Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאין הרבה כאלה בארץ והוא דיי נדיר....

אני מדבר על ניסאן פאטפינדר (גיפ)

אני רוצה לדעת אם אפשר להעביר חוטים מהמנוע לתא הנוסעים .. התקנת אורות לשטח ... אני רוצה לעשות מתג כיבוי והפעלה שלהם דרך תא הנוסעים ... משיהו יכול לעזור לי בזה?

פורסם

אם אני לא טועה, באזור הרגליים של הנהג אמורים להיות כל הפיוזים, אולי הם חשופים ואולי אתה צריך לפתוח מכסה\קופסה בשביל זה - מקסימום כמה ברגים, אולי אפילו מכסה נשלף. אחרי שתפתח את זה, תחפש דף במדריך של הרכב או במכסה שהוצאת שמסביר על הפיוזים האלה - אמור להיות לך רשום שם איפה יש פיוז או שניים שיכולים לשמש אותך (SPARE), בדר"כ זה בצד ימין למעלה או שמאל.. בהצלחה

פורסם

ואיך אני מחבר את הפנסים למערכת החשמל של האוטו..

 

ואם אפשר לדבר איתך על זה מחוץ לפורום כי זה ממש איטי פה וזה משגע אותי

פורסם
ואיך אני מחבר את הפנסים למערכת החשמל של האוטו..

 

ואם אפשר לדבר איתך על זה מחוץ לפורום כי זה ממש איטי פה וזה משגע אותי

 

 

 

לחבר את החוטים לאחת מהיציאות חשמל הריקות שיש באוטו זה פשוט. לחבר את זה למערכת חשמל (שהפנסים לא יכולים לעבוד שהרכב מכובה) זה טיפה יותר בעייתי הייתי ממליץ לך פורומים ייעודים לג'יפאים / חשמל ברכבים כי הם עושים את זה כל הזמן.

 

לגבי התועלת, בפנסים לא משתמשים הרבה ודווקא יוצא להשתמש בהם הרבה שהאוטו מכובה (פנס עם זרם חלש לפחות שלא ייגמור מצבר) לכן לא תמיד כדאי לחבר למערכת חשמל של האוטו.

פורסם

אתה יכול להפנות אותי לאחד מהאתרים האלא בפרטי או פה....

"לחבר את החוטים לאחת מהיציאות חשמל הריקות שיש באוטו זה פשוט" זה אומר שאני יכול להדליק אותם גם שהאוטו מכובה? ... אם כן תוכל להסביר לי איך...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

(זאת לא תשובה מקצועית)

 

תחבר את הפנסים בחוץ, פרק את אחד מאורות הדרך.

ופשוט "תתלבש" על החיבורים שלו, זה הכי פשוט, אתה משתמש בפלוס והמינוס של אורות הדרך ואז כשהרכב דלוק והאורות דרך פועלים גם הפנסים האלו יפעלו.

 

במידה ואתה רוצה שזה יפעל ללא קשר לאורות הדרך אז תרכיב את הפנסים, תחבר מינוס למרכב הרכב ואת הפלוס תצטרך להעביר דרך קיר האש(תבדוק מאיפה כל הצמה של החוטים נכנסת לרכב ובטח יש שם מספיק מרווח בישביל עוד חוט) לתא המנוע, לחבר אותו לפיוז ולמתג הפעלה.

 

אני לא יודע איך להסביר זאת בצורה אחרת, אם אתה מאיזור כפר סבא אני אשתדל לעזור לך.

קובי

פורסם
(זאת לא תשובה מקצועית)

 

תחבר את הפנסים בחוץ, פרק את אחד מאורות הדרך.

ופשוט "תתלבש" על החיבורים שלו, זה הכי פשוט, אתה משתמש בפלוס והמינוס של אורות הדרך ואז כשהרכב דלוק והאורות דרך פועלים גם הפנסים האלו יפעלו.

 

במידה ואתה רוצה שזה יפעל ללא קשר לאורות הדרך אז תרכיב את הפנסים, תחבר מינוס למרכב הרכב ואת הפלוס תצטרך להעביר דרך קיר האש(תבדוק מאיפה כל הצמה של החוטים נכנסת לרכב ובטח יש שם מספיק מרווח בישביל עוד חוט) לתא המנוע, לחבר אותו לפיוז ולמתג הפעלה.

 

אני לא יודע איך להסביר זאת בצורה אחרת, אם אתה מאיזור כפר סבא אני אשתדל לעזור לך.

 

אפשר להתלבש על אורות הערפל לא? הכי טוב

פורסם

וזו כן תשובה מקצועית ?

 

אתה שולח בן אדם לחבר צרכן זרם שאין לך מושג מה גודלו למערכת האורות ברכב ! ואם הוא ישרוף את החוטים של האורות או יגרום נזק בשל צריכה מוגברת אתה תהיה אחראי ?

לחיבור של אורות חיצוניים יש לסלול כבל נפרד עם חוטים בעובי מתאים ופיוז הגנה ולא "ופשוט "תתלבש" על החיבורים שלו, זה הכי פשוט, אתה משתמש בפלוס והמינוס של אורות הדרך ואז כשהרכב דלוק והאורות דרך פועלים גם הפנסים האלו יפעלו."

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
וזו כן תשובה מקצועית ?

 

אתה שולח בן אדם לחבר צרכן זרם שאין לך מושג מה גודלו למערכת האורות ברכב ! ואם הוא ישרוף את החוטים של האורות או יגרום נזק בשל צריכה מוגברת אתה תהיה אחראי ?

לחיבור של אורות חיצוניים יש לסלול כבל נפרד עם חוטים בעובי מתאים ופיוז הגנה ולא "ופשוט "תתלבש" על החיבורים שלו, זה הכי פשוט, אתה משתמש בפלוס והמינוס של אורות הדרך ואז כשהרכב דלוק והאורות דרך פועלים גם הפנסים האלו יפעלו."

 

יוסי

 

בנוסף לנ"ל רוב הסיכויים שיש צורך בממסר כי מתג ההפעלה לא יעמוד בזרם הפנסים.

פורסם

המנורות זה בעיקרון לדים לא ממש צורך חשמל ....

הבעיה אני לא יודע איך לגשת לאורות הערפל האלא הכל מלא פלסטיקים שאפילו למנורה אני לא מגיע

פורסם

למי שציין את העניין והטעה, בית הפיזים בתוך הרכב נמצא מאחורי תא כפפות...!!!!

התקנת תאורה נוספת זה משחק ילדים לכל חשמלאי רכב, פשוט תיגש לבעל מקצוע וסגור עניין.

×
×
  • תוכן חדש...