשים - הוא שילם מעל ומעבר. אל תשכח שכשאתה בא לקנות חלק בפירוקיה, אולי עושים עליך קופה קטנה, אבל הסוחר נמצא שם כמעט כל יום ומקבל מחירים נוחים מאוד.

להזכירך, הרכב שהגיע לפירוקיה נקנה לרוב בפחות מ-1,000 שקל וממנו מנצילים כל דבר אפשרי: מושבים, צמיגים, מנוע, גיר, אגזוז, מצבר, דלתות ושאר ירקות ובסוף גם את שאריות הברזל במשקל.

גם אם תיקן את הלקוי במנוע עדייין היו בעיות נוספת שלא זכו לטיפול, גם לפי דבריו!!!

מה שרוב העלות של התיקון היו דווקא הדברים האחרים ולא המנוע.

ידיים בודקים ברישיון וכן מאזכרים זאת בזיכרון דברים. סוחרים נוהגים לציין את מס' הידיים הכתוב ברשיון, כך שמדובר למעשה ביד אחת פחות ממה שבפועל. מי שלא מבין, אכן נופל במלכודת.

הרכב נמכר יד 5 ולא 3 .

 

מאי אילו דיוקים ועד לקביעה שנכון לעכשיו ריכבך עדיין גרוטאה, המרחק גדול.

האם אתה גם כן סוחר רכב ממולח ?

פורסם

מי הכריח אותך למכור לו את המכונית ?

מהיכן אתה יודע מה הוא השקיע במכונית, כמה ואיפה ?

מי שיקנה ממנו את המכונית, סביר להניח שיקח אותה לבדיקה - ובמידה והוא לא תיקן את הליקויים, התוצאות יהיו בהתאם.

על פניו, נשמע סיפור הזוי למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

זה חדש למישהו שבמגרשים רוב הרכבים אחרי קומבינה רצינית ? כנ"ל גם אצל רוב הסוכנים... ואת זה אני יודע אישית מתוך נסיון.

הם לא יתעסקו עם רכב שמראש הם יודעים שאין שם "בשר". כנ"ל גם רוב מכוני הבדיקות משתפים פעולה אם מי שמוכן לתת איזה אלפיה מהצד.. כנ"ל גם רוב מכוני הטסטים, מעבירים רכבים טסט בתמורה לאיזה 200 ש"ח, רכב שאסור לו לעלות על הכביש.

זה כבר לא חדש, וכל אחד מרוויח מזה, ומי שלא מרוויח, קטן מדי בשביל להרוויח וגם לדבר.

פורסם

שאול,

 

הבנת הנקרא והיקש הדברים הם כנראה גם לא צד חזק אצלך.

סוחרים (בכל תחום) בד"כ נוהגים ליפות את התמונה למראית עין. מי שרציני ויפשפש בעיון במסמכים יוכל לדעת לבד איזה יד הרכב.

 

גם שדכן שצריך לשדך אישה בת 39 נוהג להציג את המיועדת כבחורה בת 30 ומשהו / 30+ וכד'.

אם היא גם לא בדיוק דוגמנית, הוא יגיד שהיא חמודה מאוד.

 

מתווך דירות שיבקשו ממנו דירה עם נוף פתוח יציע דירה עם נוף פתוח לבית עלמין (בינתיים לא בונים שם לגובה).

 

אם אתה רוצה לדעת איזה יד הרכב, תסתכל בתעודת זהות שלו. אם אתה רוצה לדעת בת כמה האשה, תסתכל ברשיון רכב.

אם אתה קונה חתול בשק, אל תתפלא שתגיע הביתה עם אלפא מיטו 2006.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אולי לא דייקו בכל הפרטים וגם זה לא בסדר, אבל מאין לך לדעת שלא תיקנו אי אילו דברים במכלולי הרכב.

לך זה עולה 16,000 ויותר.

במקרה הגרוע, זה עולה לסוחר את העמלה של הגנב. במקרה הטוב הוא קנה חלקים בחמישית מחיר באיזו פירוקיה והחליף לבד או במוסך מדרכה.

זה בסדר להזהיר - זה לא בסדר להכפיש כשאין לך עובדות מלאות.

להסיק מסקנות מאי אילו דיוקים, לתמונה כוללת, יכול להתברר כטעות.

.

תגיד לי מה יש לך,בכל שרשור אתה צריך לשחק את ה"צדיק הטהור",די זה מזוייף ובולט לקילומטרים.

פורסם

ככה זה שמוכרים (או קונים) לסוחר. קשה לדעת את האמת. ניתן רק לנחש.

נכון, אין אפשרות לדעת שלא הושקעו כספים רבים ברכב ע"י הסוחר לפני מכירת הרכב בשנית.

אני הייתי הולך במקרה זה עם שאול פותח השרשור. סביר יותר (בעיניי), שהרכב לא עבר את כל התיקונים שהסוחר מצהיר עליהם (גם משום ששאול היה בעלים של הרכב ויודע למשל, שטורבו לא הוחלף לפני חצי שנה, כשהרכב בבעלותו).

alfa 156 2.5.

פורסם

מה שהוא אמר (אמיר), זה שאם הסוחר החליף טורבו ויגיד שהחליף ומוכר לא יאמינו לו. אז עדיף לסוחר להגיד שהחליף לפני חצי שנה ולא עכשיו כי זה יראה טוב יותר למה אין הגיון להשקיע הרבה ולמכור מיד

והכל בהנחה שהסוחר באמת החליף

×
×
  • תוכן חדש...