Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להשיג בישראל 30000 ק"מ דרוש בערך כפליים שעות מנוע מאשר בחו"ל ששם מהירות הנסיעה גבוהה בערך בפי שניים מהארץ.

 

נו, אז באירופה מהירות מותרת בכביש מהיר היא 130 ולא 100 כמו כאן.

 

אבל בשעות העומס בכל הערים הגדולות יש פקקים לא פחות ארוכים ממה שיש כאן.

 

כשהיצרן קובע מרווח טיפול X, הוא לוקח בחשבון את הדבר הזה.

 

 

פורסם
מה שמדאיג אותי וצריך להדאיג אותך יותר זו לא הבעיה הספציפית עם השמן, השמן זה רק סימפטום אולי לבעיה יותר גדולה של בעל הרכב והיא הזנחה טוטאלית.

אם נחשוב רגע בהגיון, בעל הרכב לא החליף שמן שזה דבר אלמנטרי ובסיסי בכל טיפול שגרתי במוסך אז אולי יש מצב שהוא לא עשה טיפולים בכלל? שזה דבר שכן יכול להשפיע לרעה על המנוע ומכלולים אחרים ברכב.

 

חוץ משמן מנוע שגם זה לא טרגדיה לא קרה שום אסון אם לא עשו טיפולים שנתיים וחצי לרכב שעשה 20K

אז יעשו טיפול כעת, יחליפו שמן יבדקו בלמים ויתר הדברים הרגילים וסע לשלום...

פורסם
נו, אז באירופה מהירות מותרת בכביש מהיר היא 130 ולא 100 כמו כאן.

 

אבל בשעות העומס בכל הערים הגדולות יש פקקים לא פחות ארוכים ממה שיש כאן.

 

כשהיצרן קובע מרווח טיפול X, הוא לוקח בחשבון את הדבר הזה.

 

תפתח ספר רכב ותראה שתדירות החלפת השמן מושפעת מאופי הנסיעה.

 

לא מזמן נפל לידי ספר רכב של קאיה. היה רשום שם המלצה של 15K אך במידה והרכב עובד רב הזמן בטמפ' חיצונית של מעל 30 מעלות ונסיעה עירונית ממושכת מומלץ להחליף שמן כל 7.5K. מדובר שם כמובן על שמן סינטתי.

 

30K זה בתנאי נסיעה אופטימלים. בישראל הם לא קיימים לצערי.

 

ד.א ברכבים חקלאים גם מקובל לעבוד ע"פ שעות ואף במטוסים ולא ע"פ מרחק.

 

כלומר שהקילומטרג' ברכבי נוסעים הוא תרגום לשעות עבודת מנוע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...