Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

דיפדפתי והתעניינתי בכל מיני מכוניות וקיבלתי כל מיני הצעות.

אבל אני עדיין בדילמה מה עדיף לי יותר.

אני מתלבט בין:

רובר 214/216 שנת 98+

סופר לנסר שנת 96+

סקודה ניו פליסיה 99+

סובארו לגאסי 98+

יונאי אקסנט שנת 2000

חשבתי גם על רנו קליו אבל הרבה אנשים אמרו לי שהרכב בעייתי.

תפרטו בבקשה מה ההתרונות של כל אחד וחסרונות.

התקציב שלי הוא 12אלף גג(מעדיף פחות).

אני מחפש רכב ידי, אמין וחסכוני בדלק.

הרכב בשביל נסיעה ללימודים(ת''א) פעמיים בשבוע ויציאות מהעיר מדי פעם.

תודה לעוזרים.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

רנו קילאו בעייתי? בטח עם לא טופל הוא אהיה בעייתי . ורובר?? אל תתקרב לרכב הזה בכלל קח 10 צעדים אחורה לפי דעתי תקנה לך פורד פיאסטה 2000 רכב חבל על הזמן . אמין מאוד מאוד,חסכוני,חלקים בשפע,יפה מתאים לצעירים, בחירה מושלמת

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

הייתי בדיוק במצב שלך, גם עם אותו תקציב.

 

מבדיקה של לא מעט רכבים, בתקציב הזה, הייתי לוקח רק צרפתיות ידניות. גם בגלל המחירון המגוכך וגם בגלל שהם היחידות שלא מרגישות כמו קופסאות סרדינים על גלגלים.

 

רנו קליאו , פז'ו 106, סיטרואן סקסו יכולות להיות אחלה אופציות. (ידניות כמובן)

פורסם

השאלה היא העם הצרפתיות הן מכוניות אמינות?

לפי מה שאני יודע כדי להחליף חלק קטן באוטו הזה צריך לפרק את כולו.

ומה אתם אומרים עם הניו פליסיה?

ותגידו לי מה ההבדל בין ה1.3 ו ה 1.6 חוץ מהמנוע.

אבא שלי המליץ לי על הניו פליסיה ואמר שזה אוטו נוח ואמין כי היה לו כזאת עם מנוע 1.6.

יש לכם המלצות?

אני באמת לא יודע כבר מה לעשות, כל אחד מציע לי רכב אחר.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

אם תמשיך להיטפל לסטיגמות כנראה שתמשיך לא לדעת מה לעשות.

 

הלאנסר והלאגסי הם מכוניות משפחתיות ולכן לא ממש חסכוניות בדלק, לכן לדעתי אתה צריך לפסול אותן.

כל שאר הקטנות (כולל הטווינגו שהציעה אלמוגית) יכולות להתאים, והדגש שלך לא צריך להיות דגם מסוים אלא מצבו הספציפי של הרכב אותו אתה בודק. זאת גם הסיבה שכל אחד אומר לך משהו אחר. אחד קנה קליאו דפוקה ובטוח שזה רכב גרוע, השני קנה אקסנט מלוקקת ובטוח שזה הרכב הכי טוב ואמין בעולם.

 

הבעיה עם הרובר למינהן היא למצוא מוסך אמין ומקצועי שמכיר טוב את הרכבים האלו ויודע גם איפה אפשר לחסוך לטובת הלקוח. אם יש לך מוסך כזה, אתה מסודר עם הרובר הפוטנציאלית שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סקודה ניו פליסיה.

רנו קליאו.

פג'ו 106.

פורד פיאסטה.

אלו האופציאות הכי טובות אתם אומרים?

פשוט לפי מה שאני יודע אם נכנסים עם צרפתיה למוסך בכדי להחליף בורג צריך לפרק את כל המכונית.

תנו את האופציה הכי טובה מבחינת חיסכון(עדיף מאלה שכתובות למעלה).

אבל בבקשה לא טוינגו, אני ממש לא אהבתי את העיצוב שלה.

תודה רבה.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

פשוט לפי מה שאני יודע אם נכנסים עם צרפתיה למוסך בכדי להחליף בורג צריך לפרק את כל המכונית.

אתה יודע לא נכון.

 

תנו את האופציה הכי טובה מבחינת חיסכון(עדיף מאלה שכתובות למעלה).

נראה לי שפיאסטה יכולה להתאים לך. מכונית פשוטה, אמינה, חסכונית והכי חשוב - יהיה לך קשה למצוא "מומחים" שיטענו שמדובר באוטו גרוע. הרי מה זה משנה במה אתה נוסע, משנה מה אחרים אומרים.

את הקליאו וה-106 תשאיר לאנשים שמחפשים קצת יותר מחיסכון ואמינות ברכב שלהם. למשל, אנשים שמחפשים נוחות נסיעה או הנאה מנהיגה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הלאנסר והלאגסי הם מכוניות משפחתיות ולכן לא ממש חסכוניות בדלק, לכן לדעתי אתה צריך לפסול אותן.

 

+1

חסכונית זה התואר האחרון שאפשר להגיד שהלגאסי ראויה לו. היא בעלת צריכה של 1:10 ואף דרומה משם.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

בסוף נקנה סקודה ניו פליסיה 1999 1.6 ב 7000שקל

שירתה אותי שנתיים בזמן הצבא, היה רכב מדהים חסכוני ואמין(0 פעמים מוסך)

נקנתה עם ק''מ 260אלף נמכרה עם 300אלף .

לפעמים מתחרת שנכרה(נמכרה ב5000שקל).

לכל מי שאי פעם יתלבת בין הרכבים האלו, ממליץ בחום ניו פליסיה / פליסיה מנוע 1600.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

עניין של מזל.. לחבר שלי הייתה בזמנו פליסייה עם בערך 100 אלף קילומטר פחות משלך, והיא לצערי לא הייתה הרכב הכי מחורבן אמנם, אבל נכנסה לא מעט למוסך.

פורסם

אחרי שנה וחצי נזכרת לעדכן אותנו ברכב שרכשת? סבבה...

 

שמח שקנית טוב ושלא היו בעיות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם אתה מעוניין(פותח השרשור) אני מוכר את הפיאסטה של אבא שלי מודל 2002 במצב מצוין וזאת הפיאסטה השניה שלו הסיבה שאני מוכר היא מעבר לרכב גדול יוצר.ליותר פרטים אתה יכול לפנות אלי בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...