Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בית מפלסטיק של הבת שלי התפרק לגמרי

 

עציץ (כמובן העציץ הכי יפה) נפל מהמעקה של המרפסת (לתוך המרפסת)

 

בדרך לעבודה ראיתי עמוד תאורה שחוסם כמעט את על הכביש (אזוה"ת החדש נתניה), אם זה היה נופל על רכב נוסע, התוצאה היתה קשה

פורסם

אצלינו האלומיניומים האלה שמכסים את החבלי כביסה נופלים אט אט בכל סופה שכזו.

עושים חניה אסטרטגית.

משכנתא זה קל

פורסם

האמת היא שהחוויה שלי היא מיום שבת בבוקר .

כל מה שהיה בת"א ביום הזה זה רוחות , המון רוחות.

יצאתי לעזור לחבר להניע את רכבו עם כבלים ובדרך חזרה התחיל גשם, החקלאי שבי מיד זיהה שזה הולך להיתגבר ולהפסיק רק עוד יומיים .

 

חניתי את החיפושית ,בעל תהצבע המקורי מימי אנו באנו , רצתי למטבח , הבאתי סבון כלים , השפרצתי על כל האוטו ועם מטאטא עדין שיפשתי קצת , ככה שוטפים אוטו בימי בצורת .

אך אבוי , ברגע שבו החיפושית הייתה לבנה מקצף סבוני, פסק הגשם .

 

נשארתי המום מול חיפושית מוקצפת והרבה רוח .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בחסות הסופה, בני בליעל ניסו לפרוץ (בהצלחה) ולגנוב (לא כל כך בהצלחה) את הגולף Mk5 של המשפחה.

התוצאה - שמשה מנופצת (כנראה מהתסכול) וצרור חוטי חשמל חתוכים. עלות התיקון במוסך היבואן: כ-5K.

 

לא ינום ולא ישן פורץ ישראל. :evil:

פורסם

אני חושב שאנחנו אחת המדינות שהכי מתפללות לגשם והכי פחות מוכנות לו שהוא מגיע.

 

האם כל כך קשה לפתוח את פתחי הניקוז ברחובות? האם אי אפשר להתכונן לסופה? לדוגמא בגבעתיים היו הצפות כמעט בכל פינה והפסקות חשמל של שעות שבאו והלכו. מזל שאנחנו לא מדינה חורפית ....

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

בוקר טוב, אחרי כמה נושאים שנפתחו בעיקר בפורום הטכני על רכבים שנכנסו "בטעות" לשלוליות של חצי מטר ונתקעו, אז חברה, באמת, זה לא "בטעות" לא נכנסים אם משפחתומטית לשלוליות בגודל של הכינרת, אם אין לכם ג'יפ פשוט אל תסעו לתוך השלולית.

אני מרחובות והעירייה לא עשתה שום מאמצים בכדי להתכונן לחורף, וכל צומת שניה מוצפת עד המדרכה, ולמה בכל הצפה כזו יש איזה רכב תקוע באמצע השלולית והנהג מתפלא "למה נתקעתי, האוטו לא מניע"

אז אנא מכם תחסכו לכם צרות מיותרות ואל תכנסו לתוך ההצפות האלו, ותשמרו על עצמכם.

פורסם
אני חושב שאנחנו אחת המדינות שהכי מתפללות לגשם והכי פחות מוכנות לו שהוא מגיע.

 

האם כל כך קשה לפתוח את פתחי הניקוז ברחובות? האם אי אפשר להתכונן לסופה? לדוגמא בגבעתיים היו הצפות כמעט בכל פינה והפסקות חשמל של שעות שבאו והלכו. מזל שאנחנו לא מדינה חורפית ....

גם מערכת ביוב שוויצרית שתוכננה על ידי מהנדס גרמני לא תצליח להתמודד עם כמות כזאת של גשם שיורדת בבת אחת.

אולי תתמודד קצת יותר טוב, אבל גם במקומות אחרים בעולם סופה כזאת גורמת להצפות והפסקות חשמל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ליד הבית שלי נפל וואחד עץ (מת ויבש אבל גדול) וחסם לחלוטין למשך שעות ארוכות את היציאה היחידה מרחוב ללא מוצא. חבל שלא צילמתי, אבל הוא נפל באופן מופלא כשהענפים שלו נעצרו סנטימטרים ספורים מעל אינסייט חדשה לחלוטין, ואני מדבר על ענפים בקוטר 10 ס"מ.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
גם מערכת ביוב שוויצרית שתוכננה על ידי מהנדס גרמני לא תצליח להתמודד עם כמות כזאת של גשם שיורדת בבת אחת.

אולי תתמודד קצת יותר טוב, אבל גם במקומות אחרים בעולם סופה כזאת גורמת להצפות והפסקות חשמל.

 

סלח לי,

 

אני ממש לא מסכים איתך.

 

מה שקורה כרגע בישראל ונחשב לסופה קורה במקומות אחרים בעולם על בסיס קבוע (אני מדבר על כמות המשקעים) ואין שם כאלה הצפות.

 

אני יכול לומר לך שבהונג קונג בקיץ\סתיו יש גשמים ה-ר-ב-ה יותר חזקים ממה שיש כרגע בארץ ואין כאלה הצפות.

 

כמה הגשמים חזקים ?

 

כל מי שמכיר את הונג קונג יודע שכשהגשם מתחיל הוא לפעמים שוכח להפסיק, הוא יכול לרדת במשך ימים בעוצמה מאוד חזקה ללא הפוגה של אפילו דקה.

 

בקיץ האחרון היו ימים שמדדו מעל 200 מ"מ גשם ב-3 שעות, והגשם כאמור לא נפסק לאחר 3 שעות,ולא היו כאלה הצפות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בירושלים רק חול ורוח, הצמחים באדנית אשכרה מתייבשים.:shock:

 

 

לא רק..

זה צולם ביום שבת בדרך רופין (נראה לי:shock:- בירידה מכיוון המוזיאון לצומת של גן סאקר).

 

 

אתמול בדרך הביתה (לי-ם), בכביש מס' 1 מול נתב"ג, נפל עמוד תאורה וחסם נתיב.

בעקבות זה לקח לי 45!! דק' לעבור כ3 וחצי ק"מ. הכל בגלל נהגים סקרנים..

 

עודד.

מהאייפון 1252.jpg

מהאייפון 1251.jpg

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...