Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

הודעה ראשונה בפורום. :wink:

אני יודע שזה נושא שכבר בטח כתבו פה בעבר וכן קראתי כמה הודעות בפורום לפני שנירשמתי אבל לא כ"כ הבנתי מה הבעיה.

 

ככה,

יש לי פיג'ו 206 שנת 2002 מנוע 1.4 ידני.

בחודש האחרון (אולי קצת יותר) קורה מידי פעם שאחר נסיעה קצרצרה ולפעמים אפילו רק לחיצה על הגז הטורים נתפסים לכמה שניות

בסביבות ה2000 פלוס מינוס ואז יורדים לאט ומתייצבים לנורמאלי מתחת ל-1000.

בנוסף, האור ברכב (גם במחוץ וגם מפבנים) מתעמעם ב"קצב" סיבובי המנוע.

הבעיה הכי נוראית היא בתחילת נסיעה או בנסיעה איטית, כשהתופעות הנ"ל מתרחשות הרכב נוטה לגמגמם בלחיצה על הגז.

 

2 דברים חשובים מאוד!!

1. התופעה היא לא על בסיס יומי, פשוט קורה מידי פעם- לפעמים מפסיק אחרי נסיעה ולפעמים ממשיך כמה ימים.

2. הכנסתי את הרכב למוסך מורשה (!!) ונאמר לי שהבעיה היא במנוע צעדים, נשמע הגיוני.

הוחלף לי מנוע צעדים חדש ומקורי ולאחר פחות מיממה התופעה חזרה בדיוק כמה שהיה לפני ה"תיקון" של המוסך.

 

מה עוד יכול ליהיות הבעיה?

קראתי כ"כ הרבה הודעות בנושאים דומים וכבר התבלבלתי לגמרי מהתשובות... :?

 

אשמח אם תתנו את דעתכם ועזרתכם.

בתודה,

רועי.

פורסם
תבצע ניקוי יסודי של סעפת יניקה ומצערת,ובמקביל תחפש צינורות יניקת אויר עם סדקים/חורים.

 

כן זה נשמע הגיוני, הרבה אמרו לי על זה כאופציה...

אני אחזור למוסך ואדרוש בדיקה רצינית של האוטו...הם בדקו פחות מ10 דק' והחליטו שזה מנוע צעדים...טיפה חוסר מקצועיות.

פורסם

אפשר לתת לך הרבה כיווני בדיקה אפשריים, אבל האמת היא שאם התחלת טיפול במוסך כלשהוא כדאי שתחזור אליו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
......בחודש האחרון (אולי קצת יותר) קורה מידי פעם שאחר נסיעה קצרצרה ולפעמים אפילו רק לחיצה על הגז הטורים נתפסים לכמה שניות בסביבות ה2000 פלוס מינוס ואז יורדים לאט ומתייצבים לנורמאלי מתחת ל-1000.

בנוסף, האור ברכב (גם במחוץ וגם מפבנים) מתעמעם ב"קצב" סיבובי המנוע.

הבעיה הכי נוראית היא בתחילת נסיעה או בנסיעה איטית, כשהתופעות הנ"ל מתרחשות הרכב נוטה לגמגמם בלחיצה על הגז.

 

2. הכנסתי את הרכב למוסך מורשה (!!) ונאמר לי שהבעיה היא במנוע צעדים, נשמע הגיוני.

הוחלף לי מנוע צעדים חדש ומקורי ולאחר פחות מיממה התופעה חזרה בדיוק כמה שהיה לפני ה"תיקון" של המוסך.

 

מה עוד יכול ליהיות הבעיה?

קראתי כ"כ הרבה הודעות בנושאים דומים וכבר התבלבלתי לגמרי מהתשובות... :?

 

רועי .

בדוק טעינה ותקינות אלטרנטור

 

 

99.9% ווסת מתח של האלטרנטור. אם מחליפים רק את הווסת, ככל שניתן לעשות זאת, יש לוודא ששאר המרכיבים של האלטרנטור במצב טוב.

לציין שסבלתי (טוב, לא אני, האוטו שלי [מסוג אחר כמופיע בחתימתי]) מבעיית קפיצות סל"ד (לא זהות לשלך, אבל דומות) שהחלפת הווסת, הביאה לפתרון מלא של הבעיה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לגיסתי יש 206 1.6 וגם היו לה בעיות של גימגומים והמצבר היה קצת חלש

פעם בכמה ימים אם האוטו היה עומד היתה צריכה להניע עם כבלים

גם הרבה אמרו מנוע צעדים

אבל בסוף עם החלפת המצבר נעלמו הבעיות

אז כנראה שאצלך באמת זאת בעיה של טעינה או משהו

פורסם

אוקיי תודה רבה לכולם!!

אני אעזר בכל ההצעות.

 

נכון לעכשיו חזרתי למוסך ועכשיו הם בטוחים שמדובר בחיישן סייעפת של המנוע...

נקווה לטוב.

 

תודה!!

8)

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...