Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, תודה על התגובות עד כה.

 

לשאלתי השניה, ידועה לכם זמן הגעת הדו"ח לתיבת הדואר? (ממוצע, מינימום מקסימום זמן)

 

תודה מראש :)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צבוע?! אתה שאלת, אני עניתי בכנות. אתה רוצה גליון הרשעות תעבורתי בפקס?

 

אני אומר, שאם אתה נוסע מהר ועובר על החוק, אז תהיה גבר להתמודד עם התוצאות ולא ליבב ולשאול "מה מצפה לי?" או "אפשר להמיר את הקנס באזהרה?" וכו'. רוצה לנסוע מהר? שיסע 200 מבחינתי, אבל זה ילדותי לרצות להיות גבר גבר ומצד שני לדאוג לכסות את התחת כי המצלמות מפחידות אותו.

 

רוצה לדעת למה אני נוהג במהירות חוקית? כי עוד 20 קמ"ש ממש לא שווים את הכסף שבשבילו עבדתי קשה או את הרשיון אותו אני כ"כ אוהב.

פורסם

שמע, חשבתי שהסמיילי ששמת שם בסוף בא להראות ציניות. אם ענית בכינות אז סבבה... :)

אז אתה נוסע 90 בכביש החוף? כל הכבוד. צריך הרבה קפאין בשביל זה.

(ד"א גליון הרשעות לא מעיד על מהירות נסיעה. רק על כמה פעמים תפסו אותך)

 

אני מסכים איתך שצריך להתמודד עם התוצאות. אבל הוא פשוט שאל אם יש פלאש למצלמות, אם אני עדיין זוכר את הטופיק.

 

תמליץ לו לקנות וולנטיין, בליינדר וצ'יטה. זה כבר יהיה כיוון יותר נחמד ;)

פורסם

צריך לדעת להסתכל קצת מעבר ל20 מטר לפני הרכב ,ואז גם אפשר לזהות מצלמות ורכבים (כל רכב, יכול להיוךת גם סמוי) בשולי הדרך די בקלות ,ולא זה לא מצריך ניסיון על הכביש, רק טיפה הקפדה וריכוז בנהיגה.

ברגע שאתה לא מרוכז או עייף ,אז עדיף ליסוע במהירות חוקית או בכזו שלא יתנו לך קנס 100 כביש החוף נגיד.

פורסם
צבוע?! אתה שאלת, אני עניתי בכנות. אתה רוצה גליון הרשעות תעבורתי בפקס?

 

אני אומר, שאם אתה נוסע מהר ועובר על החוק, אז תהיה גבר להתמודד עם התוצאות ולא ליבב ולשאול "מה מצפה לי?" או "אפשר להמיר את הקנס באזהרה?" וכו'. רוצה לנסוע מהר? שיסע 200 מבחינתי, אבל זה ילדותי לרצות להיות גבר גבר ומצד שני לדאוג לכסות את התחת כי המצלמות מפחידות אותו.

 

רוצה לדעת למה אני נוהג במהירות חוקית? כי עוד 20 קמ"ש ממש לא שווים את הכסף שבשבילו עבדתי קשה או את הרשיון אותו אני כ"כ אוהב.

לפי הדיבור שלך אתה סתם משחק אותה נוסע כחוק נגיד שאתה ילד טוב ?

גם אתה קמצן על דלק שנוסע כחוק..

פורסם

לשאלתו של פותח השרשור:

אם אין פלאש - אין צילום ואין דו"ח

לדו"חות לוקח ברדך כלל להגיע בין שבועיים לחודש

 

קח בחשבון שיש ניידות שעובדות לא על צילום אלא על קריאת מהירות בזמן אמת (דבורה, ממל"ז) ואז אם תפסו אותך אתה תדע בו במקום

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יכול להיות שכמו אצלי ....הרכב לא מסוגל לעבור את ה100 קמ"ש

הוא עלול להתפרק :lol:

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
שמע, חשבתי שהסמיילי ששמת שם בסוף בא להראות ציניות. אם ענית בכינות אז סבבה... :)

אז אתה נוסע 90 בכביש החוף? כל הכבוד. צריך הרבה קפאין בשביל זה.

(ד"א גליון הרשעות לא מעיד על מהירות נסיעה. רק על כמה פעמים תפסו אותך)

 

אני מסכים איתך שצריך להתמודד עם התוצאות. אבל הוא פשוט שאל אם יש פלאש למצלמות, אם אני עדיין זוכר את הטופיק.

 

תמליץ לו לקנות וולנטיין, בליינדר וצ'יטה. זה כבר יהיה כיוון יותר נחמד ;)

 

אתה צודק ב-100%. אופי הנהיגה שלו מצריך וולנטיין או מוצר דומה.

 

לפי הדיבור שלך אתה סתם משחק אותה נוסע כחוק נגיד שאתה ילד טוב ?

גם אתה קמצן על דלק שנוסע כחוק..

 

קמצן?! מאיפה לך?

אתה בכלל יודע את שמי?

