Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבוע טוב.

 

יש לאחי הונדה האצ'בק 1994 ידנית D16Z6

 

יש לו אפשרות להשתדרג ולהביא מנוע (בלוק+ראש) -בלבד- של B18C1 GSR עם 170 כ"ס

 

5gnuzytmtn4d.png

 

השאלה היא האם צריך התאמות מיוחדות ואם כן מהם

והאם מבחינה חוקית זה ניתן לאישור

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

שלום.

צריך תושבות,מחשב,צמה,גיר ועוד הרבה דברים.

כמו כן,המנוע D16Z6 הוא 1.6 ושל האינטגרה הוא 1.8.הנפח יותר גדול כלומר לא יאשרו לך אותו.

זה לא חוקי וזהו.ככה אומרים לכולם.מה שחוקי אתה יכול למצוא מנוע B16A2 גם 170 סוסים וחוקי.

לוקח קצת זמן לאשר אבל עדיין זה שווה את זה :-)

פורסם

אם אתה חושב שאתה מביא מנוע וזהו אתה מוכן לנסוע, אז אתה טועה.

צריך להחליף ולשנות עוד כ"כ הרבה דברים ששונים בין מנועי B ו- D .

למשל: ציריות, צמה, מחשב, תושבות וכו'.

בהצלחה.

פורסם

לא צריך להחליף צמה וגם לא מחשב. הצמה של ה D מתאימה גם ל B. רק צריך לעשות כמה שינוים מזעריים.

למחשב P28 מוסיפים צ'יפ שהופך אותו למחשב P30 P72 לכל דבר.

 

אם אתה מעוניין בגיר\עבודה על הצמה והמחשב או מנוע B16 קומפלט אתה מוזמן לפנות אליי בה"פ.

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...