Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברצוני להתקין קומפוננט ברכב ללא מיקום בדלתות הקדמיות.

האם כדאי לעשות בניה של עץ ואחריה ללכת לרפד או לעשות בניה בפיבר?

בשאיפה שישאיר את הרכב כמה שיותר קרוב למקור.

אודה על עצות והמלצות על בעלי מקצוע טובים לנושא.

הרכב מיצובישי 97.

תקציב לעבודה עד 1000 ש"ח.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

בתקציב הזה עדיף לעשות לבד.

קח בחשבון שאם אין הכנה לרמקולים בדיפון הדלת, יכול מאד להיות שגם אין פתח בדלת עבור הרמקול, דבר שמשפיע על סדר גודל העבודה.

תמונות של הדיפון, של הדלת עצמה ועומק התקנה הנדרש של המיד יעזרו לעזור לך.

מתחדשת*

פורסם

היו מותקנים בעבר רמקולים על הדלת, בצורה לא כ"כ אסטתית.

בגדול מה שצריך לעשות זה או לסתום את החורים ולעשות חורים חדשים על פיבר או עץ..

או לקנות פלסטיקה מפירוק לעשות עליה את הבנייה ולסגור את הסיפור.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אם המשטח הוא ישר - אין שום סיבה להשתמש בפיבר

 

למען האמת רצוי להמנע ולהפחית את השימוש בפיבר ככל האפשר - זה חומר שפולט רעלנים וגם מסוכן לעבודה בזמן שהוא לא יציב.

 

פיבר שלא התייבש נכון (כמות מעטה מידי של מקשה) יפלוט רעלים במשך זמן רב עד אשר יתייבש.

 

העלות של ביצוע עבודת פיבר היא יקרה ובמידה ואין צורך ממשי להשתמש בו - תימנע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב לכל חברי הפורום

אני בהחלט מחזק את דברי לאנוס

עץ הרבה יותר נוח לעבודה ולדעתי נראה גם טוב יותר לאחר ריפוד

פיבר בסך הכל הוא חומר רעיל והעבודה איתו לא בריאה

כמו כן כדי להראות טוב חייבים לשייף אפס וצבע יסוד וצבע גוון ותמיד ישנה בעיית הפיצוצים בצבע ובפיבר

לכן בגדול עץ זה הכי סבבה

מבחינת עלויות התקציב שציינת הוא פחות או יותר מכסה את העבודה

אני מצרף תמונות של דלת מיצובישי להתרשמותך

הקרוסים בדלת כי כך רצה הלקוח ולא היה מוכן להתפשר על שום מיקום אחר

דרור

ben shemen fevral 2008 001.jpg

ben shemen fevral 2008 002.jpg

ben shemen fevral 2008 003.jpg

ben shemen fevral 2008 004.jpg

פורסם

ישנם מצבים בהם אין מנוס משימוש בפיבר או פולימר כזה או אחר שמתקשים לצורה שקווי המתאר שלה בלתי אפשריים להשגה בעזרת חומר שאינו גמיש.

 

גם פיבר אפשר לרפד ולא רק לצבוע כמובן.

 

אבל גם כאשר אין מנוס משימוש בחומר כמו פיבר גלאס - אם יש מקומות בהם ניתן לגשר בעזרת עץ או מתכת - רצוי לעשות זאת.

 

אם ישנן צורות בהן ניתן להשיג את המבנה ואת החוזק השלדי בעזרת קצף פוליאורטין במקום למתוח בד ולמשוך שכבות רבות של פיבר - כמובן, גם כן רצוי לעשות זאת היות ופוליאורטין פולט חומרים רעילים רק בזמן שהוא לא יבש אבל לאחר ההתייבשות - ידידותי לסביבה ולמגע לחלוטין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס בוקר טוב ידידי

איך הייתה השבת ? מקווה שצברת מספיק כח לעוד שבוע של חום 8)

לעיניינינו

כן אני מסכים איתך בהחלט ישנם כל מיני מצבים שבהם משתמשים בפיבר או בפולימר אחר

אבל להזכירך אנחנו עסקינן במצב ספציפי של מיצובישי 97

ושם בהחלט לא צריך פיבר אלא אפילו עדיף עץ כבתגובתך הראשונה

אחלה שבוע

דרור

פורסם

היה שבת של שלום

 

ועכשיו זה שלום לשבת שהיתה :?

 

אהה - מיצובישי 97

 

או קיי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...