Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת האם יש תכשיר, או מטלית מיוחדים שבאמצעותם אוכל להרחיק או למזער את כמות האדים המופיעים על החלונות.

 

לדאבון ליבי החימום ברכב לא פעיל ומשכך לא ניתן להפשיר את האדים ביעילות,

(ולפתוח חלון ו/או להפעיל את האיורור) לא מספיק.

(שלא נדבר על החלון האחורי, גם שם מפשיר האדים החשמלי לא תקין משום מה...)

 

כמו"כ אשמח לדעת מה הלחץ אוויר שעלי למלא בצמיגים (האם יש הבדל בין קידמי לאחורי?)

מדובר בסובארו לאונה סטיישן 91 עם גיר ידני 1.6

גודל הצמיג 175/70/13

 

רוב תודות

שמוליק

פורסם

המזגן ברכב עובד?

אם כן, אתה יכול להדליק אותו (גם על קירור) והוא יעזור בהעלמת האדים.

המזגן מוריד את האדים לא בגלל הטמפ' אלא בגלל האוויר היבש שהוא מוציא. אם למשל תפעיל איוורור (לא משנה אם חימום או קירור) הוא לא יעזור בכלל.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני לא יודע אם היום, אבל היו פעם מטליות לחות מיוחדות נגד אדים באוטו דיפו, כנס אליהם ותשאל אם יש.

הלחץ אוויר שהיה לי בלגאסי 91' עם אותה מידת הצמיגים עמד על 30/31

פורסם

כשהמצב באמת חמור, כמו בגשם/ברד שהיה אתמול, שים מזגן על קירור במלוא העוצמה.

האדים לילמו תוך שניות.

 

 

זהירות - יהיה לך קר!

Kawasaki Versys !!!

פורסם

ניקיתי את השמשות ברכב שלי עם ספריי חלונות רגיל לפני 3-4 חודשים.

אדים התחילו להופיע רק היום, וגם אז רואים בצורה ברורה איפה עברתי עם הרבה ספריי ואיפה פחות 8)

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

לצערי המזגן גם לא עובד, כך שישנה אפשרות לפתוח חלון :roll: או משהו מהמלצות הנ"ל,

 

VITALIGAL תודה על האינפורמציה, יש לך מושג לגבי שם המטלית?

 

ניקיתי את השמשות ברכב שלי עם ספריי חלונות רגיל לפני 3-4 חודשים.

אדים התחילו להופיע רק היום, וגם אז רואים בצורה ברורה איפה עברתי עם הרבה ספריי ואיפה פחות 8)

איך נקרא הספריי הזה?

פורסם

אתה יכול להשתמש בספריי נגד אדים של משקפיים,בכל חנות אופטיקה הסמוכה לביתך

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
איך נקרא הספריי הזה?

 

השתמשתי ב"גלאסו" של "fantastik", אבל סה"כ זה ספריי הכי רגיל שיש לניקוי חלונות, לכל חברת חומרי ניקוי יש כזה.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם
השתמשתי ב"גלאסו" של "fantastik", אבל סה"כ זה ספריי הכי רגיל שיש לניקוי חלונות, לכל חברת חומרי ניקוי יש כזה.

הבנתי, תודה.

×
×
  • תוכן חדש...