Jump to content

duduf1

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי duduf1

  1. היי אין אפשרות להחליף גיר רובוטי לאוט" העלות היא מאוד גבוהה עדיף שתחליף את הרכב
  2. אלו לא מצתים לבנזין אלו מצתים רק להנעת בוקר או מנוע קר
  3. אין מצב שאין מצתים אם הרכב בנזין
  4. לא רק שיתפוך מים חמים לאחר מכן תימרח וזלין רפואי
  5. אתה צוד ק אם מרכבים פיוז לא מתאים אז יכולה להיות בעיה כזו אתה יכול להפיל את התיקון על אותו מוסך
  6. היי הבולמים הכי מומלצים הם מונרו
  7. צודקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
  8. תגיע למוסך נעזור לך בנס ציונה חי מוטורס
×
×
  • תוכן חדש...