Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם,

 

אתחיל ואומר שאני סטודנט מתחיל, לא איש עסקים ממולח, אך בהחלט מתיימר להיות אחד כזה בבוא מן הימים.

 

כך אמר לנו אחד המרצים המבריקים ביותר שלימד אותי,

אנחנו טובים בתיאוריה את הכסף עושים אחרים, שחלקם לא למדו מעולם.

תהיה איש עסקים ולא איש עסקים ממולח.

 

אם יש המלצות כלשהן לגבי עיתון כזה או אחר, אני יותר מאשמח לקרוא.

 

תודה מראש.

 

כמעט כל העיתונים יציעו לך חודש התנסות בחינם.

תנסה ותראה למה אתה מתחבר.

זו ההצעה הטבה ביותר שניתנה לך ע"י דיסקו.

ועוד מילה.

תשמע מכולם תלמד לא מכולם, כי איך תלמד אם לא תשמע.

דריש יש לו סגנון דוגרי , שלא תמיד ערב לאוזן , אבל לדעתי כוונותיו טובות, והם באות לסייע.

אבל כמו שנאמר דברי חכמים בנחת נשמעים , וכאן לפעמים מתפקשש לו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ג'וקר, אנחנו לא ילדות בנות 8, רד כבר מהקטע של העלבונות האישיים.

בסופו של דבר, כולם פה מנסים לעזור לך, גם אם זה נשמע לפעמים אחרת.

 

אני לא נעלבתי (עם כל הכבוד, צריך קצת יותר מפוסט אחד ע"מ להעליב אותי), אבל אם כבר החלטת ובצדק, שאנחנו לא ילדות בנות שמונה, תכבד את הבקשה שלי ותפסיק להגיב, כי לעזור אתה לא עוזר.

 

סה"כ טעיתי כשרשמתי בבוא מן הימים, כאשר היה יותר נכון לרשום בבוא היום - "וואלה", תפסת אותי, אשרייך.

 

יכול להיות שזו המנטלית האירופאית, שרכשת לא מזמן, יכול להיות שכך חונכת, זה לא ענייני.

 

הפורום מאז ותמיד עזר לי ותמיד הערכתי תגובות של אנשים, אבל לא שלך.

 

ישה,

 

שכחתי להגיב, אך ביררתי ואין כזה דבר חודש נסיון, לפחות לפי מה שנאמר לי.

 

אני לא מעוניין שהשרשור יינעל, תודה.

פורסם

איפוא אתה לומד /גר.

אם באיזור תל אביב כנס לספריה העירונית בית אריאלה . יש שם אולם קריאה של כל העיתונים היומיים, כולל כמובן הכלכליים.

שב קרא וקבל מושג.

אני מקבל מעת לעת הצעות לחודש נסיון חינם , מוזר שנאמר לך שלא קיים.

בכל אופן כאיש עסקים לעתיד אל תתקע בעיתונות הכתובה, כפי שכתבת, תתקדם , האינטרנטית לא רעה בכלל.

ואספר לך סיפור על גלובס וכיצד הוא סייע לי, בהמשך למה שנדון כאן בהתחלה.

 

כל ערב הייתי יוצא עם הכלבה לטיול והייתי קורא את הגלובס לאורם של פנסי הרחוב, ניצול זמן מירבי.

 

יום אחד אני נכנס לסניף הבנק סניף ראשי בו היה לי חשבון עיסקי והנה מה אני רואה, מנהל מחלקת העסקים בו טופל חשבוני התחלף.

 

מיד שמתי פעמי למשרדו כדי לברכו.

שלום שלום , ואז הוא אומר לי,

שמע אתה מוכר לי, תגיד לי אתה לא האיש עם הכלבה והגלובס המטייל כל ערב .

מסתבר שהוא גר בשכונתי , וכך התחיל רומן עיסקי מוצלח ביותר.

אז הגלובס עוזר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אהלן שי,

 

אני יודע שעיתון כזה או אחר לא יהפוך אותי לאיש עסקים ולא זו הייתה הכוונה.

