Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים אני חדש פה בפורום(:

 

יש לי כמה שאלות בנוגע לפוליש עם מכונה...

אני וחבר שלי בקרוב קונים מכונת פולישר של החברה יונדאי( אין מספיק תקציב למשהו רציני http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1OT5988698)

 

רציתי לדעת אם אפשרי לעשות פוליש לצבע מטאלי עם המכונה.. פוליש עדין

ואחרכך לעשות ווקס עם המכונה עם הפרווה

ראיתי פה בפורום אני לילה שלם מחפש ולא מצאתי תשובה שתספק אותי חלק אומרים שאפשר לעשות פוליש לצבע מטאלי וחלק אומרים שאי אפשר

 

אני שואל אם אפשר לעשות עם מכונה..

 

תודה רבה לעוזרים!!

 

ניר

פורסם

התשובה היא כן, ניתן לעשות.

נשאלת השאלה למה אתה מעוניין לעשות פוליש. תמונות יעזרו.

 

בצבע מטאלי, אם אתה לא נזהר (מאוד), מהר מאוד אתה שוחק את שכבת הלכה ומגיע לצבע עצמו.

במצב כזה שום פוליש לא יעזור, אלא רק שכבת לכה מחודשת.

פורסם
התשובה היא כן, ניתן לעשות.

נשאלת השאלה למה אתה מעוניין לעשות פוליש. תמונות יעזרו.

 

בצבע מטאלי, אם אתה לא נזהר (מאוד), מהר מאוד אתה שוחק את שכבת הלכה ומגיע לצבע עצמו.

במצב כזה שום פוליש לא יעזור, אלא רק שכבת לכה מחודשת.

 

 

תודה גבר

רק עוד שאלה קטנה

את הפוליש הבנתי שעושים עם חומר פוליש עדין

ובמכונה לעשות עם הפד פרווה או כזה כמו ספוג לפוליש עדין?

ואחרכך ווקס עם הפרווה..?

 

תודה(:

פורסם

פוליש = מוריד שכבת צבע.

ווקס = שכבת הגנה.

לא מומלץ לעשות פוליש אלא במקרים של כתמים שלא יורדים או צבע דהוי.

בכל אופן מומלץ, לעשות ווקס וכמה שיותר יותר טוב.

השאלה היא למה אתה רוצה לעשות פוליש?

לשאלת האם ניתן עשות עם זה גם ווקס אז כן, אבל יותר מהר ויותר טוב ידני.

תעלה תמונה אולי נוכל לעזור.

פורסם

אין לי תמונות גבר.. פשוט יש על הפח של הרחב (כסוף מטאלי כזה) אם אתה במקום עם שמש אז רואים כמו מלא פסים עיגולים כאלה..

פורסם

האי לכולם.

אתא יכול לעשות פוליש עם מכונה,פוליש גס עושים עם פרווה לחיטוח של צבע (עורדת שריטות עמוקות)פוליש עדין עושים עם ספוג צהוב או לבן או לכבלת תוצאה טובה יותר עם שנהם.

וקס עושים או ידני או עם ספוג שחור.

פורסם
האי לכולם.

אתא יכול לעשות פוליש עם מכונה,פוליש גס עושים עם פרווה לחיטוח של צבע (עורדת שריטות עמוקות)פוליש עדין עושים עם ספוג צהוב או לבן או לכבלת תוצאה טובה יותר עם שנהם.

וקס עושים או ידני או עם ספוג שחור.

 

 

אי אפשר לעשות ווקס עם הפרווה הזה?

כי ראיתי כאלה שעושים ווקס עם המכונה ועם הגלגל פרווה הזה..

פורסם

שלום.

עושים כן העם זה לא מזיק? זה כן מזיק אפילו מאוד לאחר פרווה נשארים סריטות אגולות עם צבע לא כזה כהה אז אתה תבעין את זה אחרי שטיפה ראשונית,ועם צבע כהה עד כהה מעוד אז מייד תראה עיגולים ו הולוגרמות.

×
×
  • תוכן חדש...