Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי האחרון, נסעתי ברחובות יפו בנסיוני למצוא מקום כלשהו.

בשלב מסויים הגעתי לרחוב ללא מוצא אשר אינו מסומן ככזה בתחילתו.

הרחוב הינו דו-סטרי ודו מסלולי, אך אינו רחב מספיק לבצע פרסה במקום כלשהו לאורכו.

לפיכך, לאחר שבדקתי כי הדרך פנויה, פתחתי בנסיעה איטית לאחור במטרה לייצר זוית שתאפשר לי לפנות פרסה.

לאחר הרף עין, התחיל חיישן הרוורס ברכבי לצווח, ובלמתי בחוזקה. תוך כדי, הגיעו מספר אנשים מבוהלים בריצה ושלפו פעוט בן מעט פחות משנתיים מאחורי רכבי. לא הרגשתי פגיעה כלשהי, אולם האנשים הודיעו לי כי פגעתי בפעוט, והורו לי לעצור בצד ולמסור להם פרטים. הפעוט הורד חזרה לרצפה, והמשיך לשחק ולרוץ בהשגחת הוריו. הם טענו כי רץ לכביש ברגע לפני שראו, והגיח מאוחרי רכבי בדיוק ברגע שהחלטתי לנסוע לאחור.

בכלאופן, מסרתי להם את פרטי, והתחלתי לחייג 100, אולם הם עצרו בעדי, ואמרו לי כי רק נגעתי נגיעה קלילה ביותר בפעוט, והוא נפל לאחור והוא בסדר גמור וכי אין צורך לעשות עניין מהארוע. במידה והוא ירגיש לא טוב יקחו אותו לבית החולים מאוחר יותר.

שוכנעתי, נכנסתי לרכבי ונסעתי מספר מטרים כאשר שיניתי את דעתי. החניתי את רכבי, וחייגתי 100. ביקשתי שישלחו אמבולנס וניידת משטרה למקום.

לאחר זמן מה הגיע ניידת סיור, ולאחריה ניידת של משטרת התנועה למקום.

השוטר הנוכח במקום לקח את פרטי, גבה ממני עדות במקום וכן גבה עדות מן הנוכחים במקום. הם המשיכו לטעון כי לא קרה לפעוט כלום, וכי אני הוא זה שהתעקש להזמין משטרה ואמבולנס.

לאחר כשעה (?!) הגיע למקום אמבולנס, ובדק את הילד שבינתיים נרדם. הצוות הרפואי המליץ להוריו לקחת את הפעוט לבית החולים לבדיקה והשגחה ליתר בטחון, אולם הוריו סירבו לפנותו. הצוות הרפואי החתים את הוריו על טופס ויתור כלשהו, והתארגן לקראת נסיעה מהמקום.

בשלב זה עזבתי את המקום לאחר שהשוטר אמר לי כי עלי לסור לתחנת המשטרה ביום ראשון בבוקר לצורך מתן עדות.

הטופס שנמסר לי כותרתו "הזמנה לסור למשטרה", אני מתבקש להביא "מסמכים" ולפנות לבוחן תנועה.

 

האם אתם חושבים כי יש צורך שאהפוך עולמות ביום ראשון בבוקר ואנסה להצטייד בעורך דין?

 

תודה מראש למי שקרא את המגילה ועל התשובות.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראשית דווח לחברת הביטוח שלך על המקרה ( ביטוח החובה ).

שנית כיצד בכביש דו מסלולי אין מקום לעשות סיבוב פרסה?

נסיעה לאחור ללא אדם שמשגיח מאחור אסורה. ביום יום אין מקפידים על כך , אבל כאן , מקרה של "תאונה".

 

 

נסיעה אחורנית

 

 

 

45. נוהג רכב לא יסיעו אחורנית אלא אם יש צורך בכך, ובמידת הצורך, ולאחר שנקט באמצעים הדרושים בנסיבות הקיימות כדי למנוע –

(1) סיכון או פגיעה;

(2) הטרדה או הפרעה.

 

ייתכן והיה כאן גם ניסיון של ביום תאונה כדי לסחוט כספים ממך, ולאחר שהתעקשת על הזמנת המשטרה , הסוחטים הבינו כי המזימה לא תעלה בידם, מכאן סירובם להביא את הילד לבית החולים , שם אולי ימצאו כי הילד לא נפגע כלל.

 

שווה התייעצות עם עו"ד לפני שאתה מגיע למשטרה למתן עדות נוספת אצל בוחן תנועה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אהלן ידידי!

 

הסיפור עצמו (כלומר פרטיו), נראה לי הזוי במקצת.

רצית להזמין/הזמנת משטרה ואמבולנס, והם ביקשו/דרשו שתבטל?

כשהתחלתי לקרוא חשבתי לעצמי שאולי האמבולנס הוא בשבילך כי קיבלת מכות או משהו.

מצויין עשית כשהזמנת משטרה ואמבולנס, כך שאח"כ יבואו או לא יבואו אלייך בטענות, אתה את שלך עשית.

 

מה עשוי לקרות? יגבו ממך עדות (לא יעצרו או יעכבו ללילה וכ'ו), ויגידו לך: ביי נהיה בקשר.

היה ויפתח תיק חקירה (לא נגדך אישית), לבירור המקרה? הוא יישב באיזה מדף חודשים ארוכים, ואף אחד לא יעשה עם זה כלום (שוב, אף אחד לא נפגע)

 

פלא מדהים הוא, שבכלל באה משטרה, למרות שלא היו נפגעים גופניים.

 

לדעתי האישית? אותה "משפחה" ניסתה (ללא הצלחה) לעשות לך את תרגיל צ'רלי וחצי. אותה הסצינה המצחיקה שמיקו עשה את עצמו נדרס ועומד למות, ושנייה אחרי שהבחור נסע, ולהם הייתה הסטיפה היומית ביד, הם נקרעו עליו מצחוק.

