Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

שוקל לקנות רכב BMW סדרה 3 לא מה - 6-7 שנים אחרונות. כנראה שאצטרך מוסך זמין ואמין - מודע לכך.

האם יש מוסכים מומלצים זולים יחסית ואמינים שיודעים לטפל ב - BMW ולא יהרסו לי את האוטו אחרי טיפול אחד וגם לא ירוששו אותי?

אני מתגורר באשדוד אבל אם יהיה משהו מומלץ מאוד - מוכן לנסוע למרכז או דרום.

תודה מראש

פורסם

תריץ קצת חיפוש בפורום, תצמא יותר מידע.

באשדוד יש את מוסך בומר, לא יודע אם הוא קיים עדיין או לא, אבל שמעתי עליהם דברים טובים,

אם כי לא הייתי ולא ניסיתי.

בת"א יכול להמליץ לך על שניים.

הראשון, מוסך ת"א סנטר ברח' חומה ומגדל. מקצועיים מאוד, לא הכי זולים, אבל שירות טוב,

ואמינים מאוד.

השני, מוסך מרכז איילון. נמצא ברחוב גינוסר, שזה קרוב לבית ידיעות אחרונות. הם לדעתי זולים

יותר מת"א סנטר, אבל אני פחות אהבתי את ההתנהלות שלהם, אם כי אני לא יכול להגיד עליהם

דברים רעים, ואנשים שהפניתי לשם דיי מרוצים.

×
×
  • תוכן חדש...