Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השירשור:

למשאבה יש 2 צינורות:

אחת מהטנק והשניה לכיון המנוע.

יכול להיות שנוצר חור בצינורית שמעבירה את הדלק מהטנק והמשאבה לכיון המנוע.

ולכן רק כשהרכב פועל, והמשאבה פועלת גם כן אז הדלק עובר בצינורית הנ"ל ומשם הוא נוזל.

קובי

פורסם
לפותח השירשור:

למשאבה יש 2 צינורות:

אחת מהטנק והשניה לכיון המנוע.

יכול להיות שנוצר חור בצינורית שמעבירה את הדלק מהטנק והמשאבה לכיון המנוע.

ולכן רק כשהרכב פועל, והמשאבה פועלת גם כן אז הדלק עובר בצינורית הנ"ל ומשם הוא נוזל.

 

 

ואם הריח של הדלק תמיד מורגש מעל לגלגל ימני אחורי ( שם נמצא פתח טנק דלק) ?

יש שם גם צינורית. זאת אחת מהן ?

 

איך לדעתך כדאי לבדוק זאת?

(אני פשוט לא רוצה שבמוסך יפרקו דברים מיותרים... )

 

בעיקרון הריח מורגש רק שם, ובנסיעה אם אתה פותח חלון בלבד מרגיש ריח של דלק, ואחרי שאתה חונה את הרכב.

פורסם

לא יודע בידיוק כי אני לא מכיר ספציפית את הרכב שלך.

אבל אם בדקת מעל המשאבה והכל יבש, תשאיר את הרכב דלוק ותעכוב אחרי הצינורות אולי ככה תגלה חור בצינור שמוביל למנוע.

אני לא יודע איך הפילטר דלק שלך מותקן אבל אולי הנזילה היא מהחיבור אליו? לא הידקו את החיבור וכדומה.

קובי

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

1. לא יודע היכן בדקת את הנזילה , אבל בשביל להגיע לפתח המשאבה וגם למצוף דלק ביחד - ממש אין צורך לפרק מושב האחורי.

אני החלפתי פעמיים גם בדדרה וגם בטמפרה את המשאבה ולכן ב200% יכול להגיד שצריך לצלול לבאגאז' ובצידו הימני , קרוב למושב האחורי ( מאחוריו) יש מכסה עם שני ברגים .

מתחתיו נמצאת המשאבה , יותר נכון האום גדול מפלסטיק(15 ס"מ קוטר) של כל המנגנון ( מצוף דלק ומשאבה) , מתחת לאום ישנה גומיה כמובן .מתחברים לשם שני צינורות - אחד של דלק למנוע והשני של עודפים שמגיע מהמנוע חזרה למיכל.

בהחלט יש מצב שמאחד החיבורים נוזל קצת .תבדוק ריח בתוך תא מטען...

לאחר מכן צינור עם דלק מגיע לפילטר דלק , שנמצא באזור גלגל ימני האחורי ( מתחת לאוטו ,סגור עם מכסה פלסטיק) גם שם יכולה להיות בריכה ומישם היישר לתא מנוע . הייתי בודק לאורך כל הקו . לא מסובך בסה"כ .

לגבי ריח מאזור מילוי דלק - זה די טבעי , יש שם פתח של צינורית של נשם מיכל - מוציא לאטמוספרה אדים של דלק מהמיכל.

גם אצלי,במיוחד כשחם, יש ריח משם.

לגבי הצריכה - היא לא גבוהה אצלך, היא ענקית !!!

בכביש בין ערוני אני עושה 7.6 ליטר ל100ק"מ שזה באזור ה1ל14. ( שי לי גם 1600 של 97)

אם אין לך נזילה - הייתי בודק דבר ראשון תקינותו של חיישן חמצן ( למבדה) - כנראה שהוא לא תקין ולא מעביר אותות נכונים למחשב ולכן התערובת עשירה במיוחד , קרי הרבה דלק .

בהצלחה.

לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי :evil:

×
×
  • תוכן חדש...