 

אם הפרשה תסתבך מדי, תוכל לדבר איתי בה"פ.

אתן לך מספר טלפון של עורך דין, מתמחה במכלול ענקי של נושאים, תוכל להתקשר ולהתייעץ.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תודה על התגובות.

 

ישה:

כלומר הדרך היחידה לעמוד בתנאי הזהירות הנדרשים בחוק היא לבקש מאדם שיסתכל בכל פעם שאני נוסע אחורה? כולל יציאה מחנייה או בכל מקרה שאפשר לתאר?

לא יכולתי להעלות על דעתי שיש שם מישהו מאחור, שכן רק מספר שניות לפני כן עברתי שם בנסיעה קדימה, ומדובר בדרך, לא ברחוב משולב או משהו בסגנון.

הכביש הוא צר, אין מקום לפרסה ללא נסיעה לאחור.

 

בעל ג'מיני:

כן, הם אמרו (לא דרשו) שאין צורך להזמין משטרה ואמבולנס, והם לא רוצים לעשות בלגאן כי אין צורך.

עד עכשיו לא ברור לי אם הם ניסו לעשות לי תרגיל (שזה הדבר הראשון שחשבתי, כי דבר ראשון שהם עשו, היה לומר לי לעצור בצד ולמסור פרטים - לא המולה גדולה במיוחד סביב הילד).

מצד שני, כשהמשטרה והאמבולנס הגיעו הם לא עשו "הצגה" כדי לנסות ולהוסיף "בשר" לסיפור, אלא ניסו להמעיט בחשיבותו.

 

בשורה התחתונה, שכן הילד בסדר גמור עד כמה שידוע לי (לא יודע אם באמת נפגע בכלל או סתם נבהל ונפל), הייתי שמח להשאר עם הרשיון שלי, בלי רישום של ת"ד עם נפגעים ברקורד, ובנוסף לחסוך את הלא מעט כסף שיעלה משפט.

פורסם

45. נוהג רכב לא יסיעו אחורנית אלא אם יש צורך בכך, ובמידת הצורך, ולאחר שנקט באמצעים הדרושים בנסיבות הקיימות כדי למנוע –

(1) סיכון או פגיעה;

(2) הטרדה או הפרעה.

 

אז לדעתכם איך עושים זאת??

לא נכתב להפחית אלא למנוע

כיוון שהסעיף שונה לאחרונה לפני 40 שנה , יש להניח שמה שאני זוכר מאז עדיין תקף.

במשאית בנוסף יש אף צורך בהתקן המשמיע קולות בעת שילוב להילוך אחורי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא חייב במכוון. יחד עם זאת, עליך לנקוט באמצעים הדרושים בנסיבות הקיימות...

אם לדעתך האמצעים הדרושים הם מכוון - אז מכוון.

אם לדעתך צריך להביא מזל"ט שיפקח מלמעלה - אז מזל"ט.

יש כאלה הנעזרים בחיישן רוורס ויש כאלה הנעזרים במצלמה אחורית וכו'.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

נכון ויש כאלה שפשוט מסתכלים טוב טוב לכל הכיוונים ובמראות ונוסעים ממש לאט.

לפי דעתי מטרת הסעיף בחוק היא להדגיש שצריך להפעיל מידת זהירות מיוחדת בעת הנסיעה לאחור, להדגיש לעשות את זה

רק כשחייב ולהראות שמירב האחריות במקרה תאונה היא - על הנוסע לאחור.

פורסם

אחד מיני רבים של פסקי דין בנושא מבית המשפט העליון.

 

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/24846.rtf

 

וכפי שכתבתי בהודעה הראשונה. אין מקפידים על קיומה של הוראה זו בד"כ אבל היא "מככבת" במקרים של תאונה , ובתאונה עם נפגע קל וחומר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

Nemesis מתוך קריאת השרשור, לדעתי התיק יסגר ולא תזומן לתת עדות נוספת מכיוון שכל עוד אין נפגע בנפש אין חקירה בנושא.

הורים נוטים להיות הסטרים בכל הקשור לילדים (טבעי לחלוטין), אך העובדה שהילד קם על רגליו ורץ, וההורים ביקשו לא לזמן משטרה או ניידת מד"א די מעידה על כך שהכל תקין.

 

*פעלת נכון שהזמנת מד"א וניידת משטרה למקום.

 

*לבעל ג'ימני, ניידת משטרה תגיע למקום במידה ומזמנים אותה לשם גם כאשר אין נפגעים בנפש, לדוגמא כאשר בעל רכב שפגע/נפגע אינו מוכן למסור פרטים, או דוגמא נוספת כאשר יש נזק בלבד והרכבים מפריעים לתנועה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מבחינת המשטרה, לפחות כפי שרשם השוטר שפתח את התיק, הולך רגל נפגע קל.

לא עניין אותו אם כן פונה או לא פונה הילד, למרות שרשמתי בתצהיר.

פורסם

*לנהגת שודים המקסימה - היומנאי ישאל: נפגעים יש? (נניח וענו לו שלא), הוא יענה: אוקי אני אשלח ניידת.

 

ואז העניין יפעל בשיטת המוניות: כשתתפנה לוניידת, שלא תהיה עסוקה בכלום, שהשוטרים בה סתם יסעו בסיור רגיל, אז, רק אז, היא תישלח למקום הארוע.

 

הם ימלאו ד.א פשוט, יגידו: תחתום פה בבקשה, תחתום אתה בצד השני. ויסעו......

 

זה מה ש"יפה" במשטרה, שרק כשיש נפגעים הם נזכרים לבוא.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים


×
×
  • תוכן חדש...