Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

************ הערת ההנהלה ******************

 

יש לרשום כותרת על פי הכללים.

 

אין ליתן מאפיינים של צ'אט בתרד', כמו למשל (...) וריבוי סימני קריאה כגון (???)

 

ננעל.

 

בפעם הבאה התראה.

 

**********************************************************

 

שלום.

 

יש לי בעיית התחממות ברכב(סיטרואן קסרה), כשהרכב נוסע בתוך העיר או עומד , מהר מאוד הוא מתחמם לרמות גבוהות מאוד.

 

אתמול הייתי במוסך, והם לא יכלו לאבחן לי את הבעיה... הרדיאטור חדש, הותקן לפני 4 חודשים, 2 המאווררים עובדים, משאבת מים תקינה, אין שום נזילות.

עשו לי ניקוז אויר(או משהו בסיגנון)אבל הבעיה עדיין ממשיכה... מישהו יודע אולי מה הבעיה???

 

אני חייב לציין, למרות שאין לי מושג אם זה קשור בכלל, שבזמן שחיברו מין מד לחץ כזה במקום המכסה של הרדיאטור, כמעט ולא הייתה התחממות חריגה.

ועוד משהו, כול כמה ימים , אני צריך להוסיף מים ברדיאטור, לאן המים האלה נעלמים אם אין נזילות?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אם מתחמם בעמידה --> מאווררים לא עובדים כמו שצריך.

עוד אפשרות היא ניקוז אויר שלא בוצע כמו שצריך, נסה להשיג ספרות מקצועית ולראות אם זה נעשה כך.

מנסיוני אני יכול לומר שאם המוסך לא מומחה לסוג הרכב הספציפי לא תמיד הוא יידע לנקז.

 

נסה להדליק את האוטו עם מכסה מנוע פתוח ולחכות כ-20 דקות ולראות שהמאווררים נדלקים וכבים. כשהם עובדים תרגיש עם היד (בזהירות!!!) האם האויר חם ושהוא מתקרר עם הזמן. כמובן להסתכל תוך כדי על המד חום.

 

העלמות נוזל קירור - יכולה להיות או לתוך המנוע או מהצנרת/רדיאטור. האפשרות השניה הרבה יותר פשוטה לתיקון ולגילוי ולכן בדוק את כל צנרת הקירור טוב טוב עם פנס וחפש סימני נזילה או שרידי נוזל קירור.

טיפ: מקומות ללא גישה טובה ניתן לצלם עם מצלמה קטנה.

פורסם

שלום שלום,

 

אם חברו את השעון במקום הפקק של הרדיאטור ולא היתה נזילה ולא היתה התחממות. אז הבעייה כנראה בפקק.

תניע את האוטו ותראה אם יוצאים מים מהפקק.

 

אונד

פורסם
שלום.

 

יש לי בעיית התחממות ברכב(סיטרואן קסרה), כשהרכב נוסע בתוך העיר או עומד , מהר מאוד הוא מתחמם לרמות גבוהות מאוד.

 

אתמול הייתי במוסך, והם לא יכלו לאבחן לי את הבעיה... הרדיאטור חדש, הותקן לפני 4 חודשים, 2 המאווררים עובדים, משאבת מים תקינה, אין שום נזילות.

עשו לי ניקוז אויר(או משהו בסיגנון)אבל הבעיה עדיין ממשיכה... מישהו יודע אולי מה הבעיה???

 

אני חייב לציין, למרות שאין לי מושג אם זה קשור בכלל, שבזמן שחיברו מין מד לחץ כזה במקום המכסה של הרדיאטור, כמעט ולא הייתה התחממות חריגה.

ועוד משהו, כול כמה ימים , אני צריך להוסיף מים ברדיאטור, לאן המים האלה נעלמים אם אין נזילות?

 

תודה לעוזרים.

 

המים נעלמים כי יש לך נזילה שלא גילו אותה המומחים במוסך ! האם הוחלף תרמוסטט ?

 

בכדי לגלות מהיכן המים נוזלים מומלץ לבצע את הבדיקה בבוקר כאשר המים קרים.

 

האם במערכת הקירור זורם נוזל קירור ייעודי או מי-ברז ?

איזה כייף לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...