Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שאתה אומר, טנק הדלק בבאלנו הוא 38 ליטר.

 

במגדיר הרכב של YAD2 נכתב:

"קיבולת מיכל דלק: 51".

 

לפי חישוב זריז שלי, גם אתה ממלא 45 ליטר, צריכת הדלק שלך היא 1:10.

 

בדוק שוב.

 

10 חודשים אני בודק בכל תדלוק, משאבה קבועה, עד שהידית קופצת.

 

טנק מלא בערך 220-230 ש"ח, בערך 38-36 ליטר.

Suzuki Jimny

פורסם
לפי מה שאתה אומר, טנק הדלק בבאלנו הוא 38 ליטר.

 

במגדיר הרכב של YAD2 נכתב:

"קיבולת מיכל דלק: 51".

 

לפי חישוב זריז שלי, גם אתה ממלא 45 ליטר, צריכת הדלק שלך היא 1:10.

 

בדוק שוב.

 

גם אני ראיתי מה שרשום ביד2.

אין מצב שיש במיכל הזה 51 ליטר, נכנס בממוצע 38 ליטר.

אלה אם כן יש זיוף משהו שקשה לי להאמין.

פורסם

המיכל בבלנו הוא 40 ליטר, למה כתוב ביד 2 51 ? יכול להיות מצב כשנגמרים ה 40 ליטר

אז מתחיל לעבוד הדלק הרזרבי למרות שאין מנורה בסוזוקי בלנו ? יכול להיות רכב ללא דלק רזרבי ?

לנו יש בלנו 97 מהחברה והאוטו מעולה

פורסם

וואי בילבלתם אותי לגמריי, אז בבאלנו שנת 2000 יש מיכל דלק של 38-40 ליטר או 50 ליטר?

אם הרכב עושה 500 או 450 קילומטר על 38 ליטר זה באמת מצויין.

אז אני אבדוק את הצריכת דלק בשיטה שהציעו פה למלא מיכל ולרשום קמ על החשבונית, ואז במילוי הבא לראות כמה קמ עברתי.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
המיכל בבלנו הוא 40 ליטר, למה כתוב ביד 2 51 ? יכול להיות מצב כשנגמרים ה 40 ליטר

אז מתחיל לעבוד הדלק הרזרבי למרות שאין מנורה בסוזוקי בלנו ? יכול להיות רכב ללא דלק רזרבי ?

לנו יש בלנו 97 מהחברה והאוטו מעולה

 

הסתכלתי עכשיו בספר הרכב וכתוב שם בפירוש שמיכל הדלק הוא בגודל 51 ליטר.

אני מניח ש10 ליטר מוחזקים כרזרויים ונמצאים מתחת לקו האדום בתחתית השעון.

מי שיהיה לו האומץ לנסוע עד שהאוטו ייכבה מחוסר בדלק יגלה כנראה שהוא הצליח לעבור בין 550 ל 650 ק"מ ...

פורסם

ואיפה אתה חושב שהמיכל הרזרבי הזה צריך להיות ?

בד''כ הוא מוחבא איפשהו בבגאז' , לא?

 

איך אפשר למצוא אותו?

פורסם
ואיפה אתה חושב שהמיכל הרזרבי הזה צריך להיות ?

בד''כ הוא מוחבא איפשהו בבגאז' , לא?

 

איך אפשר למצוא אותו?

 

אין ולא צריך מיכל רזרווי, מד הדלק מכוון ככה שהוא יראה על מינימום (ובחלק מהרכבים תידלק מנורה) כשעוד יש כמה ליטרים של דלק במיכל, כדי שתוכל להגיע לתחנת דלק ולא תיתקע.

פורסם

רגע אז כדי להבין - יש ברכב 51 ליטר - אתם ממלאים בערך 40 ליטר שממלאים מיכל מלא? וזה מספיק ל500 ק"מ?

מישהו הלך עם מיכל ריק ומילא 51 שלמים?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

עוד שאלות לבעלי הבאלנו בבקשה :

 

1. באיזה מצב מומלץ למלא דלק? כרגע אצלי החץ ממש ב10 אחוז האחרונים של הריבוע האחרון מעל הקו האדום. מצב כזה זה מצב שמספיק לי רק לנסוע לתחנת דלק ולמלא? ובקשר לכמות - הגודל של המיכל הוא 52 או 40? יכנסו לי 40 ליטר שאני אמלא? או פשוט למלא עד שכל המיכל יתמלא ולראות כמה יכנס?

