Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור - אני לא גזען אבל מהיכרות קרובה שיש לי (מהצד הנכון של ה-M16) עם בני המגזר , מדובר בתרגיל ידוע, עשית בשכל שפנית למשטרה, אם לא היית עושה זאת היו מתלוננים נגדך על פגע וברח, ייתכן כי המקרה צולם והיה נערך והופ ו"הופללת", אך מכיוון שקראת למשטרה הם נותרו חסרי אונים.

 

באם לא מדובר בבני המגזר עימכם הסליחה

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב עשית כשהזמנת משטרה בניגוד לכל הזבל שמסתובב ברחבי המדינה קיום קודם כל רציתי להגיד כל הכבוד!

אני הייתי מצטייד בעורך דין מהסיבה הפשוטה בתור אדם שעובד ולומד עו"ד עולה הרבה פחות כסף משלילה.

בהצלחה וכל הכבוד!

פורסם

אכן מדובר בבני המגזר, אולם בניגוד לחשד שלי בהתחלה, אני לא מאמין שהם ניסו להפיל עלי תיק.

מחר אני אלך לצלם כמה תמונות של הרחוב ולאפסן אותן, על כל צרה שלא תבוא.

 

תודה לכולם.

פורסם

גם אני לא מהמכלילנים או מהגזענים, אבל לפי הסיפור שלך יש אלמנטים רבים של נסיון לעוקץ (והאזור רק תורם לאווירה).

אני שותף לדיעה שככל הנראה ההתנהגות האחראית שלך פשוט הצילה אותך מהעוקץ.

כנרא שיש אנשים שמוכנים לשלם הרבה בשביל לא לשמוע משטרה (לאו דווקא עבריינים), ומזלך שאינך נמנה איתם!

 

לי אישית נראה שאין תועלת בשכירת עו"ד בשלב הזה, אין לך שום דבר להסתיר בחקירה ואתה גם לא מואשם בכלום בשלב הזה. מה כבר עו"ד יכול לתרום?

פורסם
זה מה ש"יפה" במשטרה' date=' שרק כשיש נפגעים הם נזכרים לבוא.[/quote']

 

בשביל מה לשלוח ניידת לזירת תאונה שבה יש נזק למכסה מנוע או נורות שבורות?

מחליפים פרטים וכל אחד נוסע לדרכו.

הכל ישתנה ברגע שיש זירה אם נפגעים או אם אחד הצדדים לא מוסר פרטים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בשביל מה לשלוח ניידת לזירת תאונה שבה יש נזק למכסה מנוע או נורות שבורות?

מחליפים פרטים וכל אחד נוסע לדרכו.

הכל ישתנה ברגע שיש זירה אם נפגעים או אם אחד הצדדים לא מוסר פרטים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

 

בדיוק.

פה, לא היו נפגעים, אבל פותח השירשור התעקש לקרוא לשוטרים.

לכן, (לא בגלל שקרא להם) הוא היה בסדר גמור ונהג כנדרש.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

הורים נוטים להיות הסטרים בכל הקשור לילדים (טבעי לחלוטין), אך העובדה שהילד קם על רגליו ורץ, וההורים ביקשו לא לזמן משטרה או ניידת מד"א די מעידה על כך שהכל תקין.

 

 

 

לא מדוייק. פגיעת ראש שגורמת לשטף דם תוך גולגלתי יכולה לגרום למוות גם אחרי 24 שעות (בד"כ בזמן השינה). בהתחלה הכל נראה בסדר ולא טורחים להבדק. בשלב כלשהו (אחרי כמה שעות) הדימום מתחיל ללחוץ על המוח והוא נדחק מטה, לכיוון גזע המוח. זה השלב שמתים בו, בד"כ.

 

טוב עשית שהזמנת אמבולנס, במיוחד אם זה פעוט שהסבירות לפגיעת ראש במצב כזה גדולה יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אכן מדובר בבני המגזר, אולם בניגוד לחשד שלי בהתחלה, אני לא מאמין שהם ניסו להפיל עלי תיק.

 

יכול להיות שאתה צודק. אבל יכול להיות גם שאתה קצת תמים.

 

בכל אופן צדקת בהחלט כשהזמנת משטרה, ואני מצטרף לממליצים לך לפנות לעו"ד - לא בהכרח מהיקרים ביותר. כך או כך, בהצלחה.

 

דני

פורסם
מבחינת המשטרה, לפחות כפי שרשם השוטר שפתח את התיק, הולך רגל נפגע קל.

על סמך מה כתב השוטר "הולך רגל נפגע קל" ?

