Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא טויוטה :)

אבל לפי הטלפון האחרון מהיבואן מחליפים לי את הרכב - זאת אומרת מספר שלדה חדש וכמובן מספר רישוי.

כרגע אני עדיין בדיון איתם לכן לא הייתי רוצה לתת שם עדיין, אבל מבטיח לעדכן כשהכל יסתדר על מקומו בשלום.....

פורסם
לא הבנתי מה הקשר ליפני!!!

 

דבר עם טויוטה ותגיד להם שגם ככה המצב שלהם לא משהו.

 

תגובה פאתטית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יבואן רכב מחליף לך רכב שיש עליו כבר רישוי צהוב ורשום על שמך רק בגלל שמשה קדמית? :shock:

 

או שעובדים עליך ויתנו לך את אותו רכב או שהרכב עדין בכלל לא היה על שמך ולא יצא מהבונדד אלא הוא רק הרכב שמיועד עבורך.

 

קשה לי להאמין שיבואן רכב יחליף לך רכב בזכות שיחת טלפון אחת ופגם שולי ביותר של שריטה בשמשה.

 

אנשים עם נזקים קשים וסוללת עורכי דין מתקשים להחליף רכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יבואן רכב מחליף לך רכב שיש עליו כבר רישוי צהוב ורשום על שמך רק בגלל שמשה קדמית? :shock:

 

או שעובדים עליך ויתנו לך את אותו רכב או שהרכב עדין בכלל לא היה על שמך ולא יצא מהבונדד אלא הוא רק הרכב שמיועד עבורך.

 

קשה לי להאמין שיבואן רכב יחליף לך רכב בזכות שיחת טלפון אחת ופגם שולי ביותר של שריטה בשמשה.

 

אנשים עם נזקים קשים וסוללת עורכי דין מתקשים להחליף רכב.

 

זה אפשרי ולא מסובך כל עוד לא לקחת את הרכב.

 

הנתונים למשרד הרישוי מועברים אחת לכמה ימים ולא במיידי כלומר - הרכב מתעדכן במחשב רק כמה ימים אחרי שכבר קיבלת אותו. בדיוק בגלל בעיות כאלו.

 

פשוט ייתנו לו רכב אחר ומישהו אחר יקבל את הרכב ה"פגום" וזהו - כולם מרוצים.

פורסם

אז כמו שאמרתי, לא מדובר ברכב שלו אלא ברכב המיועד שיהיה שלו.

 

אם אכן זה המצב ומחליפים לך את הרכב אז אשרייך!

 

 

 

איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו ועליה מהירה בסולם הדרגות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע מה חלק מהאנשים פה עושים כזה סיפור מהעבודה של החלפת שימשה, מי ישמע הודיעו לו שהולכים להחליף לו חצי שילדה ברכב....

 

בדיוק עבודה של 15 דקות כמו שמישהו כבר ציין פה.

 

לפותח השרשור,

 

בהנחה ואתה לא יודע את מספר השילדה של הרכב עם השמשה הפגומה אתה כנראה גם לא תדע אם באמת החליפו לך רכב.

 

הדבר היחיד שאתה צריך לדאוג לו זה שתקבל מכתב מטעם היבואן שהשימשה הקדמית הוחלפה במועד קבלת הרכב כתוצאה מפגם בשימשה ולא בעקבות תאונה שהרכב עבר.

 

ולמה אתה צריך את זה ?

 

אם וכאשר תמכור את הרכב, תמיד יהיו המתחכמים שיגידו שהשימשה הוחלפה בגלל תאונה (אלה בדיוק אותם מתחכמים שחושבים שגג צובעים רק אם הרכב התהפך, הרי אין סיכוי שבשמש הישראלית הצבע שלו ידהה\יתפוצץ ושאר הפתעות נעימות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לדעתי הסיפור הוא לא כל כך פשוט וטוב שפותחי השירשור התעקשו להחליף את הרכב.

בעת המכירה הרכב ייבדק ויעלו על כך שהשימשה הוחלפה ואז יתחילו שאלות ויתחיל לחץ להוריד את המחיר.

אז למה להם?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עדן הבעיה היא לא הישראלי החכמולוג אלא בוחן הרכב החכמולוג במכון.

הדברים האלו (גג צבוע או חלון קדמי) יופיעו הרבה פעמים תחת משמעות בינונית או אפילו יותר בטופס הבדיקה.

וזה מספיק..

פורסם

אין כאן עניין של פיצוי.

מדובר במוצר שנפגם לפני המסירה.

אין הבדל בין רכב לכל מוצר יקר ערך אחר.

 

זכותי בתור לקוח לבקש החלפה.

 

כמו שלא היית מקבל מצלמה שעולה 30K שקל אם היו אומרים לך שמסך ה LCD נשרט והוחלף - גם כאן.

 

מסכים איתך שיש כאלו שפיצוי יספק אותם.

פורסם

היה כבר מספר שילדה,מיספר רישוי,עשיתי כבר ביטוח - היום הייתי אמור לקבל את הרכב....

אתמול הודיעו לי בערב, וככה הכל התגלגל


×
×
  • תוכן חדש...