Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום ,

אנחנו עומדים לקבל רכב חדש והיבואן הודיע שנמצאה שריטה ע"ג השמשה והוא חוזר לבונדד להחלפה.

האם אנו רשאים לסרב לקבל עפ"י חוק? זכאים לפיצוי ?

אודה על עזרתכם

אליס

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזו שמשה?

קדמית, אחורית, חלון צדדי?

האם היבואן מתחייב להתקין שמשה מקורית, ולא תחליפית מתוצרת סין?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם מדובר בהחלפת שמשה קידמית, לא הייתי לוקח את הרכב.

מדובר בפעולה אלימה למדי של מעבר עם מסור על כל ההדבקה הפנימית של החלון, והדבקה של חלון חדש במקום.

אף אחד לא מבטיח שהצבע לא נפגע בתהליך ומן הסתם, האטימה החדשה לא ברמת המפעל.

יש סיכון ממשי להתפתחות של בעיות בתקופה מאוחרת יותר, כשהאחריות תפוג.

פורסם
והיבואן הודיע שנמצאה שריטה ע"ג השמשה והוא חוזר לבונדד להחלפה.

 

מותר לשאול מי הוא היבואן?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
החלפת שמשה אם נעשית נכון היא פעולה פשוטה ולא בעייתית - רק תדרשי שהשמשה שתחליף אותה תהיה מקורית.

שתדרוש "שמשה מקורית" וזהו ?!

למה אתה משכנע אותה שתסכים להחלפה של שמשה ברכב חדש ? :evil:

היא שילמה פחות ממה שהיה צריך ?

פורסם
האם אנו רשאים לסרב לקבל עפ"י חוק? זכאים לפיצוי ?

יש כמה קישורים רלוונטיים בשרשור הזה.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

לדעתי רכב שמגיע עם שימשה שרוטה צריך ללכת ישירות לגריסה, אין שום הנחות... :wink:

 

אתם לא חושבים שאתם מגזימים?!

 

מעניין אם כאשר הייתם מחליפים שימשה קידמית ברכב הפרטי שלכם הייתם מסכימים להוריד במחירון בזמן המכירה?

כמה לוי יצחק מוריד על החלפת שימשה קידמית במחירון???

אנשים אוהבים לחרחר מלחמה, כמובן שזה לא על חשבונם..

 

לעיניין, אני לא הייתי עושה מזה עיניין אך כמובן שהייתי דורש בדיקת מומחה לאחר ההחלפה והתחייבות היבואן להארכת אחריות לתקלות אפשריות אשר יכולות לנבוע מתיקון זה (לדוגמא, חלודה במסגרת החלון)

פורסם
שלום לחברי הפורום ,

אנחנו עומדים לקבל רכב חדש והיבואן הודיע שנמצאה שריטה ע"ג השמשה והוא חוזר לבונדד להחלפה.

האם אנו רשאים לסרב לקבל עפ"י חוק? זכאים לפיצוי ?

אודה על עזרתכם

אליס

 

פיצוי כן, החלפה בחיים לא יחליפו לך את הרכב.

 

האם במקרה מדובר על רכב תוצרת קונצרן VAG ?

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום,

 

אני בעלה של פותחת השרשור :)

השמשה היא שמשה קידמית - והודעתי להם שאני לא מוכן לקבל את הרכב!

שישברו את הראש, שמשה קדמית זה דבר רציני ביותר,וגם אם מקבלים שמשה מקורית מה שלטענתם זה ברור מאליו, עדיין החלפת שמשה בארץ לרכב שעוד לא קיבלתי, זה לא כמו הדבקה מהמפעל ביפן שעובר בדיקות אטימות למים אחרי שהרכב עם השמשות כבר.

 

דרך אגב זה יבואן גדול מאד(בלי שמות עדיין ברשותכם) הרכב יפני!!

פורסם

אם עושים את החלפת השמשה כמו שצריך - אין פחד מחדירת מים או משהו.

וגם אם כן, תבקש אחריות ארוכה יותר על השמשה ואיזה פיצוי או משהו, לא עניין רציני.

פורסם
שלום,

 

אני בעלה של פותחת השרשור :)

השמשה היא שמשה קידמית - והודעתי להם שאני לא מוכן לקבל את הרכב!

שישברו את הראש, שמשה קדמית זה דבר רציני ביותר,וגם אם מקבלים שמשה מקורית מה שלטענתם זה ברור מאליו, עדיין החלפת שמשה בארץ לרכב שעוד לא קיבלתי, זה לא כמו הדבקה מהמפעל ביפן שעובר בדיקות אטימות למים אחרי שהרכב עם השמשות כבר.

 

דרך אגב זה יבואן גדול מאד(בלי שמות עדיין ברשותכם) הרכב יפני!!

 

באמת שאתה סתם מתעקש.

החלפת שמשה לוקחת 15 דקות כולל הוצאת הישנה והדבקת החדשה. ההדבקה היא קלה ופשוטה וההוצאה גם כן.

פשוט עוברים עם סכין מיוחדת מסביב למסגרת איפה שהסיליקון, חותכים אותו, לוקחים פומפה מיוחדת ומדביקים לשמשה ומוציאים אותה. מורחים סיליקון מסביב לחדשה וגומיות חדשות, מכניסים אותה במקום - אם צריך מנקים עודפים וזהו.

 

אני במקומך הייתי יותר מציאותי ומבקש פיצוי כמו טיפול חינם, טרייד אין במחיר מחירון או משהו בסגנון כי אין לך שום הצדקה חוקית למה שאתה עושה, אין ירידת ערך בהחלפת שמשה קדמית.

פורסם

השרשור הזה מזכיר לי את הג'ינג'י עם השיער הפרוע מהיה היה. זה שהיה מתרוצץ סביב הבוס ומחמם אותו על כל דבר.

אז מחליפים שמשה, נו אז מה??

בארץ האינטיפאדות יש מספיק נסיון לזגגים.

תוודאו שזה נרשם ולוקחים אחריות על הענין וזהו.


×
×
  • תוכן חדש...