 

אני מעוניין באחד העיתונים ע"מ להעשיר את הידע.

 

אדם האוהב מכוניות ומבקש המלצה למגזין מוטורי ,יודע כי לא זה מה שיגרום לו להיות נהג מירוץ.

 

כמו אותו אוהב מכוניות אם הוא מתעניין בפורמולה 1 הוא יקבל המלצה שונה לחלוטין מחובב אמריקאיות לדוגמא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

באופן אישי... דה מרקר.

 

רק בגלל הכתבות של גיא רולניק (לגזור ולשמור), מיכל ארלוזרוב וסמי פרץ.

 

את כלכליסט וגלובס אני אישית לא אוהב. יש לי הרגשה לפעמים שבעלי השליטה שלהם משפיעים על התוכן והם קצת יותר קפיטליסטים או משרתים את אדונם ופחות עיתונים.

פורסם
ללא ספק אדון DERISH משעומם קלות.

 

אדון דריש נמצא באיטליה בענייני עבודה, עם קישוריות מוגבלת לאינטרנט, ועדיין מוצא זמן לכתוב בפורום

כשהנושא נראה לו חשוב והוא מאמין שיוכל לתרום לדיון. בהתאם לבקשתו של פותח השרשור, אני נמנע

מלהמשיך ולהגיב לגופו של עניין, בשביל לא לפגוע בציפור הנפש שלו.

 

אין לי בעיה שיקראו לי מניאק, יגידו שאני מדבר לא יפה וכו', אני רואה זאת כחלק לגיטימי מכל דיון ברשת.

להגיד שאני עושה זאת מתוך שעמום? זה גם מיותר, גם כפוי טובה, ובעיני אנשים מסויימים, אפילו מעליב.

 

:evil:

פורסם

בואו ננסה להחזיר את הדיון לפסים עניינים.

פנה למחלקת המנויים של עיתון הארץ וברר איתם על מבצעי סטונדטים. אצלנו באוניברסיטה עומדים מידי פעם נציגים של הארץ עם "דיל מיוחד" לסטודנטים - חודש ראשון חינם, משם והלאה שקל ליום. אני מספר לך את זה לא בגלל שיש לי חיבה מיוחדת לעיתון עם הדפים הגדולים אלא בגלל שמוסף הכלכלה שלו זה הדה-מרקר.

לדעתי זה מוסף/עיתון הכלכלה הכי טוב שיש היום לאיש מין המניין. בכל פעם שאני משיג אחד כזה (וזה לא מסובך, כשכמעט כל יום מחלקים באוניברסיטה הארץ בחינם) אני לוקח אותו איתי לשרותים ומיד מרגיש ביזנס-מן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דה מרקר, ללא ספק.

גלובס נופל ראשון. הוא שייך לטייקון, אליעזר פישמן, וכל ידיעה בו אני קורא עם הרבה סקפטיות, שמא אינטרסים של פישמן מטים את הכף לכיוון מסויים. דוגמא לכך אנחנו יכולים לראות בקמפיין שגלובס מנהל עכשיו עם הטענה שאין ריכוזיות במשק ואין קשרי הון-שלטון.

כלכליסט לא רע, במיוחד בקטע של המחקרים המתורגמים, אבל פישמן מחזיק בו נתח ובעל השליטה העיקרי הוא נוני מוזס, שיש לו אחזקות גם בעוד כלי תקשורת, כמו "רשת".

 

אז תגידו שגם לשוקן (הבעלים של הארץ ודה מרקר) יש אינטרסים.

העניין הוא ששוקן הרבה הרבה יותר קטן מהשניים שהוזכרו ובנוסף הוא אובייקטיבי.

היה זה גיא רולניק (הפרשן הכלכלי מס' 1 לדעתי) שחשף הלוואה שמוזס נתן לשוקן, על דפי המדור הכלכלי של "הארץ", עוד לפני שהיה "דה מרקר".

בעיתון אחר, הבעלים היה מפטר אותו.

ב"הארץ" הוא קודם.

×
×
  • תוכן חדש...