 

2. דבר שני שאלה לגבי הילוך שני - נכון יש בידית הילוכים הילוך מספר 2? מה קורה אם בטעות ברמזור העברתי מניוטרל ל2 במקום לD?

ונסעתי איזה 2 דקות על ההילוך שני עד ששמתי לב שהרכב לא סוחב מעל 70 קמש ומגיע ל4 טורים ואז מיד החלפתי? האם עשיתי נזק לרכב?

 

3. מה כל הכפתורים שיש על הידית? יש משהו של POWER, SNOW ועוד משהו, מה הם עושים?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
עוד שאלות לבעלי הבאלנו בבקשה :

 

1. באיזה מצב מומלץ למלא דלק? כרגע אצלי החץ ממש ב10 אחוז האחרונים של הריבוע האחרון מעל הקו האדום. מצב כזה זה מצב שמספיק לי רק לנסוע לתחנת דלק ולמלא? ובקשר לכמות - הגודל של המיכל הוא 52 או 40? יכנסו לי 40 ליטר שאני אמלא? או פשוט למלא עד שכל המיכל יתמלא ולראות כמה יכנס?

 

2. דבר שני שאלה לגבי הילוך שני - נכון יש בידית הילוכים הילוך מספר 2? מה קורה אם בטעות ברמזור העברתי מניוטרל ל2 במקום לD?

ונסעתי איזה 2 דקות על ההילוך שני עד ששמתי לב שהרכב לא סוחב מעל 70 קמש ומגיע ל4 טורים ואז מיד החלפתי? האם עשיתי נזק לרכב?

 

3. מה כל הכפתורים שיש על הידית? יש משהו של POWER, SNOW ועוד משהו, מה הם עושים?

 

1. לפי מה שכתבו כאן בפורום בעבר, לא כדאי לרדת מתחת לרבע מיכל, כי כשהמפלס יורד משאבת הדלק מתחילה לשאוב את כל המשקעים והג'יפה שהצטברו בתחתית וזה עלול לסתום את מסנן הדלק.

 

2. אין שום בעייה לעבור להילוך 2 מניוטרל, זה פשוט מונע מהתיבה לעבור להילוכים שלישי ורביעי. משתמשים בזה בטיפוס עליות תלולות או בירידות תלולות שרוצים בלימת מנוע. מקסימום ביזבזת קצת יותר דלק.

 

3. POWER - נותן לך יותר כח בעליות או בהאצות

SNOW - להאצה או בלימה רכה בתנאי שלג

 

כדאי לך להשיג את ספר הרכב.

פורסם

למרות שהנושא נידון כבר המון פעמים ועדיין יש אנשים שלא מאמינים לגבי צריכת הדלק, אני רוצה להוסיף כמה משפטי.

 

בבלנו לפי מה שכתוב יש מיכל של 51 ליטר . זה לא אומר שממלאים 51 ליטר אלא קיבולת מלאה של המיכל .

אם מישהו מוכן לבדוק ברכבו האם זה נכון הוא יכול לנסוע עד הטיפה האחרונה , עד שהמנוע יכבה ואז למלא עד הסוף ולראות האם זה נכון . לפי השעון (שיכול גם לזייף קצת ) מתי שמגיעים לקו תחתון וניגשים לתחת דלק , לרוב ממלאי 40-42 ליטר .

לגבי צריכת דלק :

לא כל אחד נוהג אותו דבר .

לא כל אחר מטפל אותו דבר ברכב

לא כל אחד בודק לחץ אוויר בצמיגים.

לא כולם גרים באותה עיר ,סביבה,עליות, ירידות,התנעות .

לא כל אחד נוסע עם אותה כמות נוסעים כל הזמן , מזגן או בלי, חלונות פתוחים או סגורים.

בקיצור צריכת דלק הוא נושא רגיש ולא מדוייק לכל אחד .

 

אני חוזר ואמר , בלנו אצלי ידנית , יחסית שמורה עושה 1-13 משולב עם מזגן .

 

למי שלא מאמין , זה בסדר .

 

נ.ב

לדעתי זאת צריכת דלק ממוצעת ונורמילית לרכב ידני .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

אבל טימור אנחנו מדברים על באלנו אוטומטי לרובנו יש אוטומט..

ויש לי את הספר של הרכב תודה..אני מחר אמלא דלק ואבדוק צריכה ונראה..

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

הגיוני שלבלנו 97 אוטומט תיהיה צריכת דלק של 1 ל7 (פחות או יותר) בתוך העיר בלבד?

לא פעם ולא פעמיים חשבתי שהשעון שם מזייף ואני מתחיל להאמין בזה :-)

×
×
  • תוכן חדש...