Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקסו לאימוץ לאוהבי הצרפתיות


tporemba
שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עקב בעיית התחממות בנסיעות ארוכות (יותר משעה רצוף) אני שוקל למכור את הסקסו שלי

האוטו במצב מכני מעולה , חסכוני וזריז אבל יש לו חבלי לידה של צרפתיות

בנסיעות ארוכות נכנס לו אוויר למערכת הקירור והוא מתחמם , לסדר את העניין זו פרוצדורה דיי פשוטה

לפתוח מכסה מנוע ולשחרר 2 צ'ופצ'יפים עד שמי הקירור נוזלים קצת החוצה - אז בוודאות כל האוויר נוקז

אבל אני מתחיל לאבד את הסבלנות לגבי הבעיה הזו. החלפתי רדיאטור וניקיתי אותו פעמיים כך שבגזרה הזו אני מכוסה.

 

יש למשהו רעיון ? או שכבר עדיף למכור ולעבור לרכב שנתון גבוהה יותר ?

 

פתוח להצעות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שניתן להבין מערכת הקירור הכוללת מעבר מיים סדיר, טרמוסטט שניפתח ועבודה של הוונטה - הכל תקין בלי קשר להיתחממות? כלומר מערכת הקירור כולה עובדת והרכב ממשיך להיתחמם?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקב בעיית התחממות בנסיעות ארוכות (יותר משעה רצוף) אני שוקל למכור את הסקסו שלי

האוטו במצב מכני מעולה , חסכוני וזריז אבל יש לו חבלי לידה של צרפתיות

בנסיעות ארוכות נכנס לו אוויר למערכת הקירור והוא מתחמם , לסדר את העניין זו פרוצדורה דיי פשוטה

לפתוח מכסה מנוע ולשחרר 2 צ'ופצ'יפים עד שמי הקירור נוזלים קצת החוצה - אז בוודאות כל האוויר נוקז

אבל אני מתחיל לאבד את הסבלנות לגבי הבעיה הזו. החלפתי רדיאטור וניקיתי אותו פעמיים כך שבגזרה הזו אני מכוסה.

 

יש למשהו רעיון ? או שכבר עדיף למכור ולעבור לרכב שנתון גבוהה יותר ?

 

פתוח להצעות

 

יש אפשרות לבנות נקז אוטומטי,בכמה שיטות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת אולי לבדוק מה גורם לבעיה שלך? כנראה שמדובר בחדירת גזים מהמנוע למערכת הקירור.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתח את פקק הרדיאטור תניע את הרכב ותמלא נוזל קירור עד הסוף(עד שיגיעו לפקק) תבקש ממשהו שילחץ על הגז או תלחץ על הפרפר ותראה אם יש בעבוע במיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם תודה לכולם על התגובות

WNCRAZY - עשיתי את הבדיקה הזו במכון רדיאטורים, לא היה בעבוע

MICHAEL CARMY - כמה צריכה לעלות בדיקה של גזים מהמנוע ?

ואיך אפשר לבנות נקז אוט' ומה העלויות בגדול ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה נקז אוטומטי, משהו לא תקין ברכב וצריך למצוא מה, אם מדובר בבעייה של בריחת קומפרסייה למערכת המים צריך לטפל בה במהירות לפני שהמנוע יהרס

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...