Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל לפי הטלפון האחרון מהיבואן מחליפים לי את הרכב - זאת אומרת מספר שלדה חדש וכמובן מספר רישוי.

יופי! לא מספיק שהם החליפו את השמשה, הם גם טעו כשהכתיבו לך את מספר שילדה/רישוי במקור! :twisted: (בצחוק, בצחוק)

 

קשה לי להאמין שיבואן רכב יחליף לך רכב בזכות שיחת טלפון אחת ופגם שולי ביותר של שריטה בשמשה.

דווקא נשמע לי מאוד הגיוני שבן אדם ששילם על כלי רכב חדש - יקבל כלי רכב חדש, ללא תיקונים. דין פרוטה כדין מאה. זה לא שהיבואן מחליף כאן פריט באחריות, או משהו. רשלנות של עובדי היבואן או מי מטעמו בטרם נמסר הרכב לבעליו הינה בעיה פנימית של היבואן. שיטרטר את עובדיו להרצאות של אחראי לבטיחות וגיהות עד שיבכו.

 

זה שחלק מהיבואנים בארץ מעזים לדחוף לקונים רכבים עם "פגם שולי" כחדשים, בעיניי זה עוות בתרבות הצריכה. :?

 

ומה אם בעוד 5 שנים יתחיל להחליד הרכב באזור השמשה הנ"ל? מסופקני שהיבואן היה חותם על מכתב אחריות מורחבת לכל החיים או ל-20 שנה, ולא כולם מחליפים רכב כל 3 שנים.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם ככה היבואן מתנהג, אני ממליץ לכתוב פה את השם שלו ואפילו בהבלטה עם כמה תשבוחות ומילות תודה כי זאת ממש, אבל ממש לא התנהגות מקובלת בענף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לדעתי הסיפור הוא לא כל כך פשוט וטוב שפותחי השירשור התעקשו להחליף את הרכב.

בעת המכירה הרכב ייבדק ויעלו על כך שהשימשה הוחלפה ואז יתחילו שאלות ויתחיל לחץ להוריד את המחיר.

אז למה להם?

 

איך?

 

בחיים לא יעלו על זה ששמשה הוחלפה אם ישימו שמשה מקורית.

הדרך היחידה לדעת שהחליפו שמשה זה אם השמשה החדשה היא תוצרת יצרן חליפי כלשהוא.

פורסם
לא טויוטה :)

אבל לפי הטלפון האחרון מהיבואן מחליפים לי את הרכב - זאת אומרת מספר שלדה חדש וכמובן מספר רישוי.

כרגע אני עדיין בדיון איתם לכן לא הייתי רוצה לתת שם עדיין, אבל מבטיח לעדכן כשהכל יסתדר על מקומו בשלום.....

 

כן בטח מחליפים לך רכב ובקרוב גם תכתוב לנו כמה הייבואן מצויין ובא לקראת הלקוח 8)

אשכול שהכיוון שלו ידוע מראש.

איזה כייף לי :)

פורסם
כן בטח מחליפים לך רכב ובקרוב גם תכתוב לנו כמה הייבואן מצויין ובא לקראת הלקוח 8)

אשכול שהכיוון שלו ידוע מראש.

 

תראה, אני לא יודע עם צחקת או לא, אבל זה ממש לא המצאה או סיפור, זה תהליך שקורה לי אמיתי ב-24 שעות אחרונות.

תאמין או לא זה עיניינך, ולצורך ההבהרה- אני לא עובד של אף יבואן או מכיר מישהו ש..... אני עובד בהייטק, אדם מן המניין.

 

מבטיח לעדכן כשהסיפור יגמר הלוואי עד אמצע שבוע הבא בשם של היבואן.

פורסם

אם אתה עובד היי-טק, נשמח לשמוע (במלוא הרצינות) למה רכשת רכב חדש ולא לקחת רכב בליסינג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ליסינג בהייטק, זה מזמן לא מה שהיה, שינו את כל המרכיבים שווי שימוש, ובינואר זה יעלה אפילו עוד, הגבלת ק"מ ל-25000 מבחר של 3 רכבים(לפחות אצלנו) והכי חשוב, כל רכב שלוקחים בליסינג מהעבודה פוגע קשות בתנאים הסוצייאלים שלך.

