Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. הפעם, שמן הגיר ביונדאי שלי. אקסנט 2007, שנקנתה מהסוכנות, ולא הוחלף לה שמן גיר מעולם.

השמן לא אמור להיות אדום? כי אצלי הוא צהוב. האם השמן בתקן SP3 של יונדאי הוא צהוב?

 

שהתקשרתי לשירות של יונדאי הם אמרו שזה תקין, אבל לא הסבירו דבר מעבר.

אגב, לפי כלמוביל צריך להחליף את השמן כל 90000, האם כדאי להחמיר עם ההנחיה הזו ולהחליף לפני?

תודה, צחי

פורסם

איזה גיר, אוטומט או ידני?



 

יש לי יונדאי אקסנט 97 ידנית שלא הוחלף בה שמן גיר מעולם, וכל פעם שניגשתי למוסך לשאול מתי צריך להחליף ואיך, אמרו לי - "זה עובד? אל תיגע בזה. שמן גיר ידני לא מחליפים אם אין צורך ממשי"

 

אני אחרי כמה נסיונות כאלה פשוט וויתרתי והמשכתי לנסוע.

 

מקווה שזה עוזר.

Polo GTI (6R) 2012

פורסם

תיבה אוטומטית.

 

ואני לא מכונאי, אבל לפי מה שקראתי, וההבנה שלי, שגרה של טיפולים, החלפת מסננים שמנים וכו רק תורמת לבלאי מופחת ברכב, לא? גיר עם שמן רענן יתפקד בצורה קצת יותר טובה מאשר גיר ששוחה בשמן שרוף ומלוכלך, זה רק הגיוני, לא?

פורסם

נוזל תיבה אוטומטית הנקרא ATF ומתאים למפרט SP3 של חברת יונדאי הינו בצבע אדום. לאחר כ-30K צבע השמן מתכהה ואין סיבה להחליפו לפני המועד שקבע הייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלי ברכב הקודם (יונדאי אקסנט 03) גם היה שמן גיר אדום

אני החלפתי 50 ולדעתי זה קצת מוקדם מידי .

אם הוראות יצרן 90K והנסיעה שלך סבירה אז תחליף ב90K , אם אתה נוהג לקרוע את הרכב תחליף קודם (:

פורסם
זה שצריך להיות בצבע אדום הבנתי,

 

מישהוא יכול להסביר לי למה שלי בצבע צהוב????

השמן הזה יכול להגיע גם בצבע צהוב בדומה לגירים של רנו ופג'ו וVW זה לא הצבע שקובע אם הוא מתאים או לא.

אני מחזיק במוסך שמן גיר אוטומט סינטטי מלא בצבע אדום שמתאים גם למפרט של יונדאי וגם למפרט של VW ורנו.

אז אם הוא בצבע אדום אז הוא לא מתאים לVW, זה לא הצבע אלא המפרט שלו זה מה שחשוב.

 

כמו כן ביונדאי החלפת שמן גיר אוטומט ביונדאי זה כל 45 אלף לפי כלמוביל ובכל 90 אלף מחליפים גם פילטר גיר.

×
×
  • תוכן חדש...