 

 

יכול להיות שכמו אצלי ....הרכב לא מסוגל לעבור את ה100 קמ"ש

הוא עלול להתפרק :lol:

 

אל דאגה, הוא עובר :)

פורסם

לפותח השרשור - אין פלאש, משמע לא צולמת. נקודה. ע"מ שהמצלמה תראה את לוחית הזיהוי היא חייבת תאורה אחרת הלוחית תחזיר אור והמספר לא יהיה קריא.

 

תשתמש בתוכנת GPS לסלולרי בשם "Waze". היא מראה נ.צ שבהן יש מצלמות מהירות ובנוסף, מציגה שוטרים על המפה שמתעדכנים ע"י משתמשי התוכנה. זה לא אומר שהם יהיו שם בזמן שאתה תהיה בו, אבל סביר בהחלט שהם בסביבה.

 

בכל אופן, אני לא מעודד נהיגה במהירות שעוברת מעל החוק, אבל אם אתה בכל זאת נוהג בצורה הזו, תעשה זאת בחוכמה. "אל תבכה כמו ילד על דברים שעשית כמו גבר". יש מבין?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
לשאלתו של פותח השרשור:

אם אין פלאש - אין צילום ואין דו"ח

לדו"חות לוקח ברדך כלל להגיע בין שבועיים לחודש

 

קח בחשבון שיש ניידות שעובדות לא על צילום אלא על קריאת מהירות בזמן אמת (דבורה, ממל"ז) ואז אם תפסו אותך אתה תדע בו במקום

 

לא נכון, הדוחות מהמצלמות הדיגיטליות החדשות יהיו בתיבות הדואר עד שבוע מיום הצילום (ולפעמים אפילו פחות)

פורסם
לא נכון, הדוחות מהמצלמות הדיגיטליות החדשות יהיו בתיבות הדואר עד שבוע מיום הצילום (ולפעמים אפילו פחות)

 

 

יכול מאוד להיות, רק שלא דיברתי על המצלמות הדיגיטליות (שעדיין לא התחילו לצלם)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מעניין אותי לדעת מאיפה הביטחון של כולם שחייב להיות פלאש? (שאלה רצינית, אני מכיר עובדות על צילום אחרות...)

 

כבעל ניסיון בצילום וכמי שראה מקרוב מצלמה בתוך רכב משטרתי (למי שתוהה, פנטקס עם סרט צילום ש/ל), מצלמות כאלו דורשות פלאש, גם עם סרט צילום רגיש. (יותר להקפאת התמונה, מאשר באמת להאיר את המכונית.)

לגבי מצלמות דיגיטליות. היום ניתן להגיע למצב שניתן לצלם באור הפנסים בכבישים במהירות סבירה (1/60 או אפילו 1/100 השנייה) כאשר משתמשים ב- ISO גבוה. בסרטי צילום, הגרעיניות פשוט תקשה על קריאת המספר. (מצלמות ניקון יכולות להגיע ל- ISO 25000. אמנם רק הטובות שבהן, אבל תמורת סכום סימלי כל מצלמה תוכל לעשות את זה...)

אני משער, ודי חושש למען האמת, שמפעילי המצלמות יפעילו את המצלמות ללא פלאש ואז באמת לא ניתן לדעת אם המצלמות אמיתיות או רק דחליל.

פורסם

אם אתה כל כך אוהב ליסוע מהר, רכוש גלאי מכמונות וולנטיין 1, וכל פעם שיש מכמונת/ניידת הוא יתריע לך.

נכון להיום הוא מגלה את כל סוגי המצלמות והמכמונות בישראל

 

עולה כ 3000 שח.

פורסם
מעניין אותי לדעת מאיפה הביטחון של כולם שחייב להיות פלאש? (שאלה רצינית, אני מכיר עובדות על צילום אחרות...)

 

כבעל ניסיון בצילום וכמי שראה מקרוב מצלמה בתוך רכב משטרתי (למי שתוהה, פנטקס עם סרט צילום ש/ל), מצלמות כאלו דורשות פלאש, גם עם סרט צילום רגיש. (יותר להקפאת התמונה, מאשר באמת להאיר את המכונית.)

לגבי מצלמות דיגיטליות. היום ניתן להגיע למצב שניתן לצלם באור הפנסים בכבישים במהירות סבירה (1/60 או אפילו 1/100 השנייה) כאשר משתמשים ב- ISO גבוה. בסרטי צילום, הגרעיניות פשוט תקשה על קריאת המספר. (מצלמות ניקון יכולות להגיע ל- ISO 25000. אמנם רק הטובות שבהן, אבל תמורת סכום סימלי כל מצלמה תוכל לעשות את זה...)

אני משער, ודי חושש למען האמת, שמפעילי המצלמות יפעילו את המצלמות ללא פלאש ואז באמת לא ניתן לדעת אם המצלמות אמיתיות או רק דחליל.

 

מולטנובות נייחות מצלמות עם פלאש תמיד. לגבי מולטנובות ניידות אני לא בטוח.


×
×
  • תוכן חדש...