Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיימתי עכשיו את הבניה בדלתות ועכשיו אני לא מוצא מקום להשים את הקרוסים

 

אני לא רוצה להשים אותם בבגא'ז מכיוון שאז אני יצטרך להעביר עוד חוטים ואין לי כוח וחוטים,

דרך אגב את הטוויטרים

רצוי מאוד מאוד שאני יסים אותם בדש בורד הקידמי או שאפשר להשים אותם גם על קורות הצד של האוטו בין המושבים הקדמיים לאחורים?

פורסם

את הקרוסים אתה יכול למקם בתא הכפפות,מתחת לכיסא,על הדלת בצורה אסטטית.

את הטויטרים בדרך כלל ממקמים מול הנוסע על הדשבורד או על הקיק פאנל הקורה של הדלת (לא מה שאתה התכוונת.)

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

את הקרוסים הנכון ביותר יהיה למקם מתחת לדשבורד

ואת הטוויטרים אני ממליץ לך לא לעשות את מה שאתה מתכוון ולא למקם אותם בקורות האמצעיות

הם יחפרו לך בתוך האוזן וזה יהיה סיוט לשבת ברכב

glansfor צודק המיקום הנכון יהיה על הדשבורד או על הקורות הקדמיות או על המשולש (פחות או יותר בגובה העיניים כשאתה יושב ברכב)

דרור

פורסם

זאת אומרת שאני צריך לפרק את הדש בורד?! בכללי יש לי אוטו גרמני, אני מאמין שהמתקינים פה למיניהם יודעים איזה סיוט זה לפרק אוטו גרמני...

פורסם

ממש לא !!!

תירגע ידידי לפני שאתה מפרק דשבורד !!

זה לא מה שאמרתי

אמרתי שאת הקרוסים תשתול מתחת לדש בורד

ז"א שתתכופף מתחת להגה ותמצא את המקום שאפשר לשתול קופסת קרוסאובר מתחת לדש ולתפוס אותו עם אזיקון ואת אותו כנ"ל בצד הנוסע, או לחלופין (כמו ש glansfor ציין ) תוכל לשתול את הקרוסים מאחורי תא הכפפות, שלפרק אותו זה בדיוק שתי שניות

מקווה שעיניין פירוק הדשבורד ירד מהפרק :-P:wink:

דרור

פורסם

ואני כבר הכנתי את הפטישים והמברגות :D

 

ירד מהפרק לגמרה הפירוק של הדש בורד, כניראה שאני יסים את שניהם מתחת להגה שלי, כי אין לי תא כפפות יש לי שמה כריות אוויר במקום ואני לא הולך להתעסק עם זה למה כבר קראתי עד כמה זה לא רצוי לפירוק.

 

נקווה לטוב, וואי עד עכשיו אני לא מוצא מעבר לחוט של המתח מהמצבר לתא נוסעים :| ואני ממש לא הולך לעשות קדיחות :\

 

למישהו יש אולי תמונה של איפה זה נמצא בפולקסוואגן פולו 97?

×
×
  • תוכן חדש...