Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה עוד כלום. היום בבוקר, בעודי נוסע לעבודה, אספתי חיילת טרמפ. מפה לשם יאדה יאדה יאדה התחילה לענג אותי.

פתאום, משום מקום, מגיח אופנוע - מציץ לתוך הרכב, לא מסתכל על הכביש ונכנס בפחים!

נבהלתי ודפקתי ברקס, והבחורה (שלא הייתה חגורה כי זה הפריע לה לרדת) נאחזה בי בדרך היחידה שהיא הצליחה לחשוב עליה, כדי לא לעוף קדימה לדשבורד - עם השיניים.

בקיצור - בעודי מועמס לאמבולנס (16 תפרים בזין, 2 מנות דם, מורפיום ואיבוד קול מהצרחות) ראיתי את האופנוען קם מהפחים, מנקה את האשפה מבגדיו, בועט בחתול (לא יפה!), עולה על הכלי ונוסע לדרכו.

 

עכשיו תגידו לי - למה תמיד אומרים שבתאונה תמיד האופנוען ייפגע יותר?!?!?!? :evil:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה עוד כלום. היום בבוקר, בעודי נוסע לעבודה, אספתי חיילת טרמפ. מפה לשם יאדה יאדה יאדה התחילה לענג אותי.

פתאום, משום מקום, מגיח אופנוע - מציץ לתוך הרכב, לא מסתכל על הכביש ונכנס בפחים!

נבהלתי ודפקתי ברקס, והבחורה (שלא הייתה חגורה כי זה הפריע לה לרדת) נאחזה בי בדרך היחידה שהיא הצליחה לחשוב עליה, כדי לא לעוף קדימה לדשבורד - עם השיניים.

בקיצור - בעודי מועמס לאמבולנס (16 תפרים בזין, 2 מנות דם, מורפיום ואיבוד קול מהצרחות) ראיתי את האופנוען קם מהפחים, מנקה את האשפה מבגדיו, בועט בחתול (לא יפה!), עולה על הכלי ונוסע לדרכו.

 

עכשיו תגידו לי - למה תמיד אומרים שבתאונה תמיד האופנוען ייפגע יותר?!?!?!? :evil:

 

זה עוד כלום.

הבוקר, אני מנמנם לי בנחת עם עתון הארץ עלי (לידיעות אין כיסוי מספיק רחב), ופתאום אופנוע נכנס בפח אשפה עליו הנחתי את הראש. הטמבל הזה לא רק שכמעט מקמט לי את המצח עם הגלגל הקדמי, עוד בועט אח"כ במיצי והולך להסתכל איך מעמיסים על אמבולנס איזה בחור עם דימום רציני מאזור החלציים וחייל עם כתמי דם על הפנים....

אני אומר לכם, אופנועים זה מפגע ציבורי!

 

נמרוד

פורסם
זה עוד כלום. היום בבוקר, בעודי נוסע לעבודה, אספתי חיילת טרמפ. מפה לשם יאדה יאדה יאדה התחילה לענג אותי.

פתאום, משום מקום, מגיח אופנוע - מציץ לתוך הרכב, לא מסתכל על הכביש ונכנס בפחים!

נבהלתי ודפקתי ברקס, והבחורה (שלא הייתה חגורה כי זה הפריע לה לרדת) נאחזה בי בדרך היחידה שהיא הצליחה לחשוב עליה, כדי לא לעוף קדימה לדשבורד - עם השיניים.

בקיצור - בעודי מועמס לאמבולנס (16 תפרים בזין, 2 מנות דם, מורפיום ואיבוד קול מהצרחות) ראיתי את האופנוען קם מהפחים, מנקה את האשפה מבגדיו, בועט בחתול (לא יפה!), עולה על הכלי ונוסע לדרכו.

 

עכשיו תגידו לי - למה תמיד אומרים שבתאונה תמיד האופנוען ייפגע יותר?!?!?!? :evil:

 

זה עוד כלום.

הבוקר, אני מנמנם לי בנחת עם עתון הארץ עלי (לידיעות אין כיסוי מספיק רחב), ופתאום אופנוע נכנס בפח אשפה עליו הנחתי את הראש. הטמבל הזה לא רק שכמעט מקמט לי את המצח עם הגלגל הקדמי, עוד בועט אח"כ במיצי והולך להסתכל איך מעמיסים על אמבולנס איזה בחור עם דימום רציני מאזור החלציים וחייל עם כתמי דם על הפנים....

אני אומר לכם, אופנועים זה מפגע ציבורי!

 

נמרוד

 

LOL :hihi:

פורסם

הרסתם אותי מצחוק.

בבוקר וד הייתי עצבני משהו, אבל לאחר שקיבלתי בומבה אחרת היום וחזרתי לבית עצבני עוד יותר, אני מרגיש לאחר הטיפול שעשיתם לי פה בפורום כאילו אני זה שקיבל את הטיפול וההוא נכנס בפח. ו... אל תתנו למציאות לבלבל אותי.

