Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש מאכזב שהם עשו את כל הספין הזה בצורה כזו שבכל מקרה אין סיכוי לאבירם להיכנס.

 

הם לא רוצים שיכנס, למרות שפניו לשלום כפי שארז טל אומר, ואני לא מצליח להבין למה?

 

אוקיי, אז הם עשו רייטינג מטורף עכשיו ויעשו עוד אחד כזה עד שבת כולל! אבל אם הם יודעים שזה לא יגיע לרמות אלימות (פיזית ומילולית וגם אפשר להשגיח) אז למה לא להמשיך את הרייטינג הזה ולהביא סוף סוף הברקה לעונה גרועה?

 

הם החליטו בהפקה לחסל את סיכוייו להיכנס, אחרת הם היו נותנים לקהל לבחור דייר שיודח מהחמישיה (ואבירם היה נשאר בוודאות) או לחילופין מבטלים את ההדחה הזאת מתןך הקבוצה החדשה.

הם נותנים את זכות הבחירה לדיירים כי הם יודעים שרובם יצביעו נגדו ע"מ שלא להביא את הסיוט לליהיא..אפילו השונאים שלה בבית.

 

קיצור, חבל :|

יכלו להביא את העונה הזאת לרמה הכי ראויה שיש בריאלטי המחורבן.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיא חדש לשפל בטלוויזיה הישראלית, נהנתי מכל רגע. :)

אגב, רם היה איתי בחטיבת הביניים וקצת בתיכון, הוא נראה אותו דבר בדיוק רק קצת חולה יותר.

אדם מתנשא, מאוד מעצבן ובעל התנהגות נשית, תמיד תהינו מתי כבר ייצא מהארון.

עבר מאז מספר לא מבוטל של שנים, אולי משהו השתנה, נגלה בשבת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
קבלו ספוילר

5 הדיירים שייכנסו לבית ביום רביעי לא בידיוק ייכנסו לבית

הם ישהו בחדר משימות צדדי ומשם ינהלו שיחות על דיירי הבית

בשיא המשימה (יום שבת ) אחד מהם יודח עוד לפני שנכנס

השמועות אומרות שככל הנראה הדייר שלא ייכנס יהיה הארוס (הסתום) של ליהיא

כי ההפקה מפחדת מהתגובות של השלישייה (אולי בגלל שהארוס הוא 2 מטר גובה ועתי הוא סוג של ברוס לי ? )

 

יש לי הרגשה שעוד מעט נראה תוכנית "עובדה" עליך , מתוך הכלא :-D

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

הדיירים בבית לא יסכימו להכניס אותו כי הם יודעים שליהיא ואבירם יגיעו בוודאות לשלב מאוד מתקדם אם ישארו.

אם הוא לא יכנס ליהיא תודח כבר בהדחה הקרובה. השאלה היא האם באמת מישהו חושב ככה?

פורסם

לפי הפרומואים שרצים עכשיו בערוץ 2, ליהיא ואבירם נפגשו בחדר האח הגדול לשיחה.

 

נראה מה יהיה בתוכנית בשבת...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תוכנית שעברה, הם הגיעו לרייטינג של 39.5%.

 

אני לא מאמין שהם יגיעו לאותו רייטינג גם היום, התוכנית די ידועה מראש.

 

לפני שבוע, כאשר היו שמועות די חזקות שגם אישתו הנוכחית של בעלה לשעבר של דנה, תכנס לתוכנית, זה היה מעניין.

ז"א שהבחירה היום יכלה להיות בין האקס של ליהי לבין אותה אישה.

 

מילא, אם היו נותנים לקהל לבחור ולראות את מי הוא רוצה להשאיר. גם במקרה הזה, אל תהיו כ"כ בטוחים שהקהל היה משאיר את אבירם, אבל לפחות זה היה יותר מעניין.

 

אז אני אמשיך לטעון שאני מאוכזב, עד שאני אראה פתאום משהו מעניין (סיוון ויואב ביחד, למשל :)).

פורסם

 

אז אני אמשיך לטעון שאני מאוכזב, עד שאני אראה פתאום משהו מעניין (סיוון ויואב ביחד, למשל :)).

 

בשביל לראות אחת כמו סיוון ואחד כמו יואב ביחד, אתה יכול לצפות ב"היפה והחנון" :lol::lol::lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אותי מעניינת הכי הרבה שמועה מספר 4.

אם היא נכונה זה יהיה ממש מאכזב שהכל מבויים ושיקרי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
לפי הפרומואים שרצים עכשיו בערוץ 2, ליהיא ואבירם נפגשו בחדר האח הגדול לשיחה.

 

נראה מה יהיה בתוכנית בשבת...

 

איציק

 

 

במסגרת המשימה, כל אחד מהדיירים החדשים בחר באחד מהדיירים הותיקים לשיחה בארבע עיניים

אבירם בחר בליהיא (וקיבל חזרה את הטבעת )

הלה בחרה בעתי, ופתחה עליו על 200 ומאז הוא שונא אותה

פורסם
שיא חדש לשפל בטלוויזיה הישראלית, נהנתי מכל רגע. :)

אגב, רם היה איתי בחטיבת הביניים וקצת בתיכון, הוא נראה אותו דבר בדיוק רק קצת חולה יותר.

אדם מתנשא, מאוד מעצבן ובעל התנהגות נשית, תמיד תהינו מתי כבר ייצא מהארון.

עבר מאז מספר לא מבוטל של שנים, אולי משהו השתנה, נגלה בשבת.

 

איזה דבר מזעזע!! מעצבן ברמות על, בא לי לפוצץ את המסך כשאני רואה אותו.

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...