האם על סמך דבריך? או על סמך עדות שגבה מהאנשים במקום ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הסיפור שלך מזכיר לי סיפור ששמעתי לפני מספר שנים ממשהי בירושלים, נהג מרצדס עקף אותה, חסם לה את הנתיב ויצא עליה וטען שבצומת הקודמת היא נסעה בצמוד אליו ושברה לו את המראה, הוא ביקש פרטים. היא התחילה להתווכח איתו ואז למזלה עברה ניידת ברחוב. היא ביקשה מהנידת לעצור, נגשה לשוטר וטענה שהאיש עצר אותה והחל להטריד אותה מינית. השוטר הלך אל האיש ושאל אותו מה הסיפור. הוא ענה שהוא כלל לא מכיר את האישה והוא לא קשור אליה והנה הוא נוסע לדרכו וכך הוא עשה ובזה הסתיים האירוע.

יכול להיות שבמקרה שלך היה טעות להזמין גם אמבולנס, אם אתה טוען שעשו לך תרגיל עוקץ וכלל לא פגעת בילד למה אתה הזמנת אמבולנס? הרי בכל מקרה היות והורי הילד היו שם אי אפשר להאשים אותך בהזנחה של פצוע כי הוא לא היה "מוזנח" אלא בהשגחת הוריו, ממתי הורה רואה את ילדו נפגע בתאונת דרכים ולא מזמין אמבולנס? אתה לא אמור לדאוג לילד יותר מהוריו שנימצאים בכבר מקום וברשלנותם אפשרו לפעוט לצאת לכביש ללא השגחה. היה עליך להזמין משטרה ולטעון שתוקפים אותך בהאשמות שווא ועושים לך תרגיל עוקץ ולהמתין לבוא הניידת ולהצמד לסיפור הזה. הזמנת האמבולנס על ידך משחקת לרעתך. זו מין חצי הודאה במעורבותך בתאונה ולשוטר לא נותרה ברירה אלא לרשום שיש כאן נפגע.

ההמלצה שלי כעת היא שאם תזומן לחקירה כדאי שתתיעץ לפני החקירה עם עורך דין מנוסה שלא תכשל עוד בלשונך.

פורסם

עזבו את כל הנושא של המשטרה, וכל הסיפור.

זה רק אני או שחיישני הרוורס הצילו את הילד?

אם הם לא היו מצפצפים, הרי היית ממשיך לנסוע וקרוב לוודאי עולה על הילד?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

odednovo קרא שוב את השרשור. פותח השרשור לא חושב שמדובר בעוקץ. תאר לך שהוא נבהל לא מעט, והיה חרד לגורל הילד?

 

נדמה לי שבתאונות דרכים לא מחייבים על הזמנת אמבולנס.

 

VW - אם לא מדובר בעוקץ - חיישני הרוורס באמת הצדיקו את עצמם בצורה רצינית!

לא רציתי להזכיר את זה כדי לא להסיט את השרשור.

פורסם

Eily - לא ברור מה פותח השרשור רוצה מחברי הפורום כאשר הוא שואל האם "להרעיש עולמות"?, אם הוא אכן פגע בילד אז על מה בדיוק הוא רוצה ל"הרעיש עולמות" כלשונו. שיתיעץ עם עורך דין איך הוא מעביר את האחריות להורי הפעוט שאפשרו לו להתרוצץ בכביש מתחת לגלגלים של מכוניות או לחילופין שיטען שהיות ולא היה כאן נזק אמיתי ומדובר במה שמכונה בחוק "זוטי דברים" אל לה למערכת החוק להטריד עצמה בהם.

 

אם הוא סבור שהיה כאן עוקץ הרי שאז יש להרעיש עולמות למען כלל הנהגים התמימים שלא יפלו בפח של אותם נוכלים.

פורסם

כדי לפרש את דברי פותח השרשור, הכי טוב זה לשאול את... פותח השרשור.

אבל לי נראה שכשכתב:

"האם אתם חושבים כי יש צורך שאהפוך עולמות ביום ראשון בבוקר ואנסה להצטייד בעורך דין?"

הוא התכוון ב"להפוך עולמות" למסע בין משרדי עורכי דין, לפני שיתיצב "על הבוקר" בתחנת המשטרה.

 

אין ממש אפשרות לדעת אם אכן מדובר בנסיון לעוקץ, כיוון שההתנהגות האחראית מנעה את העוקץ, אם היה כזה נסיון.

בכל מקרה קורא נבון יכול ללמוד מהתנהלות, אם יתקל בכזה מקרה.

בכלל, נכתב פה בפורום לא פעם על תאונות "פְּגע ובְרח" ומסתבר שהן חברתית-מוסרית והן תוצאתית, הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות בתאונה הוא ה"ברח".


×
×
  • תוכן חדש...