:lol:

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
הרסתם אותי מצחוק.

בבוקר וד הייתי עצבני משהו, אבל לאחר שקיבלתי בומבה אחרת היום וחזרתי לבית עצבני עוד יותר, אני מרגיש לאחר הטיפול שעשיתם לי פה בפורום כאילו אני זה שקיבל את הטיפול וההוא נכנס בפח. ו... אל תתנו למציאות לבלבל אותי.

 

 

גילית שזאת היתה אישתך (או החברה מה שיש לך) שם באוטו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הרסתם אותי מצחוק.

בבוקר וד הייתי עצבני משהו, אבל לאחר שקיבלתי בומבה אחרת היום וחזרתי לבית עצבני עוד יותר, אני מרגיש לאחר הטיפול שעשיתם לי פה בפורום כאילו אני זה שקיבל את הטיפול וההוא נכנס בפח. ו... אל תתנו למציאות לבלבל אותי.

 

 

גילית שזאת היתה אישתך (או החברה מה שיש לך) שם באוטו?

 

קודם כל גנבו לי את הל מהמדבקה של יש אלוהים וקוראים לו אוחנה אחר כך לא קיבלתי תפקיד שרציתי ובסוף דיברתי עם חמותי ובזמן הרצאה של הומואים בבי,ס גילית שחבר טוב שלי מהצבא הומו (ההלם כי לא ידעתי, שיעשה מה טוב לו).

יום מוזר עובר לו על הX, יאללה אחי נצרת.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
הרסתם אותי מצחוק.

בבוקר וד הייתי עצבני משהו, אבל לאחר שקיבלתי בומבה אחרת היום וחזרתי לבית עצבני עוד יותר, אני מרגיש לאחר הטיפול שעשיתם לי פה בפורום כאילו אני זה שקיבל את הטיפול וההוא נכנס בפח. ו... אל תתנו למציאות לבלבל אותי.

 

 

גילית שזאת היתה אישתך (או החברה מה שיש לך) שם באוטו?

 

קודם כל גנבו לי את הל מהמדבקה של יש אלוהים וקוראים לו אוחנה אחר כך לא קיבלתי תפקיד שרציתי ובסוף דיברתי עם חמותי ובזמן הרצאה של הומואים בבי,ס גילית שחבר טוב שלי מהצבא הומו (ההלם כי לא ידעתי, שיעשה מה טוב לו).

יום מוזר עובר לו על הX, יאללה אחי נצרת.

 

החבר הטוב הזה שלך...כמה הוא באמת "טוב"?

 

בעצם, עזוב - אני לא רוצה לשמוע... :crazyeye:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

תפסתי את הבנזונה שגונב לי אותיות מהמדבקות בקטנוע. הילד של השכן - צולם במצלמת רשת שעבדה עם חיישן תנועה (הלוו לי ליומיים).

תלונה הוגשה, ותוגש גם תביעה בתביעות קטנות על נזקים שהיו בעבר לכלי - אם כי עו"ד אמר בייעוץ שכנראה אאלץ להתפשר, מאחר ולא ניתן להוכיח לגבי הנזקים מן העבר.

יש צדק !!! :evil::evil:

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
תפסתי את הבנזונה שגונב לי אותיות מהמדבקות בקטנוע. הילד של השכן - צולם במצלמת רשת שעבדה עם חיישן תנועה (הלוו לי ליומיים).

תלונה הוגשה, ותוגש גם תביעה בתביעות קטנות על נזקים שהיו בעבר לכלי - אם כי עו"ד אמר בייעוץ שכנראה אאלץ להתפשר, מאחר ולא ניתן להוכיח לגבי הנזקים מן העבר.

יש צדק !!! :evil::evil:

 

עזוב זה..תביא לראות תמונות של העבריין בפעולה.. :twisted:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
תפסתי את הבנזונה שגונב לי אותיות מהמדבקות בקטנוע. הילד של השכן - צולם במצלמת רשת שעבדה עם חיישן תנועה (הלוו לי ליומיים).

תלונה הוגשה, ותוגש גם תביעה בתביעות קטנות על נזקים שהיו בעבר לכלי - אם כי עו"ד אמר בייעוץ שכנראה אאלץ להתפשר, מאחר ולא ניתן להוכיח לגבי הנזקים מן העבר.

יש צדק !!! :evil::evil:

 

עזוב זה..תביא לראות תמונות של העבריין בפעולה.. :twisted:

 

עזוב זה , תביא לראות תמונות של העבריין ו-IXMIX בפעולה... (לא , לא שום רמזים מיניים אנאליים חסרי עכבות ... אני מדבר כאן על PURE REVENGE...)

פורסם

הרגתם אותי מצחוק :roflmao:

 

איפה המצלמה שתמיד צריך אותה,אני חושב שהיית זוכה ב"פחית" אצל יגאל שילון.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side


×
×
  • תוכן חדש...