Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר האוטומתי באפלוז שלי שבק. קשה להניע את הרכב, כנראה טורק תפוס, ולאחר ההתנעה הרכב מרעיש (כמו מסגרייה פעילה) בסל"ד נמוך. הרכב נוסע וההילוכים עוברים בצורה חלקה אך נשמע רעש של חיכוך בזמן הנסיעה.

 

כשהמנוע מונע ולא משולב הילוך, מעל 1000 סל"ד הרעשים נעלמים.

 

מה כדאי לעשות? לחפש גיר מפירוק? לשפץ? להשבית את הרכב?

 

האם ניתן לפרק את הגיר בתנאים "ביתיים"? נראה שהגיר מחובר עם זוג תושבות מנוע, האם ניתן לפרק אותו בלי להוציא את המנוע?

 

תודה על כל רעיון.

abcde

פורסם

לפני מספר שנים הלך לי גיר באפלאוז 1990. שמו לי גיר משופץ בעלות של 7,000 שקל כולל עבודה. היתרון: שמו לי גיר חדש וחסכוני יותר: 4 במקום 3 הילוכים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אם הממון נמצא בכיסך, קנה לך אוטו חדש יותר.

 

אם האוטו מטופל ובמצב סביר ואין לך כסף מיותר, חפש לך גיר מפירוק במצב תקין.

 

אם האוטו לא מטופל ואין כסף מיותר - קנה לך אפלאוז אחרת.

פורסם
אם הממון נמצא בכיסך, קנה לך אוטו חדש יותר.

 

אם האוטו מטופל ובמצב סביר ואין לך כסף מיותר, חפש לך גיר מפירוק במצב תקין.

 

אם האוטו לא מטופל ואין כסף מיותר - קנה לך אפלאוז אחרת.

 

תודה. הגיוני ומבאס.

(פשוט קיבלתי את הרכב כגרוטאה שלא מניעה והגעתי למצב שהרכב נוסע מצויין עד שהלך הגיר)

abcde

פורסם

לדעתי רק פחית חיבור בין המנוע לממיר מומנט (גלגל תנופה) שבורה או סדוקה וזה גורם הרעש.

כדאי שתכנס למוסך שמכיר את הדגם או למכון גירים לאבחון נוסף.

פורסם
לדעתי רק פחית חיבור בין המנוע לממיר מומנט (גלגל תנופה) שבורה או סדוקה וזה גורם הרעש.

כדאי שתכנס למוסך שמכיר את הדגם או למכון גירים לאבחון נוסף.

 

האם זה יכול להסביר גם את התופעה של מנוע "תפוס" לגיר, כלומר לא יכול להניע? (נשמעת נקישה אבל כלום מעבר לכך) חיבור של מצבר נוסף מרכב אחר מצליח כנראה לשחרר את מה שתופס את המנוע ואז הוא מניע.

abcde

פורסם

בסירטון שומעים את הרעשים כשהמנוע בערך ב-2000 סל"ד. הנקישות בהתחלה אלו הנסיונות להניע בהן הסטרטר לא מצליח. כשהסל"ד יורד מתחת ל-1000 נשמעות נקישות של ברזל על ברזל.

fMLRT-htdwI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הקפאתי את הביטוח והתחלתי לחפש רכב אחר, אבל אם יסתבר שעלות התיקון יכולה להיות סבירה לרכב כזה אולי שווה לנסות.

abcde

פורסם

לפני שאתה מסיק שהגיר לא תקין כדאי שתיגש למוסך לדיאגנוזה, אולי מדובר בתיקון קטן.

 

דרך אגב כמה קילומטרז' עשה הרכב ?

 

לי לפני שנתיים היה גם רעש נוראי מהמנוע והסתבר שהמיסב של מותחן החגורה סיים את חייו, עלות התיקון: 120 שקל.

פורסם
זה אכן נשמע רעש של פחית גלגל תנופה סדוקה.

הרכב אוטומתי, האם גם באוטומת ישנה פחית על גלגל התנופה? אני מנסה להבין איך נראה המנגנון ומתמונות ברשת נראה שהפחיות הללו נמצאות על המצמד.

 

במידה ואכן יסתבר שזו פחית בלבד, כמה אמור לעלות תיקון כזה? אני מניח שהפירוק וההרכבה לא זולים.

 

לפני שאתה מסיק שהגיר לא תקין כדאי שתיגש למוסך לדיאגנוזה, אולי מדובר בתיקון קטן.

 

דרך אגב כמה קילומטרז' עשה הרכב ?

 

לי לפני שנתיים היה גם רעש נוראי מהמנוע והסתבר שהמיסב של מותחן החגורה סיים את חייו, עלות התיקון: 120 שקל.

 

הרכב עם 260K לפני כשנתיים הוחלף מנוע (כנראה עם הגיר) למנוע שאמור להיות עם 100K. הרכב לא היה בבעלותי אז.

abcde

פורסם

רק ברכב אוטומט יש פחית במקום גלגל תנופה. במוסך קוראים לזה פשוט, גלגל תנופה...

 

המחיר יכול להיות יקר אך כדאי לברר לפני שניגשים לחפש מפרוקים.

פורסם

אם כך אני אברר מחירים. האם מישהו מכיר מוסך מומלץ באיזור ראשון, נס ציונה, רחובות?

מוסך רון מתעסק עם דייטסו?

 

האם נהיגה של מספר ק"מ עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך? (כבר נסעתי איתו אחרי שהתקלה החלה)

abcde

פורסם
תנסה במוסך צורי ברחובות.

 

לפני שאתה נותן למוסך את העבודה תנסה להגיע איתם להערכת מחיר ומה הבעיה.

 

תוכל להוסיף פרטי התקשרות או כתובת, מצאתי שני מוסכים בשם כזה ברחובות ואני לא יודע על איזה מהם אתה ממליץ.

 

תודה,

איזי

abcde

×
×
  • תוכן חדש...