Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

לפני מספר חודשים הופיעה לה תקלה חד פעמית של automatic gear fault, ונעלמה כלעומת שבאה.

 

חשבתי שכדאי לעדכן את תוכנת הגיר, שלא עודכנה מאז החלפת שסתומים לפני כארבע שנים.

 

במוסך מורשה נאמר לי שעדכון תוכנה גורר שורה של פעולות שמייקרות את ההליך לכדי 500 ש"ח לפני מע"מ (לימוד כזה ואחר ונסיעות מבחן).

 

מה כלול בהליך עדכון התוכנה בגיר הספציפי הזה, ברכב הספציפי הזה?

 

תודה רבה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

i - downloading

 

This operation is to be performed in the following cases:



· when the automatic transmission ECU is updated,

· to adapt the automatic transmission ECU to an upgraded engine management computer,

The downloading operation must be followed by:

· a pedal programming operation,

· configuration,

· a road test.

IMPORTANT: The engine management computer must be upgraded every time the automatic transmission ECU is upgraded.

Following the procedure on the ELIT or PROXIA/LEXIA diagnostic tool to perform a downloading operation.

ii - CONFIGURATION

 

This operation is to be performed in the following cases:



· replacement of ECU,

· downloading to ECU.

A new or newly downloaded ECU is always configured with the following three options:

· with or without shift lock,

· with or without air conditioning,

· with or without EOBD (L4 depollution standard).

The ECU configuration operation consists of preventing the options not fitted to the vehicle from being subject to the diagnostic procedure.

Follow the procedure on the ELIT or PROXIA/LEXIA diagnostic tool to perform a configuration operation.

iii - pedal programming

 

This operation is to be performed in the following cases:



· replacement of ECU,

· replacement of automatic transmission,

· updating by downloading,

· replacement or adjustment of accelerator cable,

· replacement of or downloading to engine management computer (XUD9BTF/XU7JP4/L4),

· replacement of throttle potentiometer,

· replacement of diesel injection pump.

Follow the procedure on the ELIT or PROXIA/LEXIA diagnostic tool to perform a pedal programming operation.

 

 

 

פורסם

בוקי תודה רבה.

 

מה אמורה להיות העלות של כזה דבר? לפי מה שידוע לי זה אמור להיות לא יותר מ-250 כולל מעמ, יש סיבה לתמחור הגבוה שקיבלתי?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.

 

אני אמור לבצע את התהליך השבוע. מה אמורה להיות העלות של תהליך כזה במוסך מורשה?

 

תודה רבה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

סתם מעניין, מדוע שדרוג של תכנת המחשב צריכה לעלות כסף? הרי הפאדיחה היא של היצרן? במקום לפצות על עוגמת הנפש צריך עוד לשלם? הרי לא מדובר בבלאי טיבעי, מדובר בתכנון שגוי של היצרן מלכתחילה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

השידרוג עולה כסף כי הרכב מחוץ לתקופת האחריות ועבודת המוסך עולה כסף

אם תזמין הביתה טכנאי מחשבים שישדרג לך את מערכת ההפעלה, הוא גם יקח כסף על שעות העבודה, למרות שזה "פאדיחה" של מייקרוספוט.

 

 

פורסם

בוקי תודה, אבל אני מעדיף להשאיר את השרשור ממוקד בעלות התהליך, ולא בהצדקתו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בוקי

 

זה קצת שונה

מיקרוסופט מעדכנים אותך אוטומטית אם אתה לא מתנגד.

לעומת זאת חברות הרכב מאפשרות עדכון רק במקומות מיוחדים ולכן אינם צריכים לגבות כסף על כך.

פורסם

חברים שלום,

 

האם מישהו מכיר מוסכים מורשים בהם עלות עדכון הגיר AL4 נמוכה יותר מהסכום שלעיל?

 

אני צריך להחליט מחר איפה אני עושה את זה.

 

תודה רבה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לי יש קסנטיה שנת 2000 עם AL4 שכנראה צריך עידכון תוכנה , האם עידכוני התוכנה שינו משהו בהיתנהגות הגיר ? האם מצאת מקום זול יותר ?

 

תודה זהר

פורסם

עדכון תוכנה יכול בהחלט לשנות את התנהגות הגיר.

 

לגבי המחיר - תתמקח ותצליח.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בכל מוסך אם תתמקח המחיר יירד. אמור להיות בסביבות 250 ש"ח גג כולל מע"מ.

 

אני לא נותן את השם כדי לא שלא יבואו אליו "אבל להוא נתת בפחות", זה לא הגון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
חברים שלום,

 

לפני מספר חודשים הופיעה לה תקלה חד פעמית של automatic gear fault, ונעלמה כלעומת שבאה.

 

חשבתי שכדאי לעדכן את תוכנת הגיר, שלא עודכנה מאז החלפת שסתומים לפני כארבע שנים.

 

במוסך מורשה נאמר לי שעדכון תוכנה גורר שורה של פעולות שמייקרות את ההליך לכדי 500 ש"ח לפני מע"מ (לימוד כזה ואחר ונסיעות מבחן).

 

מה כלול בהליך עדכון התוכנה בגיר הספציפי הזה, ברכב הספציפי הזה?

 

תודה רבה

 

לא ברור לי בכלל למה בכלל גיר שמתפקד הייטב במשך 4 שנים צריך שדרוג לתוכנה.

אם התוכנה הייתה טובה 4 שנים מה כעת השתנה? זה לא PC, לא נכנסו וירוסים ולא התקנת שם תוכנות נוספות.

עדיף שתתחבר לדיאגנוסטיקה שימצאו מה הייתה הסיבה לאותה הודעה ותטפל בבעיה במידת הצורך ולא תלך סחור סחור עם שדרוג תוכנה שאם יש בעיה אמיתית בגיר בכל מקרה היא תחזור.

×
×
  • תוכן חדש...