בקיצור עברנו 3 חברות ליסינג, אלבר,אלדן,ועכשיו אנחנו בבדג'ט - כולם אותו "חרא" אנחנו לא בשוויץ עדיין, כולם מטפלים במוסכים לא משהו בלשון המעטה, מה שנשאר בסופו של דבר לחברה זה מי יותר זול.....ולהתחייב לשלוש שנים עם קנס יציאה גבוה - לא תודה.......

פורסם
איך?

 

בחיים לא יעלו על זה ששמשה הוחלפה אם ישימו שמשה מקורית.

הדרך היחידה לדעת שהחליפו שמשה זה אם השמשה החדשה היא תוצרת יצרן חליפי כלשהוא.

 

יעלו גם יעלו כי מטפלים במסגרת

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
תראה, אני לא יודע עם צחקת או לא, אבל זה ממש לא המצאה או סיפור, זה תהליך שקורה לי אמיתי ב-24 שעות אחרונות.

תאמין או לא זה עיניינך, ולצורך ההבהרה- אני לא עובד של אף יבואן או מכיר מישהו ש..... אני עובד בהייטק, אדם מן המניין.

 

מבטיח לעדכן כשהסיפור יגמר הלוואי עד אמצע שבוע הבא בשם של היבואן.

 

ממש לא צחקתי.

 

בכול מקרה אני מאחל לך וליסה שתקבלו רכב חדש ושתהייה לכם הנאה רבה בהורדת הניילונים.

איזה כייף לי :)

פורסם
יבואן רכב מחליף לך רכב שיש עליו כבר רישוי צהוב ורשום על שמך רק בגלל שמשה קדמית? :shock:

 

או שעובדים עליך ויתנו לך את אותו רכב או שהרכב עדין בכלל לא היה על שמך ולא יצא מהבונדד אלא הוא רק הרכב שמיועד עבורך.

 

קשה לי להאמין שיבואן רכב יחליף לך רכב בזכות שיחת טלפון אחת ופגם שולי ביותר של שריטה בשמשה.

 

אנשים עם נזקים קשים וסוללת עורכי דין מתקשים להחליף רכב.

 

אני החלפתי צבע רכב יומיים לפני שהייתי אמור לקבל את הרכב, כבר היה לי מספר רישוי בשביל הביטוח.

אז בשביל שמשה קידמית אני לא רואה סיבה למה לא.

פורסם

למה לא? כי היבואן העבר בעלות על הרכב ע"ש הקונה, כשהוא מחליף את הרכב הקודם הוא יצטרך למכור כיד שנייה מה שיוריד לו אלפי שקלים במחיר הרכב, במקרים כאלה רוב היבואנים לא יחליפו רכב גם על נזקים גדולים יותר.

סיפור מעניין בהחלט.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אני החלפתי צבע רכב יומיים לפני שהייתי אמור לקבל את הרכב, כבר היה לי מספר רישוי בשביל הביטוח.

אז בשביל שמשה קידמית אני לא רואה סיבה למה לא.

 

 

בא נשחזר את מה שאתה אומר,

 

נכנסת ליבואן, הזמנת רכב מסוים בצבע מסוים.

חיכית (בד"כ) כ 3 שבועות עד שהרכב יגיע.

הרכב הוכן עבורך עפ"י רשימת התוספות שביקשת, הוצא לרכב רישוי על שמך, נמסר לך המספר עבור הביטוח ואז פתאום אמרת להם, "אתם יודעים מה, שחור דווקא לא מתאים לי לגרביים, אני אקח את הירוק"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לכולם,

 

אני כבר נוסע באוטו החדש ואכן החליפו מכונית :) , עכשיו אפשר לומר שהיבואן הוא כולמוביל.....


×
×
  • תוכן חדש...