Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום!

 

נראה לי הצעה הוגנת לחלוטין.

 

האחריות היא לא לנצח.

 

 

צודקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

פורסם

תוחלת חיי המצמד בטויוטה רובוטית היא כ- 70,000 ק"מ או 3 שנים, כל הקודם. זה על פי הגדרת היצרן וזה נמסר לי מהדרג הטכני בחברת ליסינג גדולה. מידע זה ניתן להם לצורכי תמחור הליסינג.

עלות ההחלפה דומה לעלות החלפת מצמד ברכב עם תיבה ידנית.

הדיסק נשחק כתוצאה מתנועה ו/או זינוקים בעליה, חניות ו/או נסיעה איטית בפקקי תנועה.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
תוחלת חיי המצמד בטויוטה רובוטית היא כ- 70,000 ק"מ או 3 שנים, כל הקודם. זה על פי הגדרת היצרן וזה נמסר לי מהדרג הטכני בחברת ליסינג גדולה. מידע זה ניתן להם לצורכי תמחור הליסינג.

עלות ההחלפה דומה לעלות החלפת מצמד ברכב עם תיבה ידנית.

הדיסק נשחק כתוצאה מתנועה ו/או זינוקים בעליה, חניות ו/או נסיעה איטית בפקקי תנועה.

 

אפשר לדעת מאיזו חברה ומי "הדרג הטכני" שנתן לך את המידע הנ"ל ומהי עלות ההחלפה?

ה"פ תתקבל בברכה.

פורסם
אם לאבא שלך יש רגל די כבדה על הגז,זה עדיין שורף את הקלאץ' בהחלפת הילוכים או בתחילת נסיעה,אפילו אפשר לשמוע שזה ממש מחליק אם לוחצים חזק ועוד בין העברות.

קצת מוזר לי. אני מניח כי המהנדסים שתכננו את תוכנת התיב"ה יודעים על פרמטרים אלה ומורידים סל"ד גם אם לוחצים חזק בין העברות.

 

זינוקים בעליה, חניות ו/או נסיעה איטית בפקקי תנועה
ורכב רגיל עם תיב"ה ידנית לא סובל מבעיות אלה? גם שם הוא נגמר כל כך מהר?

 

חברת רכבים לא צריכה לתחזק את הרכב של הלקוח,כי החלפת קלאטץ על חשבון האחריות זה כמו שתבקש מהם להחליף לך צמיגים,מנורות,ברקסים,שמן מנוע,מים וכו....

ומה תגיד על רכב בו הבלמים נגמרים ודורשים החלפה לפני הטיפול 10K הראשון? (עשה חיפוש בפורום) הרי גם שם ניתן לטעון את אותה טענה. בתכלס, נשמע לי מוזר שהלך מצמד אחרי תקופה כל כך קצרה. אם היו מיידעים אותך לפני הקנייה כי זהו אורך החיים של המצמד, האם הייתה קונה רכב כזה?
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום , יש לי טויוטה קורולה רובוטית שנת ייצור 2007 , 75000 קמ עד היום.

1. באחד הנסיעות נזלה לי כמות גדולה של שמן, פינית את הרכב למוסך על גרר. התברר שהתקלה במחזיר שמן בין מנוע לגיר. התיקון עלה 1800 ש"ח ביחד עם טיפול 15 אלף רגיל. מכונאי שתיקן אמר לי שכשהוא הלך לקנות חלפים (גומיה של מחזיר שמן) אמרו לו שזאת תקלה מאוד מאוד נדירה , עד כדי כך שעד עכשיו זה לא קרה לאף רכב רובוטי של טויוטה מ2007 ועד 2013.

ממה נגרמה התקלה?? יכול להיות שבגלל כמות השמן ששממלאים במנוע? מכונאי שלי ממלא כמעט עד מקסימום...

 

2. בעקבות קריאה חוזרת על מרימי שמשות פניתי למוסך מורשה (מת"מ חיפה) על מנת לתאם זמן הגעה , נאמר לי שיש עוד קריאה חוזרת על החלפת מצמד. לא מצאתי שום הודעה בעיתונות/אינטרנט על החלפת מצמד בקורולה רובוטית. מישהו מכיר למה ? מישהו יודע אם זה מצמד חדש - מצד כפול ? בכלל פרטים ?? עוד למישהו אמרו להגיע על מנת להחליף ?

פורסם
הי,

מתי אמרו לך שיש קריאה להחלפת מצמד??

עם איזה מוסך דיברת?

יש לי קורולה רובוטית ולא התקשרו אלי.

 

תודה!:)

 

דיברתי עם מוסך מתמ מוטורס בחיפה

×
×
  • תוכן חדש...