Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפת נוזל הממסרה( גיר ) האוטומטית היא כל כ 3 שנים או עד 45,000 ק"מ .

 

מצורף טיפולים למיצובישי גאלנט - כריזמה - לנסר 97 ומעלה ..

אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444

רצוי לטפל לפי ספר הרכב מהחברה - לא כל המוסכים מעודכנים בשגרת הטיפולים .

 

שמן מנוע כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. ( חצי סינטטי 10-40 עדיף ) או 15-40 - כל החברות הגדולות בדרגת SL SM .

פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

 

פילטר אויר כל שנתיים (2) או שלושים אלף (אבל מומלץ לנקות כל 15K) -

נוזל ממסרה ( גיר ) אוטומטית - החלפה חלקית - כל 45,000 ק"מ או שלוש שנים כ 4 ליטר ( גלון )

החלפה חלקית - ריקון אגן שמן/נוזל הממסרה האוטומטית ומילוי נוזל חדש כ 4 ליטר - בממסרה יש כ 7.5 ליטר .

 

בעניין: שמן גיר ליונדאי , מיצובישי .

לפי הוראות היצרן והיבואן - נוזל ממסרה סינטטי SP3 מקורי - לא דקסרון 3 מינראלי DEXRON III

( יש הבדל בין טמפרטורת העבודה של הנוזלים )

 

אפשר לקנות את נוזל הממסרה , במוסכי יונדאי ומיצובישי מוטורס , ולטפל במוסך אחר

יש עוד יצרנים לנוזל זה - כגון דלקול ATF סינטטי ( 160 ש"ח לגלון 4 ליטר )

http://www.delkol.co.il/subs_info.as...AA%D7%98%D7%99

פז אוניברסל סינטטי , B.G , אמריקן איגל סינטטי , התואמים למפרט היצרן .

 

מערכת קרור כל שנתיים - נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק , או מקורי - ( החלפה חלקית כל שנתיים ) כ 4 ליטר .50-60 ש"ח ( החלפה חלקית - ריקון הרדיאטור הקידמי , ומילוי נוזל קרור חדש )

נוזל בלמים - DOT 4

 

רצועת תיזמון - כל 5 שנים או 90,000 ק"מ .

( הטיפול היחיד שהייתי ממליץ לבצע במוסך מורשה יבואן - יש אחריות מורחבת - שאר הטיפולים במוסך כרצונך )

אני מצרף דיונים קודמים בנושא טיפולים ברכב .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...96%D7%9E%D7%94

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...96%D7%9E%D7%94

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...96%D7%9E%D7%94

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...