Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
mike808- אני מופתע שא כתה אומר כאלה דברים רכב גמור ב 100K ק"מ ?? ממתי? יש לנו יונדאי אקסנט 2001 (לא פאר היצירה ולא מתקרב) אמין בטירוף וטחון עם 250K ק"מ ותאמין או לא נוסע מעולה ובאמת שלא ראה מוסך וכן הוא היה בליסינג לפני קיבלנו אותו עם משהו כמו 120K ק"מ.

 

sperial- הקורולה והפוקוס לא לטעמי בכלל, לא ביופי הפנימי והאיבזור ולא ביופי החיצוני, החסרונות שציינת במזדה לא מפריעות לי בכלל כי תא מטען גדול אני ממש לא מחפש וזה דווקא יתרון אני לא רוצה אותך גדול מידי, צפוף? לי איך רק אם לנהג נוח כי 90 אחוז מהזמן רק אני באוטו והיה לי נוח, ובקטע של החלש שמעתי שהרבה אמרו שהוא חלש אז אולי אתם מחפשים טיל בליסטי אבל לי אישית הרכב הרגיש סבבה לגמרי

אבל תודה על המחירים דרך אגב עזרת לי מאוד!

 

רכב שגמע כזאת כמות של קילומטרים בתקופה כל כך קצרה ונמכר בפער כל כך גדול מתחת למחירון הוא לא מציאה גדולה.

כמו שהמלצתי התפשר על השנה ורכוש רכב במצב טוב יותר. אגב הרבה אנשים אוהבים להשמיץ את הרכב הזה. מדובר ברכב שמציע חבילה מאוד מאוזנת מבחינת איבזור ביחס למחיר ולמרות התלונות הרבות על הנוחות דגמי 2007 ומעלה סבירים בהחלט. גם המרווח ותא המטען מספקים בהחלט, החיסרון היחיד של תא המטען הוא פתח מעט צר וסף הטענה מעט גבוה.

ולגבי הדגם החדש אמנם לא קשור לדיון אבל בכל זאת הוזכר, הוא עדיין רכב טוב מאוד, הביצועים נפגעו מעט אבל זה לא הופך אותו לעגלה והנסיעה היא בסדר גמור.

פורסם

אין ספק שהוא לא מציאה גדולה אבל להגיד עליו אוטו גמור? הוא רחוק מלהיות גמור..

אני מחפש גם רכבים עם קילומטראז' יותר נמוך וממש לא איכפת לי לרדת בשנתון כי הרי שנת 2007 ו 2008 שווים לחלוטין

אבל עדיין אני חושב שהכל עדיין של תמחור, לא היה שווה לרכוש רכב כזה ב 50K ש"ח?

נגיד ואני אמצא שנתון 2007 עם 80K ק"מ הוא עדיין יעלה משהו כמו 